Mogelijkheid om te zoeken op prijsdaling?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDikke
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-09 18:52
Goedeavond,

Heb ik nou iets verkeerd gedacht of was het mogelijk om te zoeken op prijsverandering? Dus dat tweakers resultaten sorteerd op welke de meeste prijsverandering gehad hebben?

Dit kan ook een slapend brein op mijn eind zijn!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rened80
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 11:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDikke
Nee, ik dacht echt dat het in tweakers was?

Edit
Ja hoor, het was op PCPartPicker. Sorry!

[ Voor 36% gewijzigd door MrDikke op 23-04-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:11

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

MrDikke schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:36:
Nee, ik dacht echt dat het in tweakers was?

Edit
Ja hoor, het was op PCPartPicker. Sorry!
Gevalletje site-verwisseling, kan gebeuren :) Overigens zijn we verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken om te kijken of wij bepaalde aanbiedingen op basis van bijvoorbeeld prijsdalingen op een handige manier kunnen delen.

Hoe dat er precies uit komt te zien is nog niet duidelijk, net zo min wanneer dit klaar zal zijn. Maar als je ideeën hebt, laat het vooral weten! Mag via dit topic of per mail naar pricewatch@tweakers.net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDikke
Glaanie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 22:00:
[...]

Gevalletje site-verwisseling, kan gebeuren :) Overigens zijn we verschillende mogelijkheden aan het onderzoeken om te kijken of wij bepaalde aanbiedingen op basis van bijvoorbeeld prijsdalingen op een handige manier kunnen delen.

Hoe dat er precies uit komt te zien is nog niet duidelijk, net zo min wanneer dit klaar zal zijn. Maar als je ideeën hebt, laat het vooral weten! Mag via dit topic of per mail naar pricewatch@tweakers.net.
Zon zelfde systeem als PCPartPicker zou geweldig zijn. Mede omdat Tweakers voor Nederland is en bovendien naar mijn idee altijd accuraat is.

Het zou wel moeten kunnen sorteren op 24 uur, 7 dagen, 30 dagen. Ook zou je moeten kiezen voor bijvoorbeeld alleen Moederborden met chipset 1151 of HDD's met een bepaalde snelheid.
Enkel voorbeelden