[Win10] System interrupts en compressed memory

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
Ik word er redelijk gek van. Sinds een maand stottert mijn PC als ik een bestand wil kopiëren naar (of van) mijn NAS. De snelheid is dan ook maar 12MB/sec terwijl ik een Gigabit verbinding heb, en zelfs paired Gigabit (2x 1Gbs) naar mijn NAS. Ook als ik online TV kijk word mijn PC trager. Dit zie ik dan in mijn taskmanager van Windows 10

System interrupts windows 10

Ik heb een redelijk nieuwe PC: Intel 6600K, 16GB DDR4, 512GB SSD, etc.. etc.. dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Nu vind ik op het Internet veel hierover maar niemand die met een oplossing komt. Iemand die iets zinnigs kan zeggen hierover? Wat zou het probleem (en oplossing) kunnen zijn?

Bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
Het is naar alle waarschijnlijkheid een probleem met een driver. Aangezien het bij communicatie met de NAS en internet optreedt denk ik dat de driver van je netwerkadapter het probleem zou kunnen geven. Kijk eens of er een nieuwere driver beschikbaar is.

Gaat het hier om een bedrade of draadloze netwerkadapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-09 08:52
EricJH schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 04:32:
Het is naar alle waarschijnlijkheid een probleem met een driver. Aangezien het bij communicatie met de NAS en internet optreedt denk ik dat de driver van je netwerkadapter het probleem zou kunnen geven. Kijk eens of er een nieuwere driver beschikbaar is.

Gaat het hier om een bedrade of draadloze netwerkadapter?
Bedraad. Dit is met de nieuwste drivers van Realtek. Heb ondertussen de nieuwste driver verwijderd en zit nu aan de 60MB/sec. PC blijft alleen traag als er netwerkverkeer is. Anders moest ik maar eens kijken voor een fatsoenlijke netwerkkaart want die Realtek onboard is nou niet bepaald top of the bill..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-09 00:37
Kijk eens wat gebeurt als je de NAS defragmenteert. Is die 60 MB/s tussen je NAS en je pc? Bedoel je 60 Megabytes/s of 60 Megabits/s?