Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 20:59
Mijn Galaxy S7 Edge is gevallen en heeft een paar barsten. Gelukkig worden alle kosten betaald door de verzekering van de persoon die hem heeft laten vallen. Nu nog een goede reparatieservice vinden.

Ik wil mijn telefoon weer in (vrijwel) nieuwstaat brengen. De kosten zijn niet erg relevant, wel kwaliteit.

Als ik dan kijk bij Samsung, dan maken ze gebruik van Dynafix (heeft zeer slechte beoordelingen) of ik moet het bij een Samsung Premium Support Center brengen. Voor een groot deel zijn dan filialen van Phone House, maar deze hebben ook niet al te beste beoordelingen. Er is ook nog Samsung Premium Support Center: Overhoff Telecommunicatie in Harderwijk, welke ik niet ken.

Een andere optie is Doctor Phone. Zij hebben een indrukwekkende presentatie op het Internet en hun beoordelingen lijken ook erg goed.

Ik twijfel nu erg wat te doen. Naar een "officiële" Samsung Center, maar matige reviews. Of een ander bedrijf, maar lijkt zo beter. Voor de verzekering maakt het niks uit. Ik kon gewoon de rekening sturen.

Wie heeft adviezen?

[ Voor 6% gewijzigd door honey op 22-04-2016 21:15 ]

Specs van pc

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
als je nog garantie en waterdichtheidsgarantie wilt moet je het door samsung laten doen, als dat niet uitmaakt kan je overal naar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
123lodewijk schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:24:
als je nog garantie en waterdichtheidsgarantie wilt moet je het door samsung laten doen, als dat niet uitmaakt kan je overal naar toe
Volgens DoctorPhone is het na reparatie weer waterdicht en blijft de fabrieksgarantie intact. Als dat niet zo zou zijn, was de keuze natuurlijk gemakkelijk.

Specs van pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
honey schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:42:
[...]

Volgens DoctorPhone is het na reparatie weer waterdicht en blijft de fabrieksgarantie intact. Als dat niet zo zou zijn, was de keuze natuurlijk gemakkelijk.
Kunnen ze dat aantonen? heb mijn telefoon ook ooit een keer laten repareren bij een reperatiewinkel die zeiden dat die waterdicht blijft en garantie houd, Niet dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:47
Ik moest bij een door de verzekering aangesloten maatschappij mijn s7 laten repareren. Larsa group als ik mij niet vergis. Zijn suggereren samsung speciaal te kunnen doen om het idd waterdicht weer te krijgen.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Garanties geven ze inderdaad. Bewijzen kan nooit. ;)

De verzekeringsmaatschappij gaf aan dat ik zelf mocht weten waar ik het laat repareren, tot een maximale prijs van 799 euro.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 27-07 23:47

Zorian

What the fox?

honey schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:26:
Garanties geven ze inderdaad. Bewijzen kan nooit. ;)

De verzekeringsmaatschappij gaf aan dat ik zelf mocht weten waar ik het laat repareren, tot een maximale prijs van 799 euro.
Man, voor dat bedrag kan je een gloednieuwe halen en deze ook nog eens half laten repareren. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Zorian schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 12:32:
[...]

Man, voor dat bedrag kan je een gloednieuwe halen en deze ook nog eens half laten repareren. :p
Hahaha, ja. Nu nog bepalen waar ik het laat repareren.

... maar blijkbaar ben ik tot nu toe de enige die een reparatie heeft. Niemand met ervaring.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zorian
  • Laatst online: 27-07 23:47

Zorian

What the fox?

honey schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 18:50:
[...]

Hahaha, ja. Nu nog bepalen waar ik het laat repareren.

... maar blijkbaar ben ik tot nu toe de enige die een reparatie heeft. Niemand met ervaring.
Ik heb alleen ervaring met de achterkant van mijn S6 Edge. Die was in een paar minuten gerepareerd bij Optie 1 in Amersfoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-07 16:14

sjaool

Every life should have 9 cats

Als je echt garantie wilt hebben voor volledige waterdichtheid dan zou ik hem omruilen voor een nieuwe aangezien die net zo duur is volgens mij.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanStino
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-07 13:08
Persoonlijk zou ik hem gewoon bij Dynafix laten repareren. Tuurlijk hebben zij altijd slechte reviews. Zij doen de garantieherstellingen. Alles wat correct onder garantie hersteld wordt wordt als normaal aanzien en daarvoor geven mensen geen review, voor het minste dat daarmee mis loopt draaien mensen door.

Ik stuur per maand een tiental toestellen naar Dynafix, af en toe moet ik er effectief eentje terugsturen. Meestal zijn ze perfect in orde na herstelling. (En bij Dynafix ben je ook zeker van originele onderdelen, alle anderen kunnen fakes gebruiken.) Aanmelden op https://www.drmobile.eu/. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

De koopovereenkomst volgen. Maw; terugbrengen naar de winkel / persoon waar je hem gekocht hebt. Niet zelf aanbieden bij Dynafix of Samsung, mag de winkel dus doen. Als je aangeeft dat kosten geen probleem zijn, denk ik niet dat ze heel moeilijk gaan doen. Zo hou je namelijk de garantie voor als het wél nodig is.

Mocht er later dus wat mankeren en je bij de winkel aankloppen, dan mogen ze weigeren als er zichtbaar is dat een ander dat opgelost heeft...

[ Voor 19% gewijzigd door CH4OS op 24-04-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-07 21:39
Gewoon bij een samsung winkel of premium support. Aan het einde wordt een test gedaan of het toestel waterdicht is. Tevens zijn die reviews van Phone House van de online webshop en niet van de reparatie afdelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
Bedankt jongens! <3

Geeft wel wat vertrouwen. Zal hem dan maar gewoon bij een Samsung premium support aanbieden.

Trouwens, de suggestie om hem om te ruilen voor een nieuwe lijkt me niet zo realistisch. Voor 300 euro kan hij gerepareerd worden.

Voordeel als ik mijn telefoon hou, is dat ik wel zeker een Samsung camera houd (itt een Sony), dat wil ik wel graag. Hoop alleen dat de batterij niet te veel heeft te lijden van de hitte tijdens de reparatie.

Specs van pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhoj112
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-07 02:34
Mijn scherm had na een val een kleine fijne barst.... heb hem net terug..... repareren kostte slechts 360,- 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
nhoj112 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:00:
Mijn scherm had na een val een kleine fijne barst.... heb hem net terug..... repareren kostte slechts 360,- 8)7
Daar was je vooraf wel mee akkoord gegaan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:10

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
nhoj112 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:00:
Oud topic kicken is niet toegestaan.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.