Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb recent mijn Galaxy S5 terug naar fabrieksinstellingen willen zetten maar er is helaas onderweg iets fout gegaan :( Er zit nu namelijk een reactivation lock ofzoiets op en nu kan ik helemaal niets meer met de telefoon doen ...

Ik heb al geprobeerd om hem te flashen naar kitkat rom omdat dat blijkbaar een oplossing zou kunnen zijn maar helaas stoot ik hier tegen hetzelfde probleem aan ... Als ik mijn samsung account invul dan lukt het niet :( Iemand die raad weet? Ik dacht hem terug naar samsung binnen te doen maar ben mijn aankoopbewijs kwijt dus heb geen poot om op te staan nu :(
...

Alle reacties

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
kan je een foto sturen van welke melding je krijgt

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:24

D4NG3R

kiwi

:)

En wat zei Samsung toen je hun klantenservice belde?
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:00:
Ik dacht hem terug naar samsung binnen te doen maar ben mijn aankoopbewijs kwijt dus heb geen poot om op te staan nu :(
Irrelevant als je nog betalingsgegevens kan achterhalen (tot 5 jaar bij je bank).

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
een reactivation lock ofzoiets
Hoe moeten wij een oplossing voor je weten als je zelf niet eens aangeeft wat er nou precies aan de hand is. Welke foutmelding je _precies_ krijgt hebben we nodig om je te kunnen helpen. Reactivation lock of zoiets kunnen we niets mee.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het toestel vorig jaar 2dehands gekocht dus kan er uiteraard niets van terug vinden in mijn bankgegevens. Heb al geprobeerd om een mailtje te sturen naar de vorige eigenaar maar twijfel eraan of die gaat terug sturen :( Hier is een foto dat ik van het internet heb geplukt aangezien ik zelf geen foto's kan maken omdat ik geen fototoestel heb (lang leve de smartphones waar alles in 1 zit :p )

Afbeeldingslocatie: https://nhattao.cdnforo.com/users/2015/11/3649937_7bbbcf32f0f67f914192911282011813.png

Als ik op mijn pc inlog op de website van mijn samsung account dan zegt hij dat er geen toestel geregistreerd is :'(

• 123lodewijk
  • Registratie: April 2015
  • Niet online
wat heb je allemaal al geprobeerd?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 23:15:
Ik heb het toestel vorig jaar 2dehands gekocht dus kan er uiteraard niets van terug vinden in mijn bankgegevens. Heb al geprobeerd om een mailtje te sturen naar de vorige eigenaar maar twijfel eraan of die gaat terug sturen :( Hier is een foto dat ik van het internet heb geplukt aangezien ik zelf geen foto's kan maken omdat ik geen fototoestel heb (lang leve de smartphones waar alles in 1 zit :p )

[afbeelding]

Als ik op mijn pc inlog op de website van mijn samsung account dan zegt hij dat er geen toestel geregistreerd is :'(
Het lijkt er nu op dat ie gelocked is met de Samsung account van de vorige eigenaar. Als Samsung die boel een beetje voor elkaar heeft, wat waarschijnlijk zo is dan kom je hier niet zomaar langs. Het doel van deze software is een reset voorkomen bij een gestolen toestel.

Als de Samsung account van jou niet werkt zal je die van de vorige eigenaar nodig hebben. Dan vraag ik mij alleen af waarom dit bij de aankoop niet naar boven is gekomen. Als je een 2e hands telefoon gaat gebruiken word ie toch eerst gereset en komt deze melding er.

Verwijderd

Topicstarter
hij is gelocked ja maar met m'n eigen account :(

Ik heb al geprobeerd om hem terug te flashen naar kitkat rom maar ook daar lukte het niet. Dan moest ik blijkbaar proberen om m'n account bij samsung te verwijderen en daarna terug opnieuw aan te maken met hetzelfde email adres, wat ik dan ook gedaan heb maar dat werkte dus ook niet ...

• Galinsky
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online

Galinsky

--------->

YouTube: Samsung Galaxy s5 abnormal factory reset Reactivation Lock FIX

EDIT: Begin te kijken waar ik hem heb neergezet (3:46) daarvoor is door hem verkeerd gefilmd.

[ Voor 28% gewijzigd door Galinsky op 23-04-2016 00:28 ]

Verwijderd

Topicstarter
Galinsky schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 00:27:
YouTube: Samsung Galaxy s5 abnormal factory reset Reactivation Lock FIX

EDIT: Begin te kijken waar ik hem heb neergezet (3:46) daarvoor is door hem verkeerd gefilmd.
Lukt niet bij mij :'( instal voice data is bij mij grijs en kan ik niet op klikken :'(

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:24

D4NG3R

kiwi

:)

En nogmaals:
D4NG3R schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:33:
En wat zei Samsung toen je hun klantenservice belde?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-10 17:49
Dit heet "FRP" (Factory Reset Protection).

Zoek daar eens op met Google

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb niet gebeld want ik heb geen bewijs dat hij van mij is, dus ik denk wel dat je zelf kan inbeelden wat ze daar zeggen!!

• Zorian
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:02

Zorian

What the fox?

Is het een optie een custom recovery te flashen en daarna een custom ROM?
Als het goed is kan je ODIN mode nog wel in komen met de knoppencombinatie.

• Garret1410
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-11 20:11
Je hebt FRP wat van Google is en reactivation lock wat van Samsung is.

Met reactivation lock kun je Odin ook niet gebruiken.

Samsung account moet werken of Google account. Zo niet dan klopt er iets niet want dat zou moeten werken als de lock met desbetreffende lock geactiveerd is.

Er zijn wel methodes via USB otg en adb

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

13art

Moderator Mobile
Modbreak:Duidelijk dat je dus toch via je Samsung account het toestel moet ontgrendelen. Lukt dit niet is contact met Samsung nog de enige oplossing. Hoe dit soort beveiligingszaken te omzeilen is niet iets wat we hier op GoT bespreken omdat we dan in een grijs gebied komen. Ik gooi hem dus dicht.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.