Indeling e-mailaccounts op nieuwe iPhone

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimbre
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-08 12:29
Hallo,

Ik heb een nieuwe iPhone 6 plus gekocht en alle informatie van de oude iPhone staat er weer op.. so far so good.

Ik heb 3 e-mailaccounts aangemaakt en als ik nu kijk in mijn E-mail zie ik onder Accounts de 3 postbussen staan.

Als ik ze open zie ik:
Onder postbus 1 staan: "Inkomend" "Verstuurd" "Prullenbak" "Ongewenste e-mail" en "Postvak UIT".
Onder postbus 2 staan: "Inkomend" "Concepten" "Verstuurd" "Reclame" "Prullenbak" en "Archief".
Onder postbus 3 staan: "Inkomend" "Concepten" "Verstuurd" "Reclame" "Prullenbak" en "SendMail" "Spam" en "Trash".

Vragen:
1. Is er een mogelijkheid om hier eenheid in te krijgen?
2. Waardoor opstaand die verschillen (ook de Nederlands/Engels)> Door de soort mailaccount?
3. Als ik een email verstuur met postbussen die gebaseerd zijn op hotmail of mijn ZIGGO account dan komen de verzonden emails ook in de map "verzonden" te staan.

Stuur ik echter een e-mail via mijn (zakelijke) e-mailaccount (provider Hostnet) dan verstuurd hij hem wel maar komt deze e-mail niet in de map verzonden.

Is er ergens een handleiding hierover te vinden?

Ik heb gezocht maar zie door de bomen het bos niet meer.

Al vast bedankt voor de moeite!

Wim

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Op de e-mail server staan verschillende folders met namen als "inbox", "drafts", "junk mail", "outbox" etc. Mail probeert slim te zijn door het label "Inkomend" aan de folder "inbox" toe te wijzen, "drafts" aan "Concepten", "Junk Mail" aan "Reclame" enz. Het probleem is alleen dat de folder voor bijvoorbeeld verstuurde e-mail soms "Sent Items" is, bij een andere provider heet het weer "Sent" of "SentMail". Daarnaast hebben verschillende e-mailprogramma's weer verschillende ideeën hoe iets moet heten.

Je kunt dit allemaal instellen via Settings > Mail, Contacts, Calendars > "E-mail account" > Account > Advanced. Daar kun je o.a. instellen wat "Concepten", "Verzonden", "Prullenbak" etc. moet zijn.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/