Snel schakelen vensters meerder

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 03-02 20:31
Hallo, (sorry topic was al geopend terwijl ik nog bezig was, kan een admin de titel wijzigen?)

Ik gebruik twee beeldschermen die ver uit elkaar staan, daardoor heb ik dus geen zicht op beiden beeldschermen tegelijk. Bovendien kan ik de PC vanuit beeldscherm 2 alleen bedienen met een muis, ik kan dus geen fysieke keyboard gebruiken bij beeldscherm 2. Probleem hierbij is dat ik niet efficiënt vensters kan verplaatsen tussen de beeldschermen vanuit beeldscherm 2.

Huidige mogelijkheden om vensters vanuit beeldscherm 2 te verplaatsen vind ik inefficiënt. Dit zijn:
- Scherm maximaliseren via taskbar en dan gokkend met de muis slepen.
- Via de On-screen keyboard de shortcut 'win + shift + arrow' gebruiken. Dit is niet mogelijk als keyboard op beeld 1 opent.
- Zelf lopen naar beeldscherm 1 om vensters te verplaatsen naar beeldscherm 2.

Aangezien ik Windows 10 gebruik hebben beiden beeldschermen wel in taskbar. Ergens had ik gelezen dat het mogelijk was (na enige tweaks en aanpassingen) om d.m.v. mouse 3 op de taskbar een venster te verplaatsen naar een andere monitor. Weet iemand hier meer van?
Er zijn multi-monitor tools beschikbaar, maar meestal kosten ze geld. Daarom vermijd ik het liever.

[ Voor 198% gewijzigd door KrsOne op 23-04-2016 21:28 . Reden: Topic was niet gereed ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 20:21

pistole

Frutter

Duidelijk verhaal.

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
Sorry topic is al geopend terwijl ik nog bezig was. Ik ben nu bezig met editen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pistole
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-06 20:21

pistole

Frutter

VirtuaWin is mooi en gratis. Weet niet zeker of het hierbij gaat helpen. En anders kijken of je inderdaad een shortcut/hotkey kan zetten op een muisknop. Eventueel een goedkope afstandsbediening uit China laten komen?

Ik frut, dus ik epibreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
pistole schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:54:
VirtuaWin is mooi en gratis. Weet niet zeker of het hierbij gaat helpen. En anders kijken of je inderdaad een shortcut/hotkey kan zetten op een muisknop. Eventueel een goedkope afstandsbediening uit China laten komen?
Thanks, ik heb kort gekeken naar VirtualWin, maar het is helaas niet wat ik zoek. Een afstandbediening is een interessante optie. Thuis moet het nog ergens liggen, ik moet het alleen nog opzoeken. Mocht mouse 3 optie o.i.d. niet lukken dan zal ik daarnaar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 672534

Kan je het TV signaal via een antenne kabel van de muur naar je TV aanbrengen en met de afstandsbediening swtischen van VGA naar TV en terug?
Dan ben je er al.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 672534 op 22-04-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
Anoniem: 672534 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 22:26:
Kan je het TV signaal via een antenne kabel van de muur naar je TV aanbrengen en met de afstandsbediening swtischen van VGA naar TV en terug?
Dan ben je er al.
Volgens mij bedoel je iets anders of heb je mij verkeerd begrepen. Ik wil vensters snel verplaatsen van monitor 1 naar monitor 2 met een muis.

[ Voor 4% gewijzigd door KrsOne op 23-04-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oh op die manier, ja dan had ik het even anders opgevat.
Ik sleep zelf de vensters gewoon aan de zijkant het beeldscherm uit en die komen vanzelf op monitor 2.
Lukt dat bij jou niet meer dan?
Dat lukt hier in zowel 7 als 10.
Ik dacht niet dat dat te maken heeft met de fysieke plaatsing van de beeldschermen.
Ik heb hier namelijk ook 2 monitors waarvan 1 VGA via een HDMI koppelstuk is aangesloten naast de VGA ingang.
Ik kan in de instellingen van de Schermresolutie ook nog kiezen aan welke kant ik een venster naar de andere monitor wil verslepen door daar te slepen door bijvoorbeeld monitor 2 links neer te zetten.
De instellingen van "Meerdere beeldschermen" staat ingesteld op "Deze beeldschermen uitbreiden"
Maar misschien is dat bij jou anders.
Dan excuus voor het misverstand, ik dacht dat je snel wilde schakelen op 1 monitor van PC naar TV.
Afbeeldingslocatie: https://www.mupload.nl/img/zmpcsmdfnfnew.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 672534 op 23-04-2016 20:39 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrsOne
Geen probleem, dankje voor je antwoord. Mijn instellingen voor schermresolutie zijn gelijk aan die van jou. Door een scherm te maximaliseren (rechtermuisknop op venster via taskbar - maximaliseren) en dan zonder te kijken kan ik vanaf linksboven (monitor 1) slepen naar rechts (monitor 2). Alleen vind ik het een beetje omslachtig en het lukt ook niet altijd. Daarom ben ik opzoek naar een efficiëntere manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:37
En waarom zouden de keyboard shortcuts dan niet meer werken?

Welke resoluties hebben de schermen? Bij mij heeft de monitor en de tv de zelfde resolutie waardoor ik alles op dupliceren heb staan. Ik zie dan gewoon alles wat ik op de monitor zie, ik ook op de tv zie.

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Kan je niet gewoon met Windows key + (pijltje links/rechts) de betreffende vensters tussen de verschillende monitors heen en weer verplaatsen?
edit: startpost niet goed genoeg gelezen :X

[ Voor 15% gewijzigd door spone op 23-04-2016 21:00 ]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
JeroenF schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:55:

Welke resoluties hebben de schermen? Bij mij heeft de monitor en de tv de zelfde resolutie waardoor ik alles op dupliceren heb staan. Ik zie dan gewoon alles wat ik op de monitor zie, ik ook op de tv zie.
Keyboard shortcuts kan ik alleen uitvoeren via 'On-screen keyboard' tool die ik via de muis bedien op de TV. Monitor 2 is mijn primaire display met een resolutie van 1680 x 1050. Monitor 1 is het TV-scherm met een resolutie van 1920 x 1080. Daardoor is het voor mij onhandig om te dupliceren. Nu heb ik op uitbreiden staan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OM2uPbn.png?1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenF schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 20:55:

Ok, ik wil toch even iets zeggen over de term TV en monitor, om verwarring te voorkomen.
Wanneer je de VGA gebruikt van een LCD-TV kan je dat een monitor gaan noemen, dat scheelt verwarring denk ik, omdat je op het apparaat 2 functies hebt, je kan je beeldscherm als TV en als monitor gebruiken.
Dus sluit je een LCD TV aan je computer, dan is het een monitor, en geen TV.
Ja, je noemt het TV, maar dat is dan verwarrend, want je gebruikt die dan als monitor, dus dan is het op dat moment een monitor.
En wanneer de beeldschermen fysiek verschillen in INCH, dan is dezelfde resolutie op beide schermen ook niet zo handig. Monitoren die geen TV zijn hebben vaak meer mogelijkheden met het aantal resoluties dan wanneer je van een TV een monitor maakt.
Toch begrijp ik de TS nog niet helemaal. omdat die typt dat het de ene keer wel lukt en de andere keer niet en het over het maximaliseren heeft van een venster via taakbeheer.
Dus nu raken we er allemaal een beetje in de war van lijkt het. :)
Omdat het van beeldscherm 1 naar 2 slepen van vensters dus wel werkt, maar de TS wat lastig vind zover ik het nu begrijp, en liever een efficiëntere manier zoekt, daar kan ik hem dan zo 1 2 3 niet bij helpen.
Ik werk zelf liever gewoon met de instellingen in het systeem die al aanwezig zijn, maar goed, dat is ook persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Je schreef:
Doordat de schermen ver uit elkaar staan kan ik niet beiden monitors tegelijk besturen. Bovendien kan ik beeldscherm 2 (de TV) alleen bedienen met een muis, ik kan dus geen fysieke keyboard gebruiken bij beeldscherm 2.
Maar een monitor zelf besturen fysiek, zoals aan en uit zetten doe je toch niet via de interface van Windows? Of mis ik hier een gegeven? Je typt, ik kan geen fysiek keyboard gebruiken bij beeldscherm 2.
Ook dat komt hier wat verwarrend over, want je beeldschermen staan toch los van het gebruik van je keyboard. Wil je zeggen dat het (scherm)keyboard niet functioneert in vensters in beeldscherm 2 en wel in beeldscherm 1? Nou, dan moet er wel iets anders aan de hand zijn. of mis ik hier toch weer ........ iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
Anoniem: 672534 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:21:
Je schreef:
Doordat de schermen ver uit elkaar staan kan ik niet beiden monitors tegelijk besturen. Bovendien kan ik beeldscherm 2 (de TV) alleen bedienen met een muis, ik kan dus geen fysieke keyboard gebruiken bij beeldscherm 2.
Maar een monitor zelf besturen fysiek, zoals aan en uit zetten doe je toch niet via de interface van Windows? Of mis ik hier een gegeven? Je typt, ik kan geen fysiek keyboard gebruiken bij beeldscherm 2.
Ook dat komt hier wat verwarrend over, want je beeldschermen staan toch los van het gebruik van je keyboard. Wil je zeggen dat het (scherm)keyboard niet functioneert in vensters in beeldscherm 2 en wel in beeldscherm 1? Nou, dan moet er wel iets anders aan de hand zijn. of mis ik hier toch weer ........ iets?
Ik heb de OP aangepast ter verduidelijk. Met beeldscherm besturen bedoel ik uiteraard Windows besturen (zoals browsen, video's bekijken etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:03
Ultramon, heb dat hier draaien. Krijg je extra knopje in je balk en met één klik erop verspringt het venster naar het andere beeldscherm.

5100wp Zuid-Oost - SMA 7000TL20 30xSF170s - Live PVoutput - Daikin US 3.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja Zanzibar, maar dat had de TS al geprobeerd, zie startpost.
Nogmaals, de fysieke plaatsing van de beeldschermen kan helemaal geen oorzaak zijn van een verandering of probleem in de interface. Probeer ze anders eens beide van ingang te verwisselen.

Oh, ik zie dat de TS net zijn startpost heeft gewijzigd. Lekker handig weer :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 672534 op 23-04-2016 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
Anoniem: 672534 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:27:
Ja Zanzibar, maar dat had de TS al geprobeerd, zie startpost.
Nogmaals, de fysieke plaatsing van de beeldschermen kan helemaal geen oorzaak zijn van een verandering of probleem in de interface. Probeer ze anders eens beide van ingang te verwisselen.

Oh, ik zie dat de TS net zijn startpost heeft gewijzigd.
Zie het niet staan hoor?

* Ah, je had al ge-edit ;) lekker weer

[ Voor 4% gewijzigd door Zanzibar-1337 op 23-04-2016 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
Ik heb de OP al helemaal herschreven. Excuses voor de verwarring :P
Hopelijk is het nu wel duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zanzibar-1337 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:28:Zie het niet staan hoor?

* Ah, je had al ge-edit ;) lekker weer
Ja lekker handig weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
Zanzibar-1337 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:26:
Ultramon, heb dat hier draaien. Krijg je extra knopje in je balk en met één klik erop verspringt het venster naar het andere beeldscherm.
Het lijkt erop dat ik toch wel Ultramon zal moeten gebruiken aangezien ik niks kan vinden over de mouse 3 optie. Ik heb in het verleden Ultramon gebruikt, maar was er nooit echt tevreden over.

Werkt het bij jou goed? En kan ik bovendien zelf kiezen welke opties ik wil gebruiken bij Ultramon, zoals alleen dat extra knopje in de taskbar? Ik wil namelijk geen drastische veranderingen (zoals een andere taskbar o.i.d.) in Windows 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar eh, het is gratis? en je was er niet tevreden over? hmm, tja, ook dat kan niet veranderd worden via de interface van Windows 10, of via register tweaks.
Ik heb je bericht nog even geprobeerd zo goed mogelijk te volgen en te onderbouwen.
KrsOne schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:23:

Ik gebruik twee beeldschermen die ver uit elkaar staan, daardoor heb ik dus geen zicht op beiden beeldschermen tegelijk. Bovendien kan ik de PC vanuit beeldscherm 2 alleen bedienen met een muis, ik kan dus geen fysieke keyboard gebruiken bij beeldscherm 2. Probleem hierbij is dat ik niet efficiënt vensters kan verplaatsen tussen de beeldschermen vanuit beeldscherm 2.
HIer zitten wel wat oneffenheden in hoor, als je het mij vraagt.
Je hebt geen zicht op beide monitoren vanuit 1 positie, hoe ver is die afstand dan? en gebruik je een draadloos keyboard die te ver is verwijderd van de pc waar hij het signaal heen moet sturen?
Dus als je vensters verplaatst, moet je eerst jezelf ook fysiek verplaatsen om te gaan kijken op het andere beeldscherm?
Huidige mogelijkheden om vensters vanuit beeldscherm 2 te verplaatsen vind ik inefficiënt. Dit zijn:
- Scherm maximaliseren via taskbar en dan gokkend met de muis slepen.
Gokkend met de muis slepen omdat je de andere monitor op dat moment niet kan zien?
- Via de On-screen keyboard de shortcut 'win + shift + arrow' gebruiken. Dit is niet mogelijk als keyboard op beeld 1 opent.
Dat klopt, dat kan hier ook niet, in het schermtoetsenbord, hier gebeurd ook niks als ik dat probeer, via het fysieke toetsenbord wel, misschien een fysiek toetsenbord aanschaffen met een lange USB verlengkabel een optie?
- Zelf lopen naar beeldscherm 1 om vensters te verplaatsen naar beeldscherm 2.
Deze inefficiëntie kan je niet oplossen in de Windows interface, met welk programma dan ook.
Aangezien ik Windows 10 gebruik hebben beiden beeldschermen wel in taskbar.
Ergens had ik gelezen dat het mogelijk was (na enige tweaks en aanpassingen) om d.m.v. mouse 3 op de taskbar een venster te verplaatsen naar een andere monitor. Weet iemand hier meer van?
Er zijn multi-monitor tools beschikbaar, maar meestal kosten ze geld. Daarom vermijd ik het liever.
Ja, je had ergens gelezen, maar nu is het een klok en klepelachtige situatie.
En wat bedoel je met Mouse 3, je muiswieltje die je in kan drukken als derde muisknop?
Ja, de meeste programma's kosten geld, ook dat kan je niet veranderen in de interface van Windows.

De inefficiëntie zit m ook in de fysieke afstand tussen de monitoren. je keyboard is USB?
Je kan USB verlengkabels kopen van wel 5 meter lang, of 2, of 3, of 4 stuks aan elkaar koppelen misschien is dat een optie.
Helaas moet je als je iets wil soms iets kopen, ook daar vind je instellingen voor in Windows.
Ik raad je ook aan in de toekomst, en natuurlijk kan je dat ook wel eens vergeten, kladblok te gebruiken als je op internet handige info tegen komt, en het als tekst op te slaan.
dat doe ik al jaren, alles wat ik tegen komen en de moeite waard vind te onthouden, plak in kladblok en hou een database bij van informatie, misschien is dat een handige tip ook voor je.
Veel Succes :)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 672534 op 23-04-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
KrsOne schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:38:
[...]

Het lijkt erop dat ik toch wel Ultramon zal moeten gebruiken aangezien ik niks kan vinden over de mouse 3 optie. Ik heb in het verleden Ultramon gebruikt, maar was er nooit echt tevreden over.

Werkt het bij jou goed? En kan ik bovendien zelf kiezen welke opties ik wil gebruiken bij Ultramon, zoals alleen dat extra knopje in de taskbar? Ik wil namelijk geen drastische veranderingen (zoals een andere taskbar o.i.d.) in Windows 10.
Met Mouse 3 bedoel je de scrollknop?

Ultramon werkt perfect hier. Je kan zelf bepalen wat je wel en niet wil zien qua knopjes. Tis qua dat vrij uitgebreid. Je kan zelfs, mocht je geen extra knopjes willen, sneltoetsen maken om vensters te laten verspringen naar een ander scherm, volgens mij is dat precies wat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
Anoniem: 672534 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:46:
Maar eh, het is gratis? en je was er niet tevreden over? hmm, tja, ook dat kan niet veranderd worden via de interface van Windows 10, of via register tweaks.
Ik heb je bericht nog even geprobeerd zo goed mogelijk te volgen en te onderbouwen.

[...]

HIer zitten wel wat oneffenheden in hoor, als je het mij vraagt.
Je hebt geen zicht op beide monitoren vanuit 1 positie, hoe ver is die afstand dan? en gebruik je een draadloos keyboard die te ver is verwijderd van de pc waar hij het signaal heen moet sturen?
Dus als je vensters verplaatst, moet je eerst jezelf ook fysiek verplaatsen om te gaan kijken op het andere beeldscherm?

[...]

Gokkend met de muis slepen omdat je de andere monitor op dat moment niet kan zien?

[...]

Dat klopt, dat kan hier ook niet, in het schermtoetsenbord, hier gebeurd ook niks als ik dat probeer, via het fysieke toetsenbord wel, misschien een fysiek toetsenbord aanschaffen met een lange USB verlengkabel een optie?

[...]

Deze inefficiëntie kan je niet oplossen in de Windows interface, met welk programma dan ook.

[...]

Ja, je had ergens gelezen, maar nu is het een klok en klepelachtige situatie.
En wat bedoel je met Mouse 3, je muiswieltje die je in kan drukken als derde muisknop?
Ja, de meeste programma's kosten geld, ook dat kan je niet veranderen in de interface van Windows.

De inefficiëntie zit m ook in de fysieke afstand tussen de monitoren. je keyboard is USB?
Je kan USB verlengkabels kopen van wel 5 meter lang, of 2, of 3, of 4 misschien is dat een optie.
Zo vreemd is mijn situatie niet volgens mij. Ik heb mijn PC als mediacenter aangesloten aan mijn TV. Zie onderstaande illustratie. Voor de TV staat bovendien een bank. Mouse 3 is idd het scrollknopje.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IxuKyhi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zanzibar-1337 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:56:
[Met Mouse 3 bedoel je de scrollknop?

Ultramon werkt perfect hier. Je kan zelf bepalen wat je wel en niet wil zien qua knopjes. Tis qua dat vrij uitgebreid. Je kan zelfs, mocht je geen extra knopjes willen, sneltoetsen maken om vensters te laten verspringen naar een ander scherm, volgens mij is dat precies wat je zoekt.
Dan zou ik het als ik jou was verder met Zanzibar over hebben, want die lijkt meer tevreden met het programma, misschien heeft hij tips die je nog niet wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

KrsOne schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:57:Zo vreemd is mijn situatie niet volgens mij. Ik heb mijn PC als mediacenter aangesloten aan mijn TV. Zie onderstaande illustratie. Voor de TV staat bovendien een bank. Mouse 3 is idd het scrollknopje.
[afbeelding]
Ja dat klopt, maar het is eerder het gebruik van het toetsenbord wat je parten speelt.
Dus dan kan je je ook daar op focussen dacht ik toen even, snap je?
De situatie is niet gek ten opzichte van je monitors, maar wel heb je het probleem dat de afstand een probleem is voor je toetsenbord, dus ligt de aard van het probleem niet meer bij de monitors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KrsOne
Anoniem: 672534 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:02:
[...]

Ja dat klopt, maar het is eerder het gebruik van het toetsenbord wat je parten speelt.
Dus dan kan je je ook daar op focussen dacht ik toen even, snap je?
De situatie is niet gek ten opzichte van je monitors, maar wel heb je het probleem dat de afstand een probleem is voor je toetsenbord, dus ligt de aard van het probleem niet meer bij de monitors.
Bij beeldscherm 2 gebruik ik een draadloze muis. De toetsenbord achter mijn PC is bedraad en afstand vormt dus idd een probleem. Daarnaast gebruik ik beeldscherm 2 meer als mediacenter. Een nieuwe toetsenbord aanschaffen vind ik overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Koop dan gewoon een paar verlengkabels voor je toetsenbord, dan ben je van het hele gedoe af.
Soms moet je iets kopen, niks aan te doen. Want dat is niet softwarematig op te lossen, dat je je toetsenbord door de afstand niet kan gebruiken bij monitor 2.
Of een draadloos toetsenbord gaan gebruiken.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 672534 op 23-04-2016 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:37
KrsOne schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:07:
[...]

Bij beeldscherm 2 gebruik ik een draadloze muis. De toetsenbord achter mijn PC is bedraad en afstand vormt dus idd een probleem. Daarnaast gebruik ik beeldscherm 2 meer als mediacenter. Een nieuwe toetsenbord aanschaffen vind ik overdreven.
Overdreven maar je zoekt wel een gelijkwaardige oplossing? Koop gewoon een draadloos toetsenbordje en je probleem is opgelost. Dit kan eventueel zelfs tweedehands, voor als je weinig knaken hebt.

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JeroenF schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:11:Overdreven maar je zoekt wel een gelijkwaardige oplossing? Koop gewoon een draadloos toetsenbordje en je probleem is opgelost. Dit kan eventueel zelfs tweedehands, voor als je weinig knaken hebt.
Ik denk ook dat dat de enige oplossing is, ook al is het niet de meest gewenste oplossing voor de TS.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrsOne
Het is opgelost. Ik gebruik Ultramon en het werkt beter dan ik had verwacht. Bedankt allemaal!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

KrsOne schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 23:54:
Het is opgelost. Ik gebruik Ultramon en het werkt beter dan ik had verwacht. Bedankt allemaal!
Mooi KrsOne :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zanzibar-1337
Fijn om te horen, veel plezier ervan :)

Pagina: 1