Morgen komt mijn NZXT H440 New Edition binnen en ik ben benieuwd naar jullie mening voor een optimale fan cooling setup.
Setup:
MSI X99S SLI Plus
i7-5820k (4.5GHz clock) met Scythe Mugen 4 koeler
GTX 970 Gigabyte G1 Gaming
Samsung 951 M.2. SSD die wordt ook lekker warm
Extra koelers die ik thuis heb liggen:
2 x 140MM fan
4 x 120MM fan
2x 80MM fan (evt. ga ik er 1 op de M.2 SSD richten d.m.v. een montage op een strookje metaal die ik aan de pci sleuven vast schroef)
Extra Fan controller
Ik dacht zelf aan 3x 120mm front - 1x 140mm back - 2x 140mm top. Nou lijkt het mij dat dit wel een negatieve airflow opwekt. Zou ik dan weer kunnen verhelpen door twee top fans langzamer te laten draaien.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening.
Ook zou 't me wel wat lijken om te testen met een rookmachine. Zolang het maar een goedkope verantwoorde methode is
Setup:
MSI X99S SLI Plus
i7-5820k (4.5GHz clock) met Scythe Mugen 4 koeler
GTX 970 Gigabyte G1 Gaming
Samsung 951 M.2. SSD die wordt ook lekker warm
Extra koelers die ik thuis heb liggen:
2 x 140MM fan
4 x 120MM fan
2x 80MM fan (evt. ga ik er 1 op de M.2 SSD richten d.m.v. een montage op een strookje metaal die ik aan de pci sleuven vast schroef)
Extra Fan controller
Ik dacht zelf aan 3x 120mm front - 1x 140mm back - 2x 140mm top. Nou lijkt het mij dat dit wel een negatieve airflow opwekt. Zou ik dan weer kunnen verhelpen door twee top fans langzamer te laten draaien.
Ik ben zeer benieuwd naar jullie mening.
Ook zou 't me wel wat lijken om te testen met een rookmachine. Zolang het maar een goedkope verantwoorde methode is