Hoi tweakers,
Ik had een maand geleden een kabeltje gekocht in een grote nederlandse webshop (was 20 euro), om mijn surface pro aan te sluiten op een oude vga monitor.
Hij lijkt een beetje op een adapter zoals apple ze ook verkoopt. Nu is deze alweer stuk na een maand, een van de kabeltjes van de connector is losgekomen. Eigenlijk is zo een beetje alles aan dit ding losgekomen
. Het plaatje op de miniDP connector zit gewoon los, ook de behuizing van het VGA blok is zo te openen. En nu ik er eens beter na keek, besef ik ook dat er helemaal niks op staat. Geen merk, geen FCC of CE markering, geen nummer. Helemaal noppes. Kwam als ik mij goed herinner in een plastic zakje oid. Alsof iemand op z'n zolderkamertje er een dozijn heeft zitten solderen. Mag dit eigenlijk wel zo verkocht worden hier in NL? Ik vind het best wel schandalig eigenlijk dat het zo snel stuk is en zo slecht gemaakt is.
hier nog wat telefoonfoto's:

Ik had een maand geleden een kabeltje gekocht in een grote nederlandse webshop (was 20 euro), om mijn surface pro aan te sluiten op een oude vga monitor.
Hij lijkt een beetje op een adapter zoals apple ze ook verkoopt. Nu is deze alweer stuk na een maand, een van de kabeltjes van de connector is losgekomen. Eigenlijk is zo een beetje alles aan dit ding losgekomen
hier nog wat telefoonfoto's: