Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

LawBreakers Preview - Jazz Jackrabbit dubbel?

Pagina: 1
Acties:

• Homerius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:50
Jazz Jackrabbit haalde niet het succes van voorbeeld Sonic the Hedgehog, maar was wel een van de eerste games die dergelijke snelle console-gameplay naar de pc vertaalde. De twee zouden samen nog Jazz Jackrabbit maken, maar daarna scheidden hun wegen.
Ik ken de historie niet, maar ik heb het gevoel dat 1 van de Jazz Jackrabbits een andere game moet zijn. Ik zou iets verwachten als "Game X haalde niet het success van Sonic, ... De twee zouden samen nog Game Y maken, maar daarna scheidden hun wegen."

• Whisperar
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 16-07-2018
Ik vermoed dat dit bedoeld wordt:

De twee zouden samen nog een Jazz Jackrabbit-game maken, maar daarna scheidden hun wegen.

[ Voor 46% gewijzigd door Whisperar op 22-04-2016 17:03 ]

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Het klopt wel, maar staat raar.

Jazz is de laatste game die ze samen hebben gemaakt (insert verhaal over succes en console play), maar na de game zijn ze elk hun eigen weg gegaan.

Zie ook de zin erna: Sterker nog, in zekere zin werden de twee oude vrienden rivalen van elkaar

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.