Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik weet niet als ik hier juist zit met mijn topic , maar ik vroeg me af of iemand ervaring heeft met een Nanodegree van Udacity? Udacity is een Massive Open Online Courses (MOOCs) (http://www.udacity.com)waar je allerlei online cursussen kan volgen. Ik vind der full stack degree er heel interessant uit zien maar het kost toch een pak geld en nu vroeg ik me af of het dat waard is en er iets mee zou zijn op de Belgische arbeidsmarkt? volg verder nog avondschool in programmeren dit moment.Het gaat om deze bepaalde cursus : https://www.udacity.com/c...veloper-nanodegree--nd004 Ik zou graag een carriereswitch maken en probeer nu zoveel mogelijk bij te leren op alle gebieden ban het programmeren.

[ Voor 32% gewijzigd door RobIII op 22-04-2016 18:22 ]

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:04

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Udacity ken ik niet, wel ervaring met Jigsawacademy. Da's Indiaas en doet meest Big Data en Analytics. Mijn ervaring was er goed :) Voordeel van hen was ook dat het een one time fee was en geen monthly, dat scheelt gewoon geld.

Zo zijn er ongetwijfeld nog veel meer Indiase partijen. Ik zou daar ff loeren, scheelt een klap geld :)
Mind you: 750 USD is voor ons Europeanen peanuts, maar voor een universitair opgeleide Indier een maandsalaris.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:22
Iets meer achtergrond over wat Udacity etc zou moeten zijn zou voor een voorbijganger behoorlijk schelen om te bepalen waar het om gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik heb de topic een beetje aangepast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 15:14:
Ik vind der full stack degree er heel interessant uit zien
Als je nou eens een linkje doet naar de course; dan weten we ook waar je 't over hebt zonder dat we zélf op zoek moeten. Onthoud: jij moet ons helpen jou te helpen ;) Hoe makkelijker je 't ons maakt hoe sneller je geholpen kunt/zult worden.

Maar goed; bedoel je deze? Zo nee, welke dan?

Je zou hier eens naar kunnen kijken. Als je dan even blablaqwefefq@mailinator.com gebruikt voor de 10% extra korting die je krijgt middels een popup die na een paar seconden verschijnt heb je dus korting-op-korting middels een promocode die ze naar het betreffende mailinator adres sturen ;) Even invullen bij checkout et voila. Graag gedaan :Y)

Maar het zou handig(er) zijn als je aangeeft wat je precies zoekt (en wat niet), wat je doel is, wat je er mee wilt leren etc.

[ Voor 23% gewijzigd door RobIII op 22-04-2016 18:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt het gaat om die link, ik heb deze ondertussen in het starttopic geplaatst met wat extra uitleg wat ik ermee wil doen. bedankt voor de nuttige info !

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 22-04-2016 18:21 ]

Pagina: 1