Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Uiteindelijk videobewerken en streamen maar voorlopig wil ik gewoon dingen als Dark Souls3 vloeiend kunnen spelen. Nu gaat dat niet meer, mijn inmiddels jaren oude systeem begint op zijn einde te lopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo'n 650 euro uiteindelijk. Maar dit kan ik niet in 1 keer doen vanwege financien en ziekte,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast, voeding, ssd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?Mobo,videokaart,ram, ssd voor OS, een een grote hdd voor games en oplslag van videobestanden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel qua processor en mobo vanwege futureproof, maar op videokaart gebied amd altijd fijner gevonden.
Meer bang for your buck zeg maar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst gewoon een atx kaart, vind mini atx maar niets.
Ga je overklokken?Ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Wat is het slimst om eerst te doen? Mobo+ Processor, of gewoon ordinair een andere grafische kaart erin.. het zijn beide inmiddels enorme bottlenecks.
Het huidige systeem is trouwens een Athlon 64x2, met een 7770.
Uiteindelijk moet het zoiets worden:
Uiteindelijk videobewerken en streamen maar voorlopig wil ik gewoon dingen als Dark Souls3 vloeiend kunnen spelen. Nu gaat dat niet meer, mijn inmiddels jaren oude systeem begint op zijn einde te lopen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
zo'n 650 euro uiteindelijk. Maar dit kan ik niet in 1 keer doen vanwege financien en ziekte,
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Kast, voeding, ssd.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?Mobo,videokaart,ram, ssd voor OS, een een grote hdd voor games en oplslag van videobestanden.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel qua processor en mobo vanwege futureproof, maar op videokaart gebied amd altijd fijner gevonden.
Meer bang for your buck zeg maar.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het liefst gewoon een atx kaart, vind mini atx maar niets.
Ga je overklokken?Ga niet overklokken
Wat verwacht je van ons?
Wat is het slimst om eerst te doen? Mobo+ Processor, of gewoon ordinair een andere grafische kaart erin.. het zijn beide inmiddels enorme bottlenecks.
Het huidige systeem is trouwens een Athlon 64x2, met een 7770.
Uiteindelijk moet het zoiets worden:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6400 Boxed | € 182,50 | € 182,50 |
| 1 | Gigabyte GA-B150-HD3P | € 80,95 | € 80,95 |
| 1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 206,95 | € 206,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Crucial CT2K4G4DFS8213 | € 27,95 | € 27,95 |
| 1 | Crucial BX200 240GB | € 59,95 | € 59,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 607,30 | |