http://www.si.hhs.nl/Studenten/Notezaak/index.html
Ik kreeg post van mijn toekomstige hoge school over de mogelijkheid om een laptop te kopen (wat best hadig is ivm mijn opleiding aldaar). Maar is dit een goed systeem en moet ik dit doen? En zoja, welke opties moet ik erbij nemen?
Zijn er btw HHS studenten met ervaring (vast wel).
BVD voor de reply's..
Ik kreeg post van mijn toekomstige hoge school over de mogelijkheid om een laptop te kopen (wat best hadig is ivm mijn opleiding aldaar). Maar is dit een goed systeem en moet ik dit doen? En zoja, welke opties moet ik erbij nemen?
Zijn er btw HHS studenten met ervaring (vast wel).
BVD voor de reply's..
De prijzen die we hebben bereikt voor de twee varianten zijn respectievelijk f 4.405 en f 4.855.
De winkelwaarde bedraagt circa f 7.500, respectievelijk f 8.200. Wanneer je de gangbare advertenties vluchtig leest, zou je de indruk kunnen krijgen dat onze projectprijs niet gunstig is. Maar let dan eens goed op de specificaties. Zo krijg je nu een A-merk met 128 MB, is onze prijs inclusief BTW en krijg je 3 jaar garantie en verzekering. En dan spreken we nog niet over de software en onze subsidies.
Wanneer je opties bijkoopt, dan zijn deze automatisch meeverzekerd tot 10 % van de basisprijs, mits deze direct bij bestelling worden aangeschaft. De optieprijzen zijn vermeld op het antwoordformulier en gelden alleen tijdens deze aanbieding.
Omdat wij je graag willen motiveren deel te nemen aan dit project hebben we voor alle deelnemende voltijdstudenten van sector Informatica totaal f 900 subsidie in de aankoop beschikbaar gesteld. Deze subsidie is een directe afgeleide van de gelden die anders besteed zouden moeten aan vaste werkstations in de sector, maar waarvoor geen ruimte meer is. Op deze wijze stijgt toch het aantal werkplekken voor studenten.
De subsidie wordt in 3 jaar uitgekeerd (2001, 2002 en 2003) en geldt onder de voorwaarden dat je deelneemt aan dit project, je blijft ingeschreven als reguliere voltijdstudent bij de sector Informatica en je niet eerder van deze regeling gebruik hebt gemaakt. Uiteindelijk betaal je voor deze notebooks dus f 3.505, respectievelijk f 3.955.
Wij zijn er van overtuigd dat je met behulp van deze notebook je studie sneller kunt volbrengen. Voor ons dalen de kosten indien je daadwerkelijk in de geplande 4 jaar je voltijdse studie met het dipoma afsluit. Indien je dat waarmaakt, geven we daarom op deze notebook een extra subsidie9 van f 1.000 in de vorm van een terugbetaling aan het eind van je studie. Dus als je je best doet, kun je deze notebook uiteindelijk zelfs voor slechts f 2.505, respectievelijk f 2.955 gebruiken. Dat is toch geen slecht aanbod!