Onedrive wijzigingen in limiet opslagruimte

Pagina: 1
Acties:
  • 1.577 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominicr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11-2020
Ik heb gelukkig nog genoeg ruimte, maar ik las ook dat als je over de limiet heengaat, dat ze dan uiteindelijk je account kunnen verwijderen.

Wat zijn de meeste populaire alternatieven van Dropbox/Onedrive ?

Wijzigingen in OneDrive
We willen u informeren over een aantal komende wijzigingen in OneDrive. Op 27-07-2016 gaat de hoeveelheid opslagruimte op OneDrive van 15 GB naar 5 GB. Daarnaast zal de 15 GB bonus voor uw camera-album ophouden te bestaan. Meer informatie vindt u in de Veelgestelde vragen.
U hoeft niets te doen aangezien de opslag op uw OneDrive-account onder de nieuwe limiet zit. Ook al geldt de wijziging momenteel niet voor u, we willen u toch op de hoogte houden van alle belangrijke wijzigingen in OneDrive. Als u uw account wilt controleren, kunt u dat doen op de Opslagpagina.
Wij realiseren ons dat we een service waarop u vertrouwt aanzienlijk wijzigen. We verontschuldigen ons voor het ongemak dat we mogelijk veroorzaken. Het was een moeilijke beslissing, die we hebben genomen om OneDrive ook in de toekomst te kunnen blijven aanbieden.
Bedankt dat u OneDrive gebruikt.
– Het OneDrive Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronjon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:39
ik heb deze mail ook gekregen. kennelijk was dit vorig jaar al gecommuniceerd, en was er ook de mogelijkheid om je storage te behouden.
http://phandroid.com/2016...torage-reduction-july-27/

jammer genoeg heb ik dat bericht nooit gehad .... en dus ga ik ook ineens van 30gb terug naar 5 gb
kansloze actie van microsoft in mijn ogen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Google Drive al eens geprobeerd? 15 GB gratis en 100 GB voor 2 euro geloof ik: https://support.google.com/drive/answer/2375123?hl=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:28
Héy, toevallig! Ik ben namelijk ook terug gegaan maar wist van niks. Heb enkel ook alleen die laatste e-mail gekregen. Jammer, want 5Gb is te klein voor mij dus heb ik mijn bestanden weggehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
-

[ Voor 103% gewijzigd door Firefly III op 21-10-2019 09:20 . Reden: Leeg ivm privacy ]

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gabba25
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-08 15:48
Ik vind het echt belachelijk dat er nu nog maar 1 storage abonnement is, 50 Gb voor 2 euro. Daarna is de enige optie 1 Tb met Office 365. Je kan ook niet 2x 50 Gb nemen. Het is of 50 Gb of 1 Tb.

Niet echt flexibel als je het mij vraagt... 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 12:42
Heb je niet de aanbieding gehad om een OneDrive personal af te sluiten voor EUR 0, - voor het eerste jaar? Ik zit nu in ieder tot april 2017 met een gratis TB opslag en daarna kijk ik wel weer verder :)

Edit: Ik heb wel in het verleden aangegeven dat ik mijn gratis foto opslag oid wou behouden. Mijn vriendin heeft dit niet gedaan en dus ook deze aanbieding niet gehad

[ Voor 29% gewijzigd door sPENKMAN op 11-05-2016 16:37 ]

Eve char: Warock <TEST>

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• menzo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:05
Als je een office 365 Home abonnement hebt krijg je er 1TB op OneDrive bij per gebruiker. Dus 5x 1TB voor €100,- per jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordyz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:28
menzo schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:40:
Als je een office 365 Home abonnement hebt krijg je er 1TB op OneDrive bij per gebruiker. Dus 5x 1TB voor €100,- per jaar.
Maar dan moet je Office erbij kopen.
Office heb ik al gekocht een licentie die had ik dus niet meer nodig. Ik maakte gebruik van Onedrive maar naar deze grap hoeft dat dus ook niet meer. Aan 5GB heb ik net niet voldoende :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coolbvrobin
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 29-05 15:06
Het is inderdaad jammer ja. maar goed niet het einde van de wereld
Ik kreeg een mail voor een jaar gratis een office abbo met 1tb aan one drive.
Dus ik klaag niet
Ik zie inderdaad volgend jaar wel weer verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:09

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

sPENKMAN schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 16:36:
Heb je niet de aanbieding gehad om een OneDrive personal af te sluiten voor EUR 0, - voor het eerste jaar? Ik zit nu in ieder tot april 2017 met een gratis TB opslag en daarna kijk ik wel weer verder :)

Edit: Ik heb wel in het verleden aangegeven dat ik mijn gratis foto opslag oid wou behouden. Mijn vriendin heeft dit niet gedaan en dus ook deze aanbieding niet gehad
Volgens mij kreeg je die inderdaad alleen als je die optie tot foto opslag had genomen, was begin vorig jaar dacht ik. Ik heb zelf Office 365 (70 euro?) en via mijn Chuwi Hi8 een 2de jaar gratis voor mijn vaders account.

Ik gebruik onedrive voor zo'n beetje alles, mocht die van m'n vader aflopen neem ik die 2euro/maand voor 50GB, heeft hij meer dan genoeg.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 04-10 16:55
coolbvrobin schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:56:
Het is inderdaad jammer ja. maar goed niet het einde van de wereld
Ik kreeg een mail voor een jaar gratis een office abbo met 1tb aan one drive.
Dus ik klaag niet
Ik zie inderdaad volgend jaar wel weer verder
Mijn gratis 1 jaar office abonnement met 1tb is recent verlopen. Dit jaar was voorbij voor dat ik het in de gaten had.

Voormij geen verlenging bij Microsoft. Ik ben naar Google drive overgestapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madshark
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Wat zijn de meeste populaire alternatieven van Dropbox/Onedrive ?
- Google Drive wat al genoemd was.
- Hubic.com . Wel eerst ff goed testen met de gratis 25GB of het goed genoeg voor je werkt, want sinds de release van Synology DSM6 is het behoorlijk traag geworden, dit vanwege de ineens 100-duizenden Synology devices die Hubic kunnen gebruiken als backup target.
Cheap zijn ze wel. 25GB is gratis, 100GB kost 10 eur per jaar, 10TB kost 50eur per jaar.

[ Voor 11% gewijzigd door Madshark op 12-05-2016 04:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiriaq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 01-10 16:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bioHZD
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-01-2022
Heeft er iemand ervaring met hubiC? Het lijkt wat mij betreft een goed alternatief voor OneDrive.
Net zoals MEGA trouwens. Daar krijg je 50 GB gratis, en het is ook nog eens allemaal end-to-end 256-AES versleuteld. Echter ben ik benieuwd wat jullie ervaringen zijn met alternatieven voor OneDrive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 14:22

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Sorry voor de kick van de oude topic maar ik ben even erg benieuwd of er meer mensen zijn met deze ervaring.

21 april 2016 heb ik van Microsoft een bevestiging gekregen dat mijn 15 GB zou behouden en niet terug zou vallen naar 5GB

code:
1
2
3
4
5
6
Belangrijke wijzigingen in OneDrive  

Zoals u weet zal de hoeveelheid opslagruimte voor de meeste OneDrive-accounts wijzigen van 15 GB naar 5 GB. U hebt eerder aangegeven dat u de gratis opslagruimte van 15 GB wilt behouden (evenals de 15 GB bonus bij uw camera-album, indien van toepassing).* Uw account zal daarom niet door deze wijzigingen worden getroffen. 
We verontschuldigen ons voor het ongemak dat deze wijzigingen kan hebben veroorzaakt. Met behulp van de feedback van onze gebruikers doen we er alles aan om OneDrive tot de best mogelijke optie te maken voor iedereen die productief is en meer wil doen. 
Bedankt dat u OneDrive gebruikt.  
– Het OneDrive Team

30 maart 2021 heb ik een abonnement aangeschaft en zou verwachten dat ik 115GB zou krijgen. Niets is minder waar ik heb nu maar 100GB + 10GB bonus van samsung dus 110GB ik zou dus eigenlijk 125GB verwachten.

Ik heb al een Windows Live ID / Microsoft Account hoe je het noemen wilt al een hele lange tijd.
Dit is altijd geregistreed geweest op een e-mailadres van mijn toenmalige provider euronet.nl
Echter heb ik onlangs ook aan mijn Microsoft Account een @outlook.com e-mailadres gekoppeld.
De 100GB heb ik aangeschaft en schijnt daar nu aan gekoppeld te zijn.

Nu ben ik al met microsoft aan het mailen en die referenen nu aan het andere e-mailadres omdat de purchase dus met outlook.com zou gedaan zijn

Via https://account.live.com/names/manage heb ik nu weer de oude situatie terug gezet naar mijn @euronet.nl

Maar dat moet toch geen moer uitmaken.... het gaan om je Microsoft Account ID en niet om het e-mailadres wat aan je account gekoppeld is.

Afijn,

Wie heeft meer de ervaring dat je dus nu na aankoop van 100GB je 15GB bonus verloren bent?

Speedtouch freak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-10 18:48
Ik denk dat dit toch iets is wat je met Microsoft moet uitzoeken. Zelf denk ik dat je dat idd kwijt bent.

Het is bij veel partijen gebruikelijk dat als je iets nieuws koopt, je ook (indirect) toestemming geeft om alles conform de dan geldende voorwaarden te krijgen en eventuele eerdere 'aparte' dingen vervallen.

Daarnaast is dit wel een erg oud topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.