Sinds kort wil mijn CV ketel niet meer aan slaan bij vraag van de thermostaat (Atag one). Warm water daarentegen doet het wel. De druk is normaal en er is geen storing. Daarnaast geeft de atag one aan dat de CV ketel aan is wanneer er warm water wordt gepakt, oftewel de verbinding tussen CV en thermostaat is goed.
Nu blijkt dat de CV ketel (met een kraantje) aangeeft dat de ketel in bedrijf is voor warm water, ook als er geen kraan open staat.
De ketel is echter niet in bedrijf (geen vlammetje). Wanneer ik daadwerkelijk de warme kraan opendraai slaat de CV aan (vlammetje in beeld).
Is het zo dat warm water voor verwarming gaat? Al is het vreemd dat de ketel niet verwarmd maar wel laat zien dat deze 'in bedrijf is voor warm water'. Ik heb gezocht naar een lekkende kraan of iets dergelijks maar niks gevonden.
Ook de CV uit en aan zetten hielp niet.
Wat kan ik nog meer testen/doen?

Icoon van kraantje is aan ook als er nergens een (warme) kraan open staat
Vlammetje alleen wanneer daadwerkelijk warme kraan open staat.
Nu blijkt dat de CV ketel (met een kraantje) aangeeft dat de ketel in bedrijf is voor warm water, ook als er geen kraan open staat.
De ketel is echter niet in bedrijf (geen vlammetje). Wanneer ik daadwerkelijk de warme kraan opendraai slaat de CV aan (vlammetje in beeld).
Is het zo dat warm water voor verwarming gaat? Al is het vreemd dat de ketel niet verwarmd maar wel laat zien dat deze 'in bedrijf is voor warm water'. Ik heb gezocht naar een lekkende kraan of iets dergelijks maar niks gevonden.
Ook de CV uit en aan zetten hielp niet.
Wat kan ik nog meer testen/doen?

Icoon van kraantje is aan ook als er nergens een (warme) kraan open staat
Vlammetje alleen wanneer daadwerkelijk warme kraan open staat.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 535883 op 22-04-2016 12:05 ]