Toon posts:

Pairing sound veranderen.

Pagina: 1
Acties:
  • 292 views

Verwijderd

Topicstarter
Is het mogelijk om het paring geluid van mijn mini Bluetooth versterker te veranderen?

http://m.ebay.com/itm/TDA...-/141880415541?nav=SEARCH

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:58

The Eagle

I wear my sunglasses at night

En wat had je zelf al gezocht en gevonden? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:34
Dat vroeg ik ook eens aan de buurvrouw, bleek haar man vreemd te gaan :')
spoiler:
"paring geluid"

Staat het antwoord niet gewoon in je eigen link? Als ik het goed heb kun je gewoon een ander apparaat koppelen en wordt dat het actieve apparaat. Wil je weer een ander apparaat koppelen, dan doorloop je de procedure opnieuw. Althans zo werkt het bij mijn Bluetooth speakers.

[ Voor 5% gewijzigd door LA-384 op 21-04-2016 22:05 ]

• Squixx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-01 16:41
Ik betwijfel het, tenzij je zelf aan het solderen gaat..

android since G1.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek me een ongeluk! Ik kan het echt nergens vinden. Iemand een idee?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:38:
Is het mogelijk om het paring geluid van mijn mini Bluetooth versterker te veranderen?

http://m.ebay.com/itm/TDA...-/141880415541?nav=SEARCH
Wat bedoel je precies met veranderen? Heb je deze al bekeken? http://www.techlicious.co...uetooth-pairing-problems/

Verwijderd

Topicstarter
Het geluid dat het maakt als ik mijn board aanzet en zoekt naar een apparaat en wanneer hij contact heeft gemaakt .

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Vraag het de fabrikant customerservice@sure-electronics.com in China. Heb je het instellingen menu al helemaal doorgewandeld?

NRG

Verwijderd

Topicstarter
Er zit geen instellingen menu in. Tenminste bij was het plug and play.

• Peenutzz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15-01 23:56
Ik denk dat het aanpassen van de firmware de enige mogelijkheid is om dit voor elkaar te krijgen. Hoe je dat doet? Ik heb eerlijk gezegd geen idee.

Snel is hetzelfde als langzaam, maar dan sneller.

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07-2025
Lijkt er op dat er een zelfstandige bluetooth module op zit. Als die ook de audio meteen doorvoert is het pairing geluid afkomstig van de module en niet van de versterker als geheel. In dat geval moet je dus zoeken naar de opties voor de bluetooth module.

Een eindgebruiker-optie om het pairing geluid te veranderen of uit te zetten is er duidelijk niet, dat kan je alvast vergeten. Dat wordt dus firmware hacking.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:12:
Het geluid dat het maakt als ik mijn board aanzet en zoekt naar een apparaat en wanneer hij contact heeft gemaakt .
kun je iets specifieker zijn? Wat voor geluid maakt het dan?:)

Verwijderd

Topicstarter
Dus met andere woorden... Niet te doen.

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dat lijkt mij ook. En daarmee is volgens mij alles in dit topic wel gezegd. Het loopt niet bepaald over van de eigen inzet dus vanaf nu een slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.