Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelle_X
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-02-2018
Tja.

Ten einde raad.. ik bedacht mij net dat hier misschien een paar slimme mensen zijn.

Ik zoek een camera voor in de paardentrailer. Ik begreep dat een draadloze achteruitrijcamera een goede optie is (als er geen paard in staat, camera eruit).. alleen......

waar begint mijn zoektocht en hoe zorg ik -als leek op dit gebied- dat ik een goede en vooral goedkope set heb en dat deze straks werkt?

Alvast bedankt!

Groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Goed en goedkoop gaat natuurlijk moeilijk hand in hand ;)
Maar echt rotzooi qua camera's wordt er volgens mij niet meer gemaakt. Ga naar een automaterialenhandel en laat je informeren. Voor een paardentrailer lijkt me de plek waar je de camera neerhangt wel van belang (zou hem zelf bovenin hangen ivm modder / mest en mogelijkheid tot vertrappen).

Waar start je zoektocht: google :)
Camera trailer of cmera trailer review en dan uitzoeken.
En idd, draadloos kost je zomaar 150+ euro. Maar ze zijn wel handig. En als je achteruitrijdend een keer schade aan andmans eigendom toebrengt is 150 euro niks natuurlijk :)

[ Voor 26% gewijzigd door The Eagle op 21-04-2016 21:41 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michelle_X
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 23-02-2018
Bedankt!

Het zal vooral zijn voor IN de trailer zodat ik naar mijn paard kan kijken. Op ebay en aliexpress staan regelmatig hele goedkope sets. Zal dit ook werken?
En welke specificaties moet ik op letten? En hoe zet ik alles aan?

Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-10 13:53

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Wat heb je zelf al gezocht?

http://www.carnjoy.nl/achteruitrijsysteem-trailer.html eerste hit op Google.

[ Voor 30% gewijzigd door Falcon op 22-04-2016 14:12 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is altijd de eerste vraag.

Aangezien we een beetje eigen initiatief verwachten van de topicstarter en dit niet in de topicstart terugkomt, gaat dit topic op slot. Zie ook De regels voor dit forum

Dit topic is gesloten.