Goede avond mede-tweakers,
Normaal ben ik iemand die wel raad weet met mijn windows problemen, maar zelfs met gebruik van tweakers en het wel bekende goooooogle, kom ik er nu toch echt even niet meer uit.
Ik ben sinds 1,5 week over gegaan naar W10 - had er een weekendje voor gepland en was blij verrast dat het allemaal lekker vlot verliep. Echter ik merkte dat ik sinds de update hier en daar wat problemen kreeg met de verkenner. (via start -> verkenner) hij laad langzaam maar loopt nu ook gewoon pertinent vast, iedere keer opnieuw. Daarbij kan ik ook bijlage's (voor e-mail, website etc.) nauwelijks toevoegen, aangzien ie hierbij ook keer op keer vast loopt.
Het gaat hier om de volgende specs:
i5-2300 2,8 GHz
12,0 GB RAM
64 bits Windows 10 home
Ik heb inmiddels diverse dingen geprobeerd:
- rebooten, veilige modus
- verwijderen/herinstaleren virusscanner
- Opschonen logboeken met Ccleaner
- mapopties aangepast van verkenner
Maar niks mag helpen, dus ik hoop dat één van jullie de gouden oplossing heeft!
Thanks alvast!
Justin
Normaal ben ik iemand die wel raad weet met mijn windows problemen, maar zelfs met gebruik van tweakers en het wel bekende goooooogle, kom ik er nu toch echt even niet meer uit.
Ik ben sinds 1,5 week over gegaan naar W10 - had er een weekendje voor gepland en was blij verrast dat het allemaal lekker vlot verliep. Echter ik merkte dat ik sinds de update hier en daar wat problemen kreeg met de verkenner. (via start -> verkenner) hij laad langzaam maar loopt nu ook gewoon pertinent vast, iedere keer opnieuw. Daarbij kan ik ook bijlage's (voor e-mail, website etc.) nauwelijks toevoegen, aangzien ie hierbij ook keer op keer vast loopt.
Het gaat hier om de volgende specs:
i5-2300 2,8 GHz
12,0 GB RAM
64 bits Windows 10 home
Ik heb inmiddels diverse dingen geprobeerd:
- rebooten, veilige modus
- verwijderen/herinstaleren virusscanner
- Opschonen logboeken met Ccleaner
- mapopties aangepast van verkenner
Maar niks mag helpen, dus ik hoop dat één van jullie de gouden oplossing heeft!
Thanks alvast!
Justin