Mijn vraag
Ik heb sinds kort een Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD gekocht en die geeft geen beeld nadat ik deze in mijn systeem is gezet
Ik had hiervoor hetzelfde probleem met een andere videokaart de MSI Radeon R9 390 8GB Gaming waarbij ik ook geen beeld kreeg, deze heb ik toen terug gestuurd maar ze konden in de winkel geen probleem met de kaart vinden, dus heb ik nu de Gigabyte die het ook niet doet
Mijn conclusie hieruit is dat het probleem sowieso niet bij de videokaart ligt .
Ik heb uiteraard verschillende pci slots geprobeerd op mijn moederbord en de kabels+monitors werken uitstekend.
Mijn voeding is ook voldoende om de kaart draaiende te houden
Dus rest mij nu alleen nog maar wanhoop
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
als moederbord heb ik de ASRock 990FX Extreme3 AMD 990FX, SATA600
voeding Antec Earthwatts EA-500D Green
processor AMD FX-6300 3.50GHz 6MB AM3+ Box
huidige videokaart die gewoon werkt Asus Videokaart PCI-e Radeon HD7770 2GB DVI/HDMI/DP
ik gebruik momenteel windows 7 64b
voor de videokaart hierboven heb ik de laatste updates geinstalleerd
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb gevonden een scherm dat aan geeft geen video connectie
ik heb geprobeerd waar ik verstand van heb
...
Ik heb sinds kort een Gigabyte GV-R939G1 GAMING-8GD gekocht en die geeft geen beeld nadat ik deze in mijn systeem is gezet
Ik had hiervoor hetzelfde probleem met een andere videokaart de MSI Radeon R9 390 8GB Gaming waarbij ik ook geen beeld kreeg, deze heb ik toen terug gestuurd maar ze konden in de winkel geen probleem met de kaart vinden, dus heb ik nu de Gigabyte die het ook niet doet
Mijn conclusie hieruit is dat het probleem sowieso niet bij de videokaart ligt .
Ik heb uiteraard verschillende pci slots geprobeerd op mijn moederbord en de kabels+monitors werken uitstekend.
Mijn voeding is ook voldoende om de kaart draaiende te houden
Dus rest mij nu alleen nog maar wanhoop
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
als moederbord heb ik de ASRock 990FX Extreme3 AMD 990FX, SATA600
voeding Antec Earthwatts EA-500D Green
processor AMD FX-6300 3.50GHz 6MB AM3+ Box
huidige videokaart die gewoon werkt Asus Videokaart PCI-e Radeon HD7770 2GB DVI/HDMI/DP
ik gebruik momenteel windows 7 64b
voor de videokaart hierboven heb ik de laatste updates geinstalleerd
...
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
ik heb gevonden een scherm dat aan geeft geen video connectie
ik heb geprobeerd waar ik verstand van heb
...
[ Voor 16% gewijzigd door lemmings40 op 21-04-2016 17:16 . Reden: was nog niet klaar ]