Systeemherstel Asus N751JX - T7196T

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag
Ik heb een nieuwe Asus laptop gekocht, vervolgens het e.e.a. geinstalleerd en daarna een SSD schrijf erin gezet. Deze was gekloond vanuit de oude schijf. Alles werkt prima. Maar nu heb ik veel geinstalleerd en wil ik eigenlijk het systeem terugzetten naar de fabrieksinstellingen (systeemherstel). Dit lukt mij niet.

Kan iemand mij aan systemherstel DVD's helpen?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Asus N751JX - T7196T

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Alleen oude schrijf er weer inzetten en vervolgens met 3x aan/uit knop naar herstel, hij blijft om een DVD vragen. Deze ben ik jammer genoeg vergeten te maken.

Beste antwoord (via Verwijderd op 23-04-2016 21:03)

Verwijderd

Wat je kan doen is via Mediacreationtool voor te updaten naar Windows 10 en dan de stappen volgen dat je niks wilt bewaren.

De tool kun je hier vinden: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:55:
Mijn vraag
Ik heb een nieuwe Asus laptop gekocht, vervolgens het e.e.a. geinstalleerd en daarna een SSD schrijf erin gezet. Deze was gekloond vanuit de oude schijf. Alles werkt prima. Maar nu heb ik veel geinstalleerd en wil ik eigenlijk het systeem terugzetten naar de fabrieksinstellingen (systeemherstel). Dit lukt mij niet.

Asus N751JX - T7196T

Alleen oude schrijf er weer inzetten en vervolgens met 3x aan/uit knop naar herstel, hij blijft om een DVD vragen. Deze ben ik jammer genoeg vergeten te maken.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je kan doen is via Mediacreationtool voor te updaten naar Windows 10 en dan de stappen volgen dat je niks wilt bewaren.

De tool kun je hier vinden: https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:55:
Mijn vraag

Asus N751JX - T7196T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jonathan, bedankt voor je antwoord. Ik ga dit weekend kijken of het lukt en zal het dan melden.

Groet, Ine

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Jonathan, het is helemaal gelukt zo. Hartelijke dank voor de snelle en goede hulp. _/-\o_ _/-\o_ :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fijn om te horen! :)
Verwijderd schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:03:
Jonathan, het is helemaal gelukt zo. Hartelijke dank voor de snelle en goede hulp. _/-\o_ _/-\o_ :) :)