Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• witkop525
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-10 04:31
Hallo iedereen. Een tijd geleden heb ik oortjes besteld, maar in de tussentijd ben ik al een aantal rubbers verloren en mijn reserve liggen ergens, al heb ik geen idee waar. Dus daarom zat ik eraan te denken om nieuwe aan te schaffen, maar mijn vraag is dan ook: waar vind ik die?

Ik zoek een?
Siliconen/Rubber oordoppen voor mijn House of Marley oortjes (ik heb ze bij Media Markt besteld voor de geïnteresseerde)

Wat is je budget?
Zo goedkoop mogelijk voor de kwaliteit, hoeft niet te duur. (zo'n €10,- max?)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren natuurlijk.

Wat heb je zelf al gevonden?
Zoiets als dit maar als mogelijk beter kwaliteit, alle suggesties zijn welkom

Welke vragen heb je hier nog over?
Passen allerlei siliconen oordopjes op alle typen/merken oortelefoons? Waar zou ik aan moeten denken/naar moeten zoeken voor oordoppen die mij bij mijn oortjes (zouden kunnen) passen? Wat voor winkels bieden het geen wat ik zoek?

Mijn excuus als mijn vraag overbodig 8)7 klinkt voor sommigen.

Bij voorbaat dank.

Have a nice day! :3

Verwijderd

Grote kans dat geen een fabrikant er brood in ziet dopjes uit te brengen voor die vage merkloze dingen.

Maar niet getreurd, voor ~€25 kan je altijd opnieuw dezelfde "oortjes" kopen; http://www.ebay.nl/itm/301384134377

't is sws geen Shure oid, daar zijn die dingen wel voor verkrijgbaar.

• witkop525
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:16:
Grote kans dat geen een fabrikant er brood in ziet dopjes uit te brengen voor die vage merkloze dingen.

Maar niet getreurd, voor ~€25 kan je altijd opnieuw dezelfde "oortjes" kopen; http://www.ebay.nl/itm/301384134377

't is sws geen Shure oid, daar zijn die dingen wel voor verkrijgbaar.
Dus als ik van die oortjes de rubbers verlies, dan moet ik hele nieuwe oortjes kopen? Dat lijkt mij toch niet? Als niemand anders hier iets meer over weet kan ik altijd nog proberen contact op te nemen denk ik? :|

• tiriaq
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 13-11 08:28
Er zijn zeker vervangende rubbers te koop, alleen niet alles past op elkaar. Blader anders dit topic even door: Het Algemene in-ear en oordopjes topic

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 26-09 13:29

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Je kan altijd een vraag en aanbod ad aanmaken :P

Meestal krijg je bij een setje meerder doppen. Iedereen heeft ze wel rond slingeren. Maar of ze overal op passen weet ik niet.

Ik zou de moeite niet eens doen. Nieuw setje kopen als reserve, en dan de rubbers gebruiken voor de oude.

Gaan je oortjes kapot heb je nog backup

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

• witkop525
PaRaDoX4 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:25:
Je kan altijd een vraag en aanbod ad aanmaken :P

Meestal krijg je bij een setje meerder doppen. Iedereen heeft ze wel rond slingeren. Maar of ze overal op passen weet ik niet.

Ik zou de moeite niet eens doen. Nieuw setje kopen als reserve, en dan de rubbers gebruiken voor de oude.

Gaan je oortjes kapot heb je nog backup
Als je erover nadenkt is het idnerdaad wel een redelijke suggestie evengoed. Bedankt. _/-\o_

• Sir_Hendro
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 21:30
Je kan online "comply foam tips" bestellen. Deze zijn erg populair bij muziekliefhebbers.

Features:
- More comfortable than silicon.
- Better noise blocking.
- Better bass reception.

//edit
Het heet Comply not Comfy :P

[ Voor 48% gewijzigd door Sir_Hendro op 21-04-2016 15:09 ]

GTA VI - All aboard the hype train!!

• witkop525
Sir_Hendro schreef op donderdag 21 april 2016 @ 14:45:
Je kan online "comfy foam tips" bestellen. Deze zijn erg populair bij muziekliefhebbers.
Ziet ernaar uit dat deze wel House of Marley oortjes ondersteunen.

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09:23

FeaR

In GoT we trust

CEA > MAA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• witkop525

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Je had hem in het verkeerde forum geplaatst dus Fear heeft hem effe verplaatst van:
Forum ConsumentenElektronicA naar forum Mobile AankoopAdvies

[ Voor 14% gewijzigd door Read op 21-04-2016 15:41 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

• witkop525
Read schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:37:
Je had hem in het verkeerde forum geplaatst dus fear heeft hem effe verplaatst van:
Forum ConsumentenElektronicA naar forum Mobile AankoopAdvies
Oh ja mijn excuus daarvoor dan, ik ben nooit zo bekwaam wat betreft forum locaties. Bedankt voor de toevoeging.

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

witkop525 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 15:40:
[...]

Oh ja mijn excuus daarvoor dan, ik ben nooit zo bekwaam wat betreft forum locaties. Bedankt voor de toevoeging.
Blijft lastig heb er zelf nooit last van 8)7
Maar daar hebben we lieve modjes voor _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door Read op 21-04-2016 15:43 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Pagina: 1