- Waarschijnlijk het zoveelste probleem maar toch lijkt het probleem/oorzaak bij anderen anders te zijn -
Mijn Macbook Pro uit 2009 gaat niet meer aan. Scherm blijft zwart, geen fans gaan draaien.
Dit heb ik al vaker gehad. De oorzaak was steeds dat nu de accu slecht is, ik hem niet een nacht uit kan laten staan zonder een lader aangesloten te hebben. Normaliter kon ik dit oplossen met een SMC reset.. Ditmaal dus niet.
Wat heb ik geprobeerd?
- SMC Reset
- 10sec powerbutton variaties(zonder voeding, dan met voeding etc)
- PRAM reset(maar ja.. hij gaat niet aan dus kansloos)
- MacBook een nacht zonder voeding en zonder accu
Wat valt er nog meer te proberen? Ik geloof er niets van dat er plots een logic board kapot is, gezien hij niet tijdens gebruik uit is gevallen en niet opstarten al vaker is voorgekomen als ik hem niet aan de lader had zitten.
Mijn Macbook Pro uit 2009 gaat niet meer aan. Scherm blijft zwart, geen fans gaan draaien.
Dit heb ik al vaker gehad. De oorzaak was steeds dat nu de accu slecht is, ik hem niet een nacht uit kan laten staan zonder een lader aangesloten te hebben. Normaliter kon ik dit oplossen met een SMC reset.. Ditmaal dus niet.
Wat heb ik geprobeerd?
- SMC Reset
- 10sec powerbutton variaties(zonder voeding, dan met voeding etc)
- PRAM reset(maar ja.. hij gaat niet aan dus kansloos)
- MacBook een nacht zonder voeding en zonder accu
Wat valt er nog meer te proberen? Ik geloof er niets van dat er plots een logic board kapot is, gezien hij niet tijdens gebruik uit is gevallen en niet opstarten al vaker is voorgekomen als ik hem niet aan de lader had zitten.
[ Voor 4% gewijzigd door LED-Maniak op 21-04-2016 09:13 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.