Ik zoek een?
ATX Case
Wat is je budget?
Tot maximaal 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het liefst een kleine, stille ATX case dat tevens geschikt is voor een game-setup. Hierbij komt de nodige hitte vrij met mijn overgeclockte i5 2500K en GTX 780.
Hallo,
na lang en veel zelf te hebben gezocht en uiteindelijk altijd maar teleur gesteld te worden omdat de case uiteindelijk niet bleek te voldoen heb ik uiteindelijk besloten dit als open vraag hier te plaatsen :
Ik ben op zoek naar een kleinere en stille behuizing dat mijn huidige (Antec P180) kan vervangen. Daar heb ik een aantal eisen voor, enwel :
- ATX mobo
- stil (aangezien ter vervanging van de P180 die oud is maar echt wel stil)
- volume van maximaal 45 liter (ik ben uiteindelijk op zoek naar iets kleiner)
- aansluitingen aan de voorkant (behuizing wordt waarschijnlijk onder mijn bureaublad gehangen)
- degelijke kabelmanagement
- ruimte voor een degelijke videokaart (heb nu een GTX 780 van 30cm)
- stoffilters / ventilatorregelaar is een pre
- een 5'25 slot vooraan voor een DVD drive is ook een pre
- ruimte voor 4 hd's + 1 SSD
Als er nu toevallig bij het lezen van dit lijstje bepaalde modellen bij je opkomen hoor ik dat graag !
Ik had namelijk een maand geleden na uitvoerig onderzoek een Cooltek Antiphon Airflow besteld, nogal onbekend maar voldeed volgens de reviews die ik heb gelezen aan al mijn eisen alleen blijkt deze EOL en niet meer leverbaar
ATX Case
Wat is je budget?
Tot maximaal 100 euro
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet specifiek
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Het liefst een kleine, stille ATX case dat tevens geschikt is voor een game-setup. Hierbij komt de nodige hitte vrij met mijn overgeclockte i5 2500K en GTX 780.
Hallo,
na lang en veel zelf te hebben gezocht en uiteindelijk altijd maar teleur gesteld te worden omdat de case uiteindelijk niet bleek te voldoen heb ik uiteindelijk besloten dit als open vraag hier te plaatsen :
Ik ben op zoek naar een kleinere en stille behuizing dat mijn huidige (Antec P180) kan vervangen. Daar heb ik een aantal eisen voor, enwel :
- ATX mobo
- stil (aangezien ter vervanging van de P180 die oud is maar echt wel stil)
- volume van maximaal 45 liter (ik ben uiteindelijk op zoek naar iets kleiner)
- aansluitingen aan de voorkant (behuizing wordt waarschijnlijk onder mijn bureaublad gehangen)
- degelijke kabelmanagement
- ruimte voor een degelijke videokaart (heb nu een GTX 780 van 30cm)
- stoffilters / ventilatorregelaar is een pre
- een 5'25 slot vooraan voor een DVD drive is ook een pre
- ruimte voor 4 hd's + 1 SSD
Als er nu toevallig bij het lezen van dit lijstje bepaalde modellen bij je opkomen hoor ik dat graag !
Ik had namelijk een maand geleden na uitvoerig onderzoek een Cooltek Antiphon Airflow besteld, nogal onbekend maar voldeed volgens de reviews die ik heb gelezen aan al mijn eisen alleen blijkt deze EOL en niet meer leverbaar