bla
[ Voor 104% gewijzigd door Corner man op 25-04-2016 14:38 . Reden: cancel ]
[ Voor 104% gewijzigd door Corner man op 25-04-2016 14:38 . Reden: cancel ]
Verwijderd
Laten we daar eens mee beginnen dan, want raden wat jij hebt liggen gaat wel langer dan twee weken durenCorner man schreef op donderdag 21 april 2016 @ 00:02:
Zijn verjaardag is met 2 weken en ik heb hier dan ook al wat onderdelen liggen waaronder een powersuply ,casing ,ram en een koeler wat ik zoek moet natuurlijk krachtig genoeg zijn voor alle Total War games en de Warhammer die nog uit moet komen.
[ Voor 7% gewijzigd door Corner man op 21-04-2016 12:40 ]
Verwijderd
Het beste is als je de onderdelen opzoekt in de Pricewatch en er een net lijstje van maakt. Hoe je dat kunt doen vind je hier. Dat maakt het een stuk overzichtelijker en bovendien hebben we er dan gelijk alle relevante gegevens bij. In dit lijstje mist nogal wat, zoals het soort geheugen en de form factor, de interface van de HDD, de aansluitingen, de resolutie en de verversingssnelheid van het beeldscherm en noem maar op.Corner man schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:32:
750 watt Be Quiet powerzone
4x2 4gb vengaence
1 SSD samsung 120gb
1 TB Seagate HDD
Cooler Master case
Keyboard/muis/hooftelefoon/beeldscherm
Dit is wat ik al heb.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2016 12:41 ]
Het geheugen kan worden vervangen mocht dit nodig zijn wat betreft de aansluitingen ik snap niet wat je hiermee bedoelt.Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:40:
[...]
Het beste is als je de onderdelen opzoekt in de Pricewatch en er een net lijstje van maakt. Hoe je dat kunt doen vind je hier. Dat maakt het een stuk overzichtelijker en bovendien hebben we er dan gelijk alle relevante gegevens bij. In dit lijstje mist nogal wat, zoals het soort geheugen en de form factor, de interface van de HDD, de aansluitingen, de resolutie en de verversingssnelheid van het beeldscherm en noem maar op.
Met de juiste informatie kunnen we je zoon het beste systeem voor het geld bezorgen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq