Componenten en compatibility

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Corner man
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 04-01-2023
bla

[ Voor 104% gewijzigd door Corner man op 25-04-2016 14:38 . Reden: cancel ]

Alle reacties

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:25
Ik zou eens beginnen met het melden welke onderdelen je heb liggen. Een 380x bv aan een pentium 4 hangen gaat niet goed komen. En bij voeding is het belangrijk het merk/typen niet alleen hoeveel watt. En is 2de hands een probleem?

Verwijderd

Corner man schreef op donderdag 21 april 2016 @ 00:02:
Zijn verjaardag is met 2 weken en ik heb hier dan ook al wat onderdelen liggen waaronder een powersuply ,casing ,ram en een koeler wat ik zoek moet natuurlijk krachtig genoeg zijn voor alle Total War games en de Warhammer die nog uit moet komen.
Laten we daar eens mee beginnen dan, want raden wat jij hebt liggen gaat wel langer dan twee weken duren :+

• Corner man
750 watt Be Quiet powerzone
2x 4gb vengaence
1 SSD samsung 120gb
1 TB Seagate HDD
Cooler Master case
Keyboard/muis/hooftelefoon/beeldscherm
Artic freezer extreme rev 2
Dit is wat ik al heb.

[ Voor 7% gewijzigd door Corner man op 21-04-2016 12:40 ]

Verwijderd

Corner man schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:32:
750 watt Be Quiet powerzone
4x2 4gb vengaence
1 SSD samsung 120gb
1 TB Seagate HDD
Cooler Master case
Keyboard/muis/hooftelefoon/beeldscherm
Dit is wat ik al heb.
Het beste is als je de onderdelen opzoekt in de Pricewatch en er een net lijstje van maakt. Hoe je dat kunt doen vind je hier. Dat maakt het een stuk overzichtelijker en bovendien hebben we er dan gelijk alle relevante gegevens bij. In dit lijstje mist nogal wat, zoals het soort geheugen en de form factor, de interface van de HDD, de aansluitingen, de resolutie en de verversingssnelheid van het beeldscherm en noem maar op.

Met de juiste informatie kunnen we je zoon het beste systeem voor het geld bezorgen :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2016 12:41 ]

• Reepje
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Je hebt DDR3 neem ik aan?
Welke voeding precies?

edit spuit11

• Corner man
Verwijderd schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:40:
[...]

Het beste is als je de onderdelen opzoekt in de Pricewatch en er een net lijstje van maakt. Hoe je dat kunt doen vind je hier. Dat maakt het een stuk overzichtelijker en bovendien hebben we er dan gelijk alle relevante gegevens bij. In dit lijstje mist nogal wat, zoals het soort geheugen en de form factor, de interface van de HDD, de aansluitingen, de resolutie en de verversingssnelheid van het beeldscherm en noem maar op.

Met de juiste informatie kunnen we je zoon het beste systeem voor het geld bezorgen :)
Het geheugen kan worden vervangen mocht dit nodig zijn wat betreft de aansluitingen ik snap niet wat je hiermee bedoelt.
Het beeldscherm word waarschijnlijk vervangen en bind je niet vast op sommige onderdelen die mogelijk ook worden vervangen.
Ram:http: pricewatch: Corsair Vengeance CMZ8GX3M2A1600C9
Hdd: pricewatch: Seagate Desktop HDD, 2TB
Pagina: 1