Welke monitor moet ik kopen voor bij mijn ps4

Pagina: 1
Acties:
  • 372 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een monitor voor bij mijn ps4. Ik speel relatief veel FPS games dus 1 ms reactietijd is wel gewenst. Hij hoeft niet groot te zijn (max 24 inch) en met standaard niet hoger als 40cm. Omdat de ps4 niet meer als 60 fps aan kan wil ik graag een monitor met max 60 Hz. Ik heb tot nu toe nog niets gevonden en daarom vraag ik jullie tweakers-gebruikers om hulp. Mijn budget is uiterlijk 120 tot 150 euro. Iemand aanbevelingen?

Mvg, Matthijs :)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14:02

br00ky

Moderator Harde Waren
Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit! gemist? Je topic hoort dus in Componenten Aankoopadvies thuis. Echter verwachten we net als op het hele forum allereerst input van jezelf. Je hebt een aardig lijstje met punten waar je monitor aan moet voldoen. Gooi die in de http://tweakers.net/pricewatch/, zoek reviews bij elkaar van de monitoren die overblijven en als je dan een shortlist hebt van, zeg, 3 schermen, waar je maar geen keuze uit kan maken, open daarmee een nieuw topic waarbij je de voors en tegens van die 3 monitoren naast elkaar zet.

Dit topic gaat dicht in verband met het ontbreken van eigen onderzoek en input.

Dit topic is gesloten.