Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Heb hier een HP stream 7 liggen met Windows 10 erop. Heeft het altijd perfect gedaan, maar hij vind ineens mijn WiFi netwerk niet meer. Heb niks veranderd op de tablet, of in de router. Tablet vind wel WiFi netwerken van minimaal 10 huizen verderop. Mijn android telefoon kan en zit wel gewoon op de WiFi.

Kan met google niks vinden, en zou ook niet weten waar ik moet beginnen met zoeken op de tablet zelf. Vooral omdat hij specifiek alleen mijn eigen netwerk niet vind, en de rest wel.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Ben je zeker dat er niets is gebeurd met de tablet? Ik zie Windows 10, en dan denk ik automatisch aan automatische updates.

Kan je eens kijken in de history of er iets is gebeurd daar?

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearCreations
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 10:47

NoFearCreations

3DPrint the world!

Topicstarter
Beetje late reactie van mij hier, maar krijg het nog niet voor elkaar. Ik vermoed dat de NIC in de tablet aan het overlijden is. Nadat ik de tablet terug heb gezet naar fabrieksinstellingen doet hij het nog niet. Heb zelf even gehad dat hij "Status_device_power_failure" melding gaf in apparaat beheer. Nadat ik de driver opnieuw hebt geinstalleerd doet hij het nu wel weer, maar vind nog steeds mijn eigen netwerk niet.

---RAWE CEEK!!!---

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• teekasix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-09 15:31
Probleem had ik ook gehad. Kwam een post tegen op HP forum, iemand had het aangeraden om je WiFi netwerk channel ergens tussen channel 1 - 11 in te stellen.

Bij mijn geval stond het ingesteld op auto channel, de router had zelf channel 13 gekozen.
Handmatig ingesteld op channel 7 en mijn HP Stream 7 tablet vond mijn WiFi netwerk weer. 8)7