Vraag

• Jordi1569
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 25-10-2017
Dag allemaal,
Ik ben van plan een nieuwe subwoofer te kopen.
Ik ben reeds aan het twijfelen tussen de Klipsch R-12SW en de JBL es250p

ik heb het liefste luide bass en als het kan zo diep mogelijk 8)7

als jullie nog andere suggesties hebben mag dat ook! ( rond de 250 euro )

Beste antwoord (via Jordi1569 op 24-04-2016 16:02)

Jordi1569 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 09:54:
mijn kamer is 3.80 op 3.80
ik kan de subwoofer plaatsen in een hoek
Ik denk dat luidheid geen probleem gaat zijn, mits je een sub kiest met poort. Iets wat de meeste subjes in deze prijscategorie zullen hebben.
de subwoofer moet lage tonen onder de 35 hz zuiver kunnen spelen. Liefst tot +- 25/29 hz
Daar hoef je je in deze prijscategorie niet zo druk om te maken. Waarschijnlijk is er geen enkele subwoofer die goed onder de 35hz duikt. Zuiver zal het al helemaal niet zijn. De bouwkwaliteit is gewoon niet goed genoeg. Ongecontroleerd bonken (hetgeen wat de meesten zullen associëren met een subwoofer), dat kunnen ze meestal wel goed.
de speakers wat ik al heb , is een kant en klaar setje waar ik niet meer over weet.....
Er staat normaal gesproken toch wel ergens een typenummer? Gezien je eerdere spec-opgave "LG home cinema set van 300 watt" denk ik dat het de LG DH3130S betreft.
Als ik de subwoofer aansluit op mijn manier zal ik toch wel een verschil horen tussen de subwoofers qua geluidsterkte en hoe diep de sw kan gaan ?
Daar kom je denk ik alleen maar achter door het te proberen. Het is gewoon niet de manier waarop je een subwoofer hoort aan te sluiten, dus zal er maar weinig ervaring mee zijn. Je kunt het ook nooit goed integreren op deze manier, dus de kans is groot dat het gewoonweg slecht zal klinken. Bij een losse receiver kun je meestal een programmaatje laten draaien wat alle beperkingen van de ruimte zo goed als mogelijk corrigeert. Bepaalde frequenties zullen luider klinken dan andere, dit programmaatje probeert het zoveel mogelijk gelijk te trekken. Plus het corrigeert vertragingsverschillen tussen de speakers en subwoofer, welke altijd optreden.
Jordi1569 schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 21:40:
Oke , na lang zoeken is mijn keuze duidelijk ik ga voor de jbl es250p
Die is volgens mij niet meer te koop, althans ik kan geen winkels vinden met een voorraad?
Jullie zeggen allemaal dat ik een receiver zal moeten kopen.

Hebben jullie ideeën voor receivers waar ik de jbl es250p ( actieve subwoofer)
En een home-cinema set kan aansluiten ?
Zover als ik weet, heeft elke receiver deze mogelijkheden. Waar je alleen op moet letten is dat je terughoudend bent met de volume-knop. Meestal hebben de speakers van dergelijke setjes een niet al te hoge gevoeligheid, wat betekent dat er relatief veel vermogen ingestopt moet worden om tot een bepaald volume te komen. Meestal heb je niet meer dan 1 á 4 watt nodig, maar dat kan bij deze speakers zomaar minimaal 10x zoveel zijn. Ze kunnen maximaal 45 watt verdragen, dus daar zit je waarschijnlijk sneller aan dan je denkt.

Hier staat een niet-compleet lijstje van verschillende subwoofers met een prijs-indicatie. Klipsch scoort volgens mij niet slecht in reviews. Jamo is volgens mij vergelijkbaar. Philips, Sony, Pioneer zouden niet mijn eerste keuze zijn.
Wil je meer weten over subwoofers, kijk dan eens in de link hieronder.

Alle reacties

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50
Welkom op GoT :)

Waar wil je het voor gebruiken? Films, muziek, verhouding daarvan?
Subwoofers maken bas dus dat zit altijd wel goed ;)

En waarom twijfel je tussen deze twee? Er moet voor ca 250 wel meer te vinden zijn. Hier op GoT is het: eerst zelf zoeken, dan vragen :)

Tot slot: ik denk dat je Consumentenelektronica Aankoopadvies even gemist had. Je stelt namelijk een aankoopadviesvraag ;)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• D vd V
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online

D vd V

Moderator Consumentenelektronica
Een schopje naar CEA dus. En wat meer info en eigen inzet zou niet verkeerd zijn.

• Jordi1569
Dankuwel :)

Ik twijfelde tussen deze 2 omdat dit de beste waren wat ik kon vinden.... ( ik heb redelijk lang gezocht )
Zelf wil ik het gebruiken voor muziek met aardig wat bass, ook voor films te kijken is dit redelijk handig :P

Ook heb ik thuis al een home cinema systeem gekocht van lg deze heeft 300 watt een een sw van 70 watt

Ik ben inderdaad nieuw op de forum van tweakers... had het wel gebruikt voor pc's enzoverder te zoeken, samenstellen,... maar het is ook een aankoopadvies want ik wil namelijk een subwoofer kopen :)

voor de duidelijkheid had ik zelf al heel wat gezocht en heb het ook overwogen om zelf een kist versterker en losse subwoofer te kopen en ineen te zetten maar dan zit ik bijlange niet zo veilig ;)

in ieder geval dankjulliewel om de moeite te doen om mij te helpen d:)b

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21:45
ik heb zelf de JBL es250p. met film zet ik hem lekker open, en is de bas goed aanwezig, met muziek zet ik hem helemaal laag, dan heb ik er geen behoefte aan.

maar kortom gezegd ben ik er zeer te spreken over..

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:50

FeaR

ModeratoR Consumentenelektronica

In GoT we trust

Jordi1569 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 18:36:

Ook heb ik thuis al een home cinema systeem gekocht van lg deze heeft 300 watt een een sw van 70 watt
Kan je een andere subwoofer wel aansluiten op die LG? LG ken ik vooral van de kant en klare all-in-one setjes en die blinken veelal niet uit van de aansluitingen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Het is wel even belangrijk om precies te weten wat je nu hebt. Veel kant-en-klaar setjes maken gebruik van een passieve subwoofer en/of hebben hun eigen aansluitingen. Daar kun je niet zomaar een andere subwoofer of andere speakers op aansluiten.

Even wat basis info;
Elke speaker (ook een subwoofer) moet van stroom worden voorzien. Bij passieve speakers wordt deze stroom aangevoerd door een losse versterker/receiver. Bij actieve speakers zit deze versterker ingebouwd en wordt er alleen een geluidssignaal vervoerd.

De meeste losse receivers kunnen wel speakers van stroom voorzien, maar een subwoofer niet. Ze kunnen alleen het geluidssignaal voor een subwoofer doorgeven. Je kunt op de meeste losse receivers daarom geen passieve subwoofer aansluiten.

Veel kant-en-klaar setjes zoals die van philips, sony, panasonic, etc. hebben geen uitgang voor een subwoofer geluidssignaal en kunnen daarom alleen gebruikt worden i.c.m. een passieve subwoofer.

• Jordi1569
ja, dit had ik ook al opgemerkt, dit zijn 2 actieve subwoofers die geen versterker meer nodig hebben.
ik kan deze met een rood-wit kabel aansluiten op de tv ( net zoals de set van LG ) .
ik kan in de tv een Valueline Adapter RCA – 2x RCA female ( spillter ) steken en heirvan een naar de lg en een naar de subwoofer.

Zover ik weet zijn dit 2 actieve subwoofer die zichzelf versterken.
Dit is ook de manier waarom een neef van mij een 2de subwoofer gebruikt.
Dus je wilt de subwoofer aan de tv koppelen? Nou zal dat in theorie wellicht werken, maar of het ook naar wens werkt, dat betwijfel ik.

Alles wat niet van de tv komt zal naar alle waarschijnlijkheid ook niet door de subwoofer worden weergegeven. Maar goed. Zonder enige info van aanwezige hardware, is het lastig er iets zinnigs over te zeggen.

• Jordi1569
hoe bedoel je naar wens ?

Mijn bedoeling is om muziek van de ps3 via hdmi ---> samsung tv -----> roodwitkabel lg home cinema & naar de subwoofer

dit werkte tot nu toe ook voor de home cinema set alleen, zo kon ik muziek luisteren en films kijken
ik kon de versterker ook op naturel plus zetten dan kwam er geluid uit de tv & de speakers van de home-cinema...

• eigenwebsite
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-04-2018
Heb met deze goede ervaringen persoonlijk: http://www.bax-shop.nl/pa...O6WmbvGoMwCFSQW0wodVtAKTQ

Mvg, Werner I Zelf een eigen logo maken via de gratis online Logomaker
Ondernemer / ZZP'er? Meld je dan gratis aan via ons OndernemersNetwerk

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

LA-384 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 21:53:
Dus je wilt de subwoofer aan de tv koppelen? Nou zal dat in theorie wellicht werken, maar of het ook naar wens werkt, dat betwijfel ik.
Idem hier. Je kan de subwoofer al niet alleen inzetten voor het LFE-kanaal aangezien dat niet via 2 x RCA aan wordt geboden als gescheiden kanaal. De subwoofer krijgt op die manier het gehele spectrum voor zijn kiezen waarin je moet gaan filteren. Als mij beeld van de LG nog steeds klopt zie ik een all-in-one met kleine speakers voor me (maar dat is nog steeds gissen aangezien TS niets van informatie geeft over die apparatuur) en dat betekent dat de subwoofer dus ook het mid-laag doet. Lastig om dan een tweede subwoofer te integreren in het systeem.

Als je daarnaast nagaat dat de gehele LG-set ook al via 2 x RCA loopt dan is die set ook al aan het upscalen vanaf stereo naar iets wat 5.1 moet voorstellen. Waarbij de DAC van de TV wordt gebruikt die lang niet altijd alles goed om weten te zetten. Zonde als je een apparaat als een PS3 hebt die meer dan in staat is om tot HD-formaten uit te sturen (en daarmee wel de originele surround-track).

Geluid komt er zeker uit, daar is geen twijfel over mogelijk maar het is absoluut niet meer in de vorm zoals het origineel was bedoeld.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:38
Zelf in het bezit van de JBL E250P, dat is de voorloper van de ES serie. Mooie volle subwoofer, kan goed hard en ook over de kwaliteit in het laag ben ik goed te spreken.
Het enige wat ik wel wat minder vind aan deze subwoofer is dat deze 'front-firing' is in plaats van 'down-firing'. Dat laatste had ik liever gehad. Het punt nu is dat ik in de woning een flink aantal 'dooie' hoeken heb waar de bass amper komt. En sommige hoeken klinkt het weer heel hard. Gelukkig is de bank waar ik zit een sweetspot. Dus heb er verder geen last van voor mijzelf. Maar wil het wel aan anderen laten weten dat ze goed over de plaatsing nadenken.

Acties:
  • +1Henk 'm!
@don junior,
Dat los je niet op met een down fire model. Sterker nog, er zou geen wezenlijk verschil moeten zijn tussen beiden. Wat je hier omschrijft zijn staande golven. Die zijn ruimte-afhankelijk en beperk je door meerdere subs, equalizing of basstraps.

• Jordi1569
dit is een passieve subwoofer, deze zal ik niet kunnen aansluiten of ik zal nog een versterker moeten kopen,
Bovendien is dit iets wat niet echt bij mijn kamer past, toch bedankt :D

• Jordi1569
LA-384 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 10:36:
@don junior,
Dat los je niet op met een down fire model. Sterker nog, er zou geen wezenlijk verschil moeten zijn tussen beiden. Wat je hier omschrijft zijn staande golven. Die zijn ruimte-afhankelijk en beperk je door meerdere subs, equalizing of basstraps.
dit probleem heb ik ook daarom dat ik een 2de subwoofer wou

• Jordi1569
Dus als ik het goed begrijp kan ik deze subwoofer niet zomaar bij mijn tv aansluiten tenzei ik met minder ook tevrede ben ?

• TheKerremenke
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:58
Ja, denk dat een reciever veel kan betekenen

[Voor 91% gewijzigd door TheKerremenke op 22-04-2016 16:42]

iPad 12.9 Pro 2021  iPhone 14 Pro Zilver  Apple Watch Series 6 Product Red  Apple TV 4K HDR & 4K & HD  HomePod Mini’s  AirPods Max & Pro  MagSafe  HomeKit  CarPlay

• eigenwebsite
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22-04-2018
Jordi1569 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:17:
[...]

dit is een passieve subwoofer, deze zal ik niet kunnen aansluiten of ik zal nog een versterker moeten kopen,
Bovendien is dit iets wat niet echt bij mijn kamer past, toch bedankt :D
ahh,je zoekt een geintegreerde versterker?! Dat was me nog niet duidelijk!;)

Mvg, Werner I Zelf een eigen logo maken via de gratis online Logomaker
Ondernemer / ZZP'er? Meld je dan gratis aan via ons OndernemersNetwerk

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jordi1569 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 16:19:
Dus als ik het goed begrijp kan ik deze subwoofer niet zomaar bij mijn tv aansluiten tenzei ik met minder ook tevrede ben ?
Aansluiten kan altijd en geluid zal er ook zeker uitkomen. Maar of je alles goed af krijgt gesteld en op elkaar afgestemd.... Dit is het nadeel van die kant en klare setjes. Weinig tot geen opties en uitbreiden is in veel gevallen helemaal niet te doen.

Verzoek van mijn kant is om de volgende keer posts samen te voegen dan wel je laatste post aan te passen/wijzigen. Meerdere keren achter elkaar posten kickt het topic onnodig omhoog.

• Jordi1569
Oke, dus welke subwoofer raden jullie nu aan ?

Ik ga het dan proberen en als het echt niet werkt dan zal ik andere speakers erbij kopen,

• Jordi1569
eigenwebsite schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 17:43:
[...]
ahh,je zoekt een geintegreerde versterker?! Dat was me nog niet duidelijk!;)
haha ja :p

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:50
Jordi1569 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:23:
Oke, dus welke subwoofer raden jullie nu aan ?

Ik ga het dan proberen en als het echt niet werkt dan zal ik andere speakers erbij kopen,
Eigenlijk: geen. Want die tulp naar de sub gaat je geheid niet geven wat je zoekt. Wat jij vanaf je TV laat lopen met die rood witte tulpkabel is een lijnsignaal waarbij het volume niet geregeld wordt. Dus tenzij je telkens achter je sub wilt kruipen om het volume te regelen heb je er weinig aan :)

En nogmaals het verzoek om even goed te lezen wat FeaR hiervoor zegt mbt het wijzigen van je laatste post.

Als je een goed advies wilt: spaar verder voor een wat betere set, receiver, speakers en subwoofer :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Jordi1569
The Eagle schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:56:
[...]

Eigenlijk: geen. Want die tulp naar de sub gaat je geheid niet geven wat je zoekt. Wat jij vanaf je TV laat lopen met die rood witte tulpkabel is een lijnsignaal waarbij het volume niet geregeld wordt. Dus tenzij je telkens achter je sub wilt kruipen om het volume te regelen heb je er weinig aan :)

En nogmaals het verzoek om even goed te lezen wat FeaR hiervoor zegt mbt het wijzigen van je laatste post.

Als je een goed advies wilt: spaar verder voor een wat betere set, receiver, speakers en subwoofer :)
Aangezien van de positie van de subwoofer is dit geen probleem :P
Maar zou het gaan om eerst de sw te kopen en dan later zien wat ik bijkoop ?

Want zlfs dan, wil ik graag weten welke subwoofer ik zou moeten nemen :D
Je kunt nog 5x dezelfde vraag stellen, maar zolang je niet meer informatie geeft, zullen er geen antwoorden komen anders dan "ik heb ... en die bevalt goed". De juiste subwoofer is afhankelijk van kamergrootte, plaatsingsmogelijkheden, overige apparatuur, kamerindeling.

Aan de andere kant denk ik ook niet dat je erg veel eisen stelt aan de subwoofer, of althans de verwachtingen ervan ernstig overschat. Waarschijnlijk hoor je geen significant verschil, ongeacht welke sub je neemt. Zeker wanneer je het gaat aansluiten op jouw geplande manier. Enige vereiste is dat het een en gepoort model is.

• Jordi1569

ik kan de subwoofer plaatsen in een hoek , er is plaats genoeg voor subwoofers van 2.50m lang , 1.80 m hoog en 1.5 meter breed ( maximaal ) dus dat is geen probleem , de subwoofer moet lage tonen onder de 35 hz zuiver kunnen spelen. Liefst tot +- 25/29 hz , de speakers wat ik al heb , is een kant en klaar setje waar ik niet meer over weet..... Als ik de subwoofer aansluit op mijn manier zal ik toch wel een verschil horen tussen de subwoofers qua geluidsterkte en hoe diep de sw kan gaan ?

• Jordi1569

• Jordi1569
DonJunior schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 07:39:
Zelf in het bezit van de JBL E250P, dat is de voorloper van de ES serie. Mooie volle subwoofer, kan goed hard en ook over de kwaliteit in het laag ben ik goed te spreken.
Het enige wat ik wel wat minder vind aan deze subwoofer is dat deze 'front-firing' is in plaats van 'down-firing'. Dat laatste had ik liever gehad. Het punt nu is dat ik in de woning een flink aantal 'dooie' hoeken heb waar de bass amper komt. En sommige hoeken klinkt het weer heel hard. Gelukkig is de bank waar ik zit een sweetspot. Dus heb er verder geen last van voor mijzelf. Maar wil het wel aan anderen laten weten dat ze goed over de plaatsing nadenken.
Hoe heb jij deze aangesloten ?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2Henk 'm!
ik kan de subwoofer plaatsen in een hoek
Ik denk dat luidheid geen probleem gaat zijn, mits je een sub kiest met poort. Iets wat de meeste subjes in deze prijscategorie zullen hebben.
de subwoofer moet lage tonen onder de 35 hz zuiver kunnen spelen. Liefst tot +- 25/29 hz
Daar hoef je je in deze prijscategorie niet zo druk om te maken. Waarschijnlijk is er geen enkele subwoofer die goed onder de 35hz duikt. Zuiver zal het al helemaal niet zijn. De bouwkwaliteit is gewoon niet goed genoeg. Ongecontroleerd bonken (hetgeen wat de meesten zullen associëren met een subwoofer), dat kunnen ze meestal wel goed.
de speakers wat ik al heb , is een kant en klaar setje waar ik niet meer over weet.....
Er staat normaal gesproken toch wel ergens een typenummer? Gezien je eerdere spec-opgave "LG home cinema set van 300 watt" denk ik dat het de LG DH3130S betreft.
Als ik de subwoofer aansluit op mijn manier zal ik toch wel een verschil horen tussen de subwoofers qua geluidsterkte en hoe diep de sw kan gaan ?
Daar kom je denk ik alleen maar achter door het te proberen. Het is gewoon niet de manier waarop je een subwoofer hoort aan te sluiten, dus zal er maar weinig ervaring mee zijn. Je kunt het ook nooit goed integreren op deze manier, dus de kans is groot dat het gewoonweg slecht zal klinken. Bij een losse receiver kun je meestal een programmaatje laten draaien wat alle beperkingen van de ruimte zo goed als mogelijk corrigeert. Bepaalde frequenties zullen luider klinken dan andere, dit programmaatje probeert het zoveel mogelijk gelijk te trekken. Plus het corrigeert vertragingsverschillen tussen de speakers en subwoofer, welke altijd optreden.
Die is volgens mij niet meer te koop, althans ik kan geen winkels vinden met een voorraad?

Zover als ik weet, heeft elke receiver deze mogelijkheden. Waar je alleen op moet letten is dat je terughoudend bent met de volume-knop. Meestal hebben de speakers van dergelijke setjes een niet al te hoge gevoeligheid, wat betekent dat er relatief veel vermogen ingestopt moet worden om tot een bepaald volume te komen. Meestal heb je niet meer dan 1 á 4 watt nodig, maar dat kan bij deze speakers zomaar minimaal 10x zoveel zijn. Ze kunnen maximaal 45 watt verdragen, dus daar zit je waarschijnlijk sneller aan dan je denkt.

Hier staat een niet-compleet lijstje van verschillende subwoofers met een prijs-indicatie. Klipsch scoort volgens mij niet slecht in reviews. Jamo is volgens mij vergelijkbaar. Philips, Sony, Pioneer zouden niet mijn eerste keuze zijn.

• Jordi1569
LA-384 schreef op zondag 24 april 2016 @ 15:58:
[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

[...]

Perfect antwoord , dankjewel nu sta ik al stukken verder !
De jbl es250p is te koop op de officiele site van jbl alleen is dit die van de uk

Het enige probleem waar ik nog mee zit is het feit dat de klipsch r12sw en de jbl es250p een rood-wit poort hebben, alle receivers wat ik vond hadden alleen een subwoofer uitgang van 1 zwarte poort :?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FeaR

FeaR

In GoT we trust

Jordi1569 schreef op zondag 24 april 2016 @ 16:40:
...een rood-wit poort hebben, alle receivers wat ik vond hadden alleen een subwoofer uitgang van 1 zwarte poort :?
Het subwooferkanaal is mono, dus je hebt maar één RCA nodig. Veelal pak je de witte (left) ingang op de subwoofer indien de subwoofer geen dedicated LFE ingang heeft. Je kan ook een Y-adapter nemen als je echt beide ingangen op de subwoofer aan wilt sluiten.

• Jordi1569
FeaR schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:00:
[...]

Het subwooferkanaal is mono, dus je hebt maar één RCA nodig. Veelal pak je de witte (left) ingang op de subwoofer indien de subwoofer geen dedicated LFE ingang heeft. Je kan ook een Y-adapter nemen als je echt beide ingangen op de subwoofer aan wilt sluiten.
oke , hartelijk bedankkt voor de hulp :D

• Jordi1569
Ik wil iedereen hartelijk bedanken voor de hulp ! :)

moest ik nog een vraag hebben zullen jullie het wel zien :)
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee