Star Fox Zero: kunnen die graphics anno 2016 nog wel?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10:56

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Vandaag verscheen er een 4 minuten lange trailer gameplay-video van Star Fox Zero.

Mijn eerste reactie was deze:
Zelfs Star Wars Rogue Squadron 2 voor de Gamecube ziet er bijna beter uit en da's een game van 15 jaar geleden (!!). Gameplay is belangrijk maar Nintendo mag zich wat mij betreft diep schamen om een game met dit soort graphics anno 2016 uit te brengen op een relatief moderne console.
Vervolgens kwamen een aantal mensen met een paar redenen om de graphics te verklaren:
1 - De game draait tussen de 40 en 60 fps op zowel de tv als de WiiU controller.
2 - Nintendo wil dat Star Fox Zero een retro uitstraling heeft.
3 - De game is snel en daarom ziet het er minder uit (?)

Nu blijf ik bij mijn eerste comment, namelijk dat Star Fox Zero in mijn ogen niet meer kan wat graphics betreft. Al helemaal niet anno 2016. Om te beginnen wat screenshots:

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/screenshots/68807/large.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gonintendo.com/system/stories/promo_images/000/241/718/original/fox_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.nintendolife.com/screenshots/68799/large.jpg

1: prima dat je de 'graphical fidelity' moet beperken omdat iets op 2 schermen moet draaien, maar zorg dan in ieder geval dat de visuele stijl als een huis staat. Exact dezelfde stijl pakken als tig jaar geleden en wat verbeterde models/textures/effecten gebruiken is in dit geval niet genoeg. Retro wil niet zeggen dat iets er uit moet zien als een opgepoetste oude game. Een goed voorbeeld is denk ik No Man's Sky. Een game die met relatief eenvoudige graphics een prachtige sfeer weet te creëren:

Afbeeldingslocatie: http://www.no-mans-sky.com/elk/wp-content/uploads/2014/03/AlpineFly.png

Afbeeldingslocatie: http://cdn.wccftech.com/wp-content/uploads/2015/08/No-Mans-Sky-Gamescom-11.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.lightninggamingnews.com/wp-content/gallery/no-mans-sky-gets-concrete-release-date-new-images-and-explorers-edition/No-Man%E2%80%99s-Sky-gets-concrete-release-date-new-images-and-Explorer%E2%80%99s-Edition-7.jpg

2: Een retro grafische stijl is een lastig iets maar dan kan ik terugvallen naar punt 1. Zorg dat de visuele stijl aanvoelt als retro.

3: Dat er snel objecten op je af komen wil niet zeggen dat je de wereld dan maar leeg en ongedetailleerd moet laten. Met goed gebruik van level of detail kun je redelijk mooi vergezichten maken terwijl je dichter bij je altijd behoorlijk wat objecten in beeld kunt hebben.

Star Wars Rogue Squadron 2 op de Gamecube is een best snelle game, maar ziet er in 1080p bijna even goed uit als de nieuwe Star Fox, ondanks dat die game 15 jaar ouder is. Dan kun je met een hoop argumenten komen maar dat toont wel redelijk goed aan dat er ergens toch iets niet helemaal goed gegaan is.

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/star4mkuba.png

Anyways, waar ik naar toe wil: hoe staan anderen hier tegenover? Kunnen de graphics die Star Fox Zero heeft anno 2016 nog wel? Zo ja, waarom? Zo nee, waarom niet?

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flozem
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 07:53
Ik zie de problemen niet qua graphics. Typische Nintendo cartoon stijl zoals Mariokart. Het streeft alleen geen realisme na.

Niet dat ik pratende dieren realistisch wil noemen.

Er zijn game releases die ik anno 2016 treuriger vind.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Flozem schreef op woensdag 20 april 2016 @ 20:43:
Ik zie de problemen niet qua graphics. Typische Nintendo cartoon stijl zoals Mariokart. Het streeft alleen geen realisme na.

Niet dat ik pratende dieren realistisch wil noemen.

Er zijn game releases die ik anno 2016 treuriger vind.
Mario Kart 8 ziet er prima uit hoor :) Dus de Wii U kán het wel. En realistisch hoeft het van mij ook niet.

Afbeeldingslocatie: http://blogs-images.forbes.com/erikkain/files/2014/06/Mario-Kart-8-Wii-U-Official-Screenshots-Nintendo-002.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• horizon1978
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 18-08 08:57
Mk8 is grafisch één van de allerbeste spellen deze generatie.

StarFox ziet er goed uit. Fallout 4's en consorten zijn niet mooier of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Wat is het punt van dit topic? Het is niet alsof er een universele maak of mening is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
johnkeates schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:04:
Wat is het punt van dit topic? Het is niet alsof er een universele maak of mening is...
Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Waarom vinden mensen het er prima of zelfs mooi uit zien? Waarom vinden mensen het juist niet mooi? Prima voer voor een discussie lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
SomerenV schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:07:
[...]

Ik ben gewoon benieuwd hoe anderen er tegenaan kijken. Waarom vinden mensen het er prima of zelfs mooi uit zien? Waarom vinden mensen het juist niet mooi? Prima voer voor een discussie lijkt me :)
Bij deze, hoe kijk ik tegen het spel aan?

Ja het is alles behalve mooi, het lijkt een een 3rd party Wii titel, echter snap ik de reden waarom dit zo is en daarnaast weten we niet of er een andere reden is dat deze spel grafisch zoveel minder is, zo zijn er heel veel mooie spellen op de SNES en is de Starfox daarop in mijn ogen lelijk, maar wel geavanceerd en misschien is dat hier ook ergens wel het geval.

Indien dit niet het geval is boeit mij dit ook niet, als het spel leuk is vind ik dat prima ja het oog wil ook wat maar zo lelijk is dit niet.

Waar ik mij wel enorm aan irriteer zijn mensen die beweren dat dit even lelijk is als een N64 titel, bij deze klopt dit voor geen meter aangezien dit spel veel mooier is dan de Starfox die op de N64 uit is.

Heb ik een reden om dit spel te beschermen? Nee, maar ik heb ook geen reden om het af te kraken ik bekijk iedere spel op eigen manier zonder een persoonlijk mening aan toe te voegen, dat doe ik achteraf maar ook dan, ik kan zeggen wat een goed spel is terwijl ik het misschien wel k*t vind maar omdat ik mijn mening niet als beoordeling geef over hoe een spel is ben ik vrij eerlijk over wat goed of slecht is zonder dat ik mijn eigen sausje (aka mening) overheen pleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarvelousMax
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 29-09 14:49
Het is imo pittig lelijk, maar no mans sky kun je denk ik niet als grafisch simpel beschouwen (dus dat punt geldt niet met dit voorbeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik vind het apart dat je een PC game met een Wii U game vergelijkt, dat lijkt me niet eerlijk. Daarnaast is de filosofie bij Nintendo altijd geweest: Gameplay, artstyle, framerate > Graphics. En daar slagen ze tot nu toe op de Wii U erg goed in (Mario Kart 8 is een technisch wonder imo).

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grompie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-04-2024
Hoewel graphics voor mij meestal heel weinig zeggen. Vind ik de kwaliteit van de textures zeker op de eerste screenshot wel heel erg slecht. Dit kan natuurlijk nog veranderen in het eindproduct veronderstel ik maar als je voor "cartoonisch" look gaat moet je het wel een beetje netjes houden. Zeker die ground texture ziet er niet uit. Ook het gebrek aan een beetje AA vind ik ook wel jammer.

Maar dat verteld natuurlijk niets over de gameplay, zit die goed dan kijk je helemaal niet meer naar die textures en low polygon models.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 04-10 22:58

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Waarom moet er bij Nintendo altijd het gebrek aan een beetje degelijke graphics goedgepraat worden? Op de mario's en aanverwanten na komt er gewoon geen drol uit op die consoles van nintendo. Ik snap dat ze daar veel geld en tijd in steken en dat is ook waarom het (de mario's) zo'n leuke games blijven.

Er hoeft mijn inziens echt niet de design principes van Gameplay, artstyle, framerate uitgelegd te worden. Want blijkbaar werken die niet aangezien de verkopen diep triest zijn. Er worden met name bij Nintendo te veel ''slecht'' uitgewerkte games door de community recht gepraat op basis van nostalgische gevoelens die ze bij een game hadden. Als dergelijke games op een Xbox of PS uitkomen worden ze met de grond gelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MedionAkoya
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 02-10 09:16

MedionAkoya

Niet geschoten is altijd mis

Is er hier gebruikt gemaakt van de engine van F-zero GX? _O-

Trein?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Chrosser schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:58:
Waarom moet er bij Nintendo altijd het gebrek aan een beetje degelijke graphics goedgepraat worden? Op de mario's en aanverwanten na komt er gewoon geen drol uit op die consoles van nintendo. Ik snap dat ze daar veel geld en tijd in steken en dat is ook waarom het (de mario's) zo'n leuke games blijven.

Er hoeft mijn inziens echt niet de design principes van Gameplay, artstyle, framerate uitgelegd te worden. Want blijkbaar werken die niet aangezien de verkopen diep triest zijn. Er worden met name bij Nintendo te veel ''slecht'' uitgewerkte games door de community recht gepraat op basis van nostalgische gevoelens die ze bij een game hadden. Als dergelijke games op een Xbox of PS uitkomen worden ze met de grond gelijk gemaakt.
En dit is precies waarom ik deze discussie wil houden. Op elk ander platform was een game met deze looks de grond in getrapt op basis van onder andere verouderde graphics. Maar omdat het op de WiiU is is het opeens wel oke? Ik snap dat de WiiU geen powerhouse is, maar dat zijn de Xbox One en PS4 ook niet en daar komen goede games op uit die er adembenemend uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:55
Je zegt dat Star Fox er hetzelfde uitziet als Rogue Squadron 2 op de Gamecube?

Dan zou ik toch even een filmpje opzoeken:
YouTube: Rogue Squadron II: Rogue Leader - Battle of Hoth

Dat ziet er toch een hele hap minder uit. Sowieso is er veel minder te zien (lege ruimte is makkelijk renderen... zwart) en heel weinig objecten. De textures zijn ook vrij slecht naar de huidige maatstaven.

Sowieso zou het raar zijn om alle bekende enemies en voertuigen opeens modern en rond te maken, als ze altijd hoekig zijn geweest. Textures zijn prima voor de high-speed die de game heeft. Dit soort "grafische kwaliteit" moet je altijd in een video of beweging zien. Een stilstaande screenshot zegt niet zoveel, omdat onze ogen daar veel meer detail uit kunnen halen dan een bewegend beeld.

Daarom is 2 Megapixel voor een foto wel heel schraal, maar zijn games in Full HD (2 megapixel) heel goed speelbaar en de norm voor consoles. 60p vind ik eigenlijk veel belangrijker dan de textures... Mario kart 8 is mede zo vloeiend door de 60FPS

Je voorbeeld van No Man's Sky zijn mooie renders, ingame ziet het er toch anders uit IMHO
YouTube: No Man's Sky: 18 Minute Gameplay Demo - IGN First
En is ook een game waarin je meer wandelt. Dus je hoeft minder te vernieuwen dan bij een "snelle" game.

Top dat The Division er top uit ziet... maar jammer dat 90% van de gamers er na enkele uurtjes al op uitgespeeld is. Dan heb ik liever iets als Mario Maker, wat je eindeloos kan blijven spelen en bouwen. En waar een enorme community omheen zit.

De enige reden dat er niks voor de Wii U uitkomt, is omdat developers Nintendo in de steek hebben gelaten. Dat is een keuze van de Devs geweest, plus dat Nintendo nog een oudere processor met powerpc gebruikt. Dat met de verkoopcijfers zorgt dat devs niets willen maken voor de Wii U.

Daar tegenover voor de Wii stonden ze in de rij. Jammer dat ze toen enkel crappy games konden bedenken. En dat doet het gros IMHO nog steeds. Men maakt wel eens grappen over de eindeloze remake-cultuur van Nintendo... maar op de PS4 en Xbox One is precies hetzelfde gaande. Een nieuw jasje, opgepoetste graphics en de pre-orders stromen vol :+

[ Voor 34% gewijzigd door Waah op 21-04-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 03-10 16:41
Graphics zijn niet alles wat mij betreft, waar het bij Star Fox Zero aan schort is de onbegrijpelijke keuze om de game niet speelbaar te laten zijn zonder afzichtelijke motion controls. Dat is voornamelijk waar de meeste reviewers tegenaan lopen.

Wat mij betreft persoonlijk komen Graphics op een laatste plaats. Speel net zo lief weer op een NES zolang ik maar lol heb en de gameplay goed is.
En dit is precies waarom ik deze discussie wil houden. Op elk ander platform was een game met deze looks de grond in getrapt op basis van onder andere verouderde graphics. Maar omdat het op de WiiU is is het opeens wel oke? Ik snap dat de WiiU geen powerhouse is, maar dat zijn de Xbox One en PS4 ook niet en daar komen goede games op uit die er adembenemend uit zien.
Onzin, slecht uitziende games worden natuurlijk ook op de WiiU de grond in getrapt, heb veel mensen hetzelfde horen zeggen over Star Fox in dit geval. Zijn genoeg WiiU games die er echt goed uit zien en daar is Mario Kart 8 er zeker wel een van. Dat je een bepaalde artstyle niet leuk vind is overigens niet het probleem van maker van een game maar van de speler zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Dat developers nintendo in de steek hebben gelaten is wel een fout van nintendo zelf. Volgens mij hebben developers de wii(-u) zo lang ondersteunt als ze konden. Totdat er geen enkele game meer fatsoenlijke op te draaien is. Ze zijn zolang meuk blijven uitbrengen voor de wii omdat daar een grote userbase achter zat. Overigens werd er toen al geklaagd dat er ondanks de super aantallen wii's die zijn verkocht de game verkopen echt achterbleven.

Toch bleef Nintendo volhouden in het concept met goedkoper/niet krachtige hardware en wapper of andere soort besturing. Dit hadden ze kunnen zien aankomen.

Volgens mij zit er niets anders op dan het volgende: Bouw een console met krachtige hardware naar maatstaven van deze tijd. prijspijl rond 399 / 499. Alle developers sluiten Nintendo weer in de armen en gaan third party titels ook uitbrengen op de console. Daarnaast heb je ook de ijzersterke nintendo franchises op je console die als extra selling point dienen. Oja Nintendo mag dan ook eens investeren in een online omgeving die gewoon prima werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:53
Makkelijker gezegt dan gedaan natuurlijk Sony/MS zijn volgens mij veel praktischer geweest met 3rd Party devs. Nintendo is sinds N64 Era altijd achter gebleven zelfs tijdens de WII merkte je dat, hoe succesvol dat ook was.

Ook maakten ze met elke nieuwe Console aankondigingen veel beloftes die ze uiteindelijk nooit waar maakten. Mits de consumer interesse er niet was of hopen dat wij er elke keer opnieuw in zouden tuinen.

Nintendo kan veel dingen goed maar net zoveel is het geen zuivere koffie helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Chrosser schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:58:
Nintendo games verkopen juist veel beter relatief aan het aantal Wii U bezitters. Het is de console zelf die deze generatie gefaald heeft. De NX moet een betere naam hebben, betere marketing en zorgen dat third party support weer terug komt. Ik heb geen idee of Star Fox een goede game is, maar als Mario Kart of Smash op Xbone/PS4 uit zo komen, zouden erg veel mensen daar blij mee zijn. En als we de Xbone/PS4 als de standaard moeten nemen, zijn we wel erg diep gezonken. De generatie van remakes en veredelde techdemo's als The Order 1886 :F

Ik snap ook niet dat mensen willen dat Nintendo MS en Sony achteraan gaat en gewoon een "normale" krachtige console maakt. Laten we alsjeblieft blij zijn dat iemand nog probeert te innoveren. Sony deed het met de Vita en nu ondersteunen ze zelf dat platform niet eens meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• earvaag
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07:01
Ik persoonlijk vind dat retrographics bij dit soort games niet werken voor mij. Er is niet echt een eigen stijl die het aantrekkelijk maakt of de mindere graphics verdedigd. Platte blurry textures, kartelrandjes, weinig hoeken.
Aparte keuze om het zo te doen, low res textures en low polygon is onderdeel van je stijl? 8)7
Ik vind je voorbeeld ook goed gekozen, no mans sky ademt een geweldige sfeer uit die de speler echt uitnodigt om te spelen. Dat doet starfox imo totaal niet.
Cartoony graphics kan heel goed samen met mooie graphics, kijk maar naar PvZ: garden warfare. gemaakt in dezelfde engine als Battlefield,

Afbeeldingslocatie: http://www.honestgamers.com/images/assets/85/P/43936/14.jpg

Ikzelf snap eigenlijk niet waarom slechtere graphics verdedigd word. Plezier staat dan niet alleen maar gelijk aan graphics, maar de graphics zijn wel onderdeel van het plezier. Er is niks mis mee om een kritische blik te hebben als consument, dat doet niks af aan het fan zijn van een product.

[ Voor 17% gewijzigd door earvaag op 21-04-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser

Chrosser

Avioto schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:12:
[...]

Nintendo games verkopen juist veel beter relatief aan het aantal Wii U bezitters. Het is de console zelf die deze generatie gefaald heeft. De NX moet een betere naam hebben, betere marketing en zorgen dat third party support weer terug komt. Ik heb geen idee of Star Fox een goede game is, maar als Mario Kart of Smash op Xbone/PS4 uit zo komen, zouden erg veel mensen daar blij mee zijn. En als we de Xbone/PS4 als de standaard moeten nemen, zijn we wel erg diep gezonken. De generatie van remakes en veredelde techdemo's als The Order 1886 :F

Ik snap ook niet dat mensen willen dat Nintendo MS en Sony achteraan gaat en gewoon een "normale" krachtige console maakt. Laten we alsjeblieft blij zijn dat iemand nog probeert te innoveren. Sony deed het met de Vita en nu ondersteunen ze zelf dat platform niet eens meer.
Ik denk dat de meeste mensen dat wél willen. Het beste van twee werelden.
Als je kijkt naar het verloop van de consolejaren dan zijn alle ''innovaties'' gimmicks geweest die maar 1 generatie succesvol zijn meegegaan. In de basis wil blijkbaar iedereen gewoon een compact krachtig kastje om te gamen met een controller in de hand. niet zwaaien / tabletten / afwijkende controls / 3D of andere onzin. Straight on gamen.

Als dat kan met alle titels (iedereen wil meer meer meer) die op andere consoles ook uitkomen aangevuld met je eigen Nintendo franchises heb je volgens mij goud in handen. Innoveren om te innoveren werkt averechts blijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
Met die mentaliteit zouden we nu 3 identieke consoles hebben, ik moet er niet aan denken. Gelukkig hebben we mensen als Palmer Luckey en bedrijven als Nintendo die wel innoveren en de game industrie vooruit stuwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anno 2016? De game ziet er gewoon toppie uit en kan over 50 jaar ook nog gewoon. Graphics goed of slecht is een kwestie van smaak. Staat de game jou niet aan? Koop je hem toch niet.

* Gaat vrolijk weer Prison Architect spelen en lacht de rest uit die het moeten hebben van Graphics ipv gameplay xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntje
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10:15

Tijntje

Hello?!

Als klein tegen argument, het doet juist enorm retro aan door die enorme polygonen.

De orginele Star Fox werd juist toen zo bekend omdat ze een chip aan de ROM toevoegde die 3D graphics mogelijk maakte.
Voor die tijd was dat behoorlijk revolutionaire
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/3XUveig.png
quote: Wikipedia
Star Fox of ook onder de naam Starwing in Europa en Australië, was het eerste spel van de Star Fox serie. Het werd in 1993 uitgebracht voor de SNES.

Het spel was het eerste dat gebruikmaakte van een speciale Super FX-chip. Die maakte 3D-games mogelijk voor de SNES.

Het 3D-karakter van het spel was nog nieuw en zeldzaam in de game-industrie. Daardoor was er veel te doen rond Star Fox. Het spel werd ontwikkeld door Nintendo EAD en Argonaut Software en werd uitgegeven door Nintendo.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwin26
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-04 13:15
Ik denk als ze de grapichs van nu in de game gaan plaatsen dat heel de game verpest wordt door te modern. Deze game is juist leuk om te spelen in een oudere stijl dan de games van nu. Beetje nostalgie in een spel vind ik soms niet erg.

Mocht dit spel nog nooit zijn uitgekomen en het is het eerste deel, dan moeten ze de grapich wel veel beter maken dan dit. Maar in dit geval bestaat het spel al zeer lang, waardoor ik het dus tof vind dat het nog beetje nostalgie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokun
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 10-10-2021
Verkeerde link.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dekar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:47
SomerenV schreef op woensdag 20 april 2016 @ 21:07:
[...]

Ik ken het spel niet, maar waarom zouden graphics je boeien? Ik speel nog regelmatig NES/SNES games die leuker zijn dan menig nieuwe release.

EKBuilds.nl - Op maat gemaakte PC's

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Avioto schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:13:
Ik vind het apart dat je een PC game met een Wii U game vergelijkt, dat lijkt me niet eerlijk. Daarnaast is de filosofie bij Nintendo altijd geweest: Gameplay, artstyle, framerate > Graphics. En daar slagen ze tot nu toe op de Wii U erg goed in (Mario Kart 8 is een technisch wonder imo).
Mario Kart draait gewoon netjes op 1080P op 60FPS zonder dat je daar op grafisch gebied iets van merkt. Dat is werkelijk briljant gedaan! Pas bij 3 of meer spelers splitscreen gaat hij terug naar 30FPS. Je merkt wel direct het verschil.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-10 23:05
Touchdomex schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 11:51:
[...]

Mario Kart draait gewoon netjes op 1080P op 60FPS zonder dat je daar op grafisch gebied iets van merkt. Dat is werkelijk briljant gedaan! Pas bij 3 of meer spelers splitscreen gaat hij terug naar 30FPS. Je merkt wel direct het verschil.
Mario Kart 8 draait op 720p effectief en wordt geupscaled naar 1080p.

Wel in 60fps inderdaad.
Pagina: 1