Wat zijn jullie FPS met MS trainsimulator ?

Pagina: 1
Acties:

• phemelrijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01:33

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ik ben benieuwd wat jullie FPS met dit spel is. Zet er ook even bij wat je instellingen zijn ?

Verwijderd

ziekelijk weinig op een P2-350, 320MB, viper550 met audio op 100% kwaliteit, en video op zo'n 85-90% :)

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

duron 850, geforceIImx, 512 mb intern, 1024x768, alle instellingen vol open:
20-30fps

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• D-Devil
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05-12-2022
hoe zie ik me FPS in TS ? ik kan hem morgen ff bij de buren lenen m te zien wat ie presteert op mn Geforce III.

Freelance tweaker

• Copyman
  • Laatst online: 10-11 19:55

Copyman

Dode muis

Op zondag 24 juni 2001 00:20 schreef D-Devil het volgende:
hoe zie ik me FPS in TS ? ik kan hem morgen ff bij de buren lenen m te zien wat ie presteert op mn Geforce III.
Hey daar D-Devil, it's "Sniper" :) Kijk gewoon ff in je options --> controls. Er is gewoon een knopje voor... de mijne ligt trouwens tussen de 15 en 40 op 1024x768x32bit. ;)

Owja! en alles op "bijna" vol...

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• Copyman
  • Laatst online: 10-11 19:55

Copyman

Dode muis

Oops, verkeerde knoppie... |:(

Zeer belangrijke informatie: Inventaris

• banaan-X
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Voor de fps: <Shift> + <Z>
De mijne is met 1024x768@16bit en graf. kwaliteit op 4 (v/d 6): 11 (soms) - 17 (gem.) - 30 (als je stilstaat, en het regent, zodat je geen zicht hebt)

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ik scoor zelf met alle grafische opties volop 1280x1024 32 bpp tussen de 36 en 50 fps. Dit met een TB 1000@1000 Mhz en geforce 3 en 512 mb pc133 mhz en ata100 hdd. :)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09:16

Entity

9000rpm

Ik haal 15 fps bij 1024x768x16, met details op 2 (v/d 6) en na een half uurtje loopt het spel altijd vast. :(:(:(:( Met mijn systeem zou ik toch een iets betere score moeten kunnen halen dacht ik zo.

Ben nog steeds niet achter de oorzaak, heb al heel wat fora gehad, maar nog nergens een oplossing gevonden. MS is inmiddels overstelpt met Error Reports van mij...

Ik hoop dat ze toch binnenkort met een oplossing komen... Ik doe nu alleen hele korte tutorial missies en explore een beetje, want met alles wat langer duurt loop ik het risico dat het spel vastloopt...

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Dat is vreemd , want dat mag niet. Je systeem lijkt in orde te zijn. Ik kan de hele dag spelen zonder ook maar 1 vastloper. Tenminste het langste wat ik heb gedaan is 3,5 uur zonder vastloper met de instellingen zoals ik eerder beschreef. Probeer is je kap van je pc op een kier te zetten. Kijk dan of hij vastloopt. Kan door warmte komen. Ik had bij fs2001 hetzelfde. Met kap open , geen vastlopers, met kap dicht na ca. 1 uur een vastloper. Suc6 :)

Verwijderd

Rond de 40fps
Res. 1024x768x32
Alle opties aan

• Entity

Entity

9000rpm

phemelrijk: mijn kast staat momenteel vol open, draait op de standaard 750 MHz ipv 950, het systeem is dit weekend volledig opnieuw geïnstalleerd, overal zijn de laatste drivers van geïnstalleerd en nog steeds loopt hij vast :(

• D-Devil
  • Laatst online: 05-12-2022
Ook van VIATECH ??

Freelance tweaker

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Op maandag 25 juni 2001 10:17 schreef Maranello het volgende:
phemelrijk: mijn kast staat momenteel vol open, draait op de standaard 750 MHz ipv 950, het systeem is dit weekend volledig opnieuw geïnstalleerd, overal zijn de laatste drivers van geïnstalleerd en nog steeds loopt hij vast :(
Loopt alleen dat spel vast of loopt je hele syteem vast ?

• Entity

Entity

9000rpm

Ik draai Via 4-in-1 4.32, da's bij mijn weten de nieuwste versie. Radeon drivers versie 3224 onder Win2k, 7140 onder Win98. Verder nieuwste bios, nieuwste geluidsdrivers van Terratec, Win2k SP2 en alle andere relevante updates van Windows Update en ook de AMD registry patch. Volgens mij heb ik alles gehad, ook via MS Knowledge Base kan ik geen oplossing vinden voor mijn problemen...

edit:
[quote]
Loopt alleen dat spel vast of loopt je hele syteem vast ?
[/quote]

Alleen het spel loopt vast en geeft een Error Report foutmelding. Het systeem zelf blijft goed draaien, ik gebruik normaal gesproken Win2k trouwens.

Naja, heb momenteel toch niet zoveel tijd voor het MSTS, ik hoop dat er tegen de tijd dat ik echt vakantie heb een oplossing is voor het probleem. In de tussentijd houd ik de driver updates iig goed in de gaten!

• 456
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

456

Onze excuses voor het ongemak

Ik ben zo'n beetje de draad kwijt geraakt, maar zijn er nu al fatsoenlijke addons naast de ICE?

Een dag geen vertraging, is een dag niet gereisd

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
Ik geloof het niet. Wachten op de NS :)

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Topicstarter
En zijn er al Nederlandse Add-ons ?

Verwijderd

Op zaterdag 07 juli 2001 00:12 schreef phemelrijk het volgende:
En zijn er al Nederlandse Add-ons ?
Zeker wel, gewoon de trainsim sites in de gaten houden :)
Pagina: 1