Ik zoek een?
Monitor of een HDMI naar VGA adapter. Ik heb een monitor dat alleen een VGA aansluiting heeft, een Acer AL1916WAs maar ik heb geen adapter om het aan mijn videokaart (Asus R9270) aan te sluiten. Die heeft namelijk een DVI-I, DVI-D, Displayport en een HDMI aansluiting, waarvan de DVI-I al is genomen door een ander adapter.
Wat is je budget?
Ik zou niet meer dan €200,- euro uit willen geven en het liefst onder de €150,- euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur aan een merk, alle opties staan voor mij open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Videokaart:Asus R9270-DC2OC-2GD5
Moederbord: MSI A78M-E45
Primair monitor: BenQ E2200HDA (Met alleen een VGA aansluiting)
Tweede monitor: Acer AL1916WAs (Met alleen een VGA aansluiting)
Het verhaal
Ik denk er over na om een HAMA HDMI naar VGA bij mijn mediamarkt te kopen voor €25,99 euro (alhoewel het nu niet op voorraad is
)
Maar als ik een nieuw monitor zou halen, zou ik graag een 1920x1080 resolutie willen hebben en de scherm even groot als de BenQ E2200HD.
TL;DR
Adapter HDMI naar VGA of een nieuw monitor halen?
P.S. Weet iemand hoe je onderdelen in je topic kan zetten?
Monitor of een HDMI naar VGA adapter. Ik heb een monitor dat alleen een VGA aansluiting heeft, een Acer AL1916WAs maar ik heb geen adapter om het aan mijn videokaart (Asus R9270) aan te sluiten. Die heeft namelijk een DVI-I, DVI-D, Displayport en een HDMI aansluiting, waarvan de DVI-I al is genomen door een ander adapter.
Wat is je budget?
Ik zou niet meer dan €200,- euro uit willen geven en het liefst onder de €150,- euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur aan een merk, alle opties staan voor mij open.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Videokaart:Asus R9270-DC2OC-2GD5
Moederbord: MSI A78M-E45
Primair monitor: BenQ E2200HDA (Met alleen een VGA aansluiting)
Tweede monitor: Acer AL1916WAs (Met alleen een VGA aansluiting)
Het verhaal
Ik denk er over na om een HAMA HDMI naar VGA bij mijn mediamarkt te kopen voor €25,99 euro (alhoewel het nu niet op voorraad is

Maar als ik een nieuw monitor zou halen, zou ik graag een 1920x1080 resolutie willen hebben en de scherm even groot als de BenQ E2200HD.
TL;DR
Adapter HDMI naar VGA of een nieuw monitor halen?
P.S. Weet iemand hoe je onderdelen in je topic kan zetten?