Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 11-08 23:03
Hallo,

ik heb sinds kort een hoesje via Amazon.de gekocht ( http://www.amazon.de/Lede...oh_aui_detailpage_o01_s00 ) voor mijn LG G3. Hoewel het een auto aan/uit functie zou moeten hebben, reageert de telefoon niet bij het openen of sluiten ervan (niet automatisch aangaan bij opening, niet automatisch uitgaan bij sluiting).

Ligt dat aan een instelling van de G3 ? Iemand die weet hoe ik mijn G3 toch kan laten reageren op het hoesje ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
allewedertje schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:58:
Ligt dat aan een instelling van de G3 ? Iemand die weet hoe ik mijn G3 toch kan laten reageren op het hoesje ?
Ik geloof dat de telefoon daarvoor een speciale sensor moet hebben die contact maakt met die magneet. Ik kan er bij de LG G3 in ieder geval niks over vinden, dus ik ga er even gemakshalve vanuit dat die sensor ontbreekt.

Je zou eventueel deze app: Google Play: Auto Screen On Off(Smart Cover kunnen gebruiken. Je kan daarmee het gedrag van de nabijheidssensor aanpassen. Wanneer er een cover over je sensor heen zit gaat het scherm uit en wanneer de cover weggaat blijft het scherm aan. Ik kan de app niet testen, dus weet niet zeker of het gaat werken, maat het valt in ieder geval te proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
G3 heeft die sensor wel, hoesje is gewoon niet compatible.

Zo'n app is een absurde accu drainer dus niet voor iedereen gunstig :)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Wat je zou kunnen doen is naar instellingen aan en gaan zoeken voor accesoire en misschien heb je daar geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 02:35:
Wat je zou kunnen doen is naar instellingen aan en gaan zoeken voor accesoire en misschien heb je daar geluk.
daar ben ik het volwaardig mee eens!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
Brad Pitt schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:36:
G3 heeft die sensor wel, hoesje is gewoon niet compatible.
Begin ook zoiets te vrezen, op de site van Amazon staan ook een paar meldingen dat het niet werkt :-( ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 02:35:
Dat staat echt niet in de lijst van instellingen ....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rjong5
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 16:30

rjong5

?

Ik heb onder instellingen • systeem " quickcircle cover staan" das volgens mij hetzelfde idee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allewedertje
rjong5 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 08:44:
Ik heb onder instellingen • systeem " quickcircle cover staan" das volgens mij hetzelfde idee
Ja, dat klopt, maar het geeft geen verschil of je die aan of uit zet ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10:47
Staat ook bij de Q&A. Je bent dus niet de enige en zal "dus" wel aan het hoesje zelf liggen, lijkt mij.

Nickname does not reflect reality

Pagina: 1