Beste Tweakers,
Ik heb op dit moment een probleem waar ik niet uit kom.
Ik wil mijn outlook.com account toevoegen aan mijn outlook 2016. Op dit moment heb ik geen problemen ondervonden met het toevoegen en syncen van 2 office365 en 1 gmail account.
De stappen die ik onderneem:
1)bestand--> account toevoegen
2) Ik voeg mijn naam, mail en voer twee keer mijn wachtwoord in
3) outlook gaat verbinding maken met server--> er komen 3 vinkjes
4) ik druk op voltooien en de mailbox verschijnt net als de anderen in outlook
5) Geschiedenis wordt opgehaald, zowel postvak UIT en postvak IN
6) mail aders staat bij accountinstellingen op 'Exchange Actievesync' Ter info: office 365 accounts staan op exchange en google account op imap.
Probleem:
Post ontvangen is geen probleem. Echter als ik een mail type en dit probeer te versturen vanuit dit adres blijft hij postvak UIT staan. Onderin de status geeft hij aan : 'verbonden' daar links naast staat 'alle mappen zijn bijgewerkt'.
Het mailbericht blijft echter in postvak UIT staan.
Wie helpt mij? Ik zie geen foutmelding of een teken dat ik iets verkeerd heb gedaan
PS: ik werk niet met authentificatie in 2 stappen, wellicht goed om te weten.
Groet,
Erwin
Ik heb op dit moment een probleem waar ik niet uit kom.
Ik wil mijn outlook.com account toevoegen aan mijn outlook 2016. Op dit moment heb ik geen problemen ondervonden met het toevoegen en syncen van 2 office365 en 1 gmail account.
De stappen die ik onderneem:
1)bestand--> account toevoegen
2) Ik voeg mijn naam, mail en voer twee keer mijn wachtwoord in
3) outlook gaat verbinding maken met server--> er komen 3 vinkjes
4) ik druk op voltooien en de mailbox verschijnt net als de anderen in outlook
5) Geschiedenis wordt opgehaald, zowel postvak UIT en postvak IN
6) mail aders staat bij accountinstellingen op 'Exchange Actievesync' Ter info: office 365 accounts staan op exchange en google account op imap.
Probleem:
Post ontvangen is geen probleem. Echter als ik een mail type en dit probeer te versturen vanuit dit adres blijft hij postvak UIT staan. Onderin de status geeft hij aan : 'verbonden' daar links naast staat 'alle mappen zijn bijgewerkt'.
Het mailbericht blijft echter in postvak UIT staan.
Wie helpt mij? Ik zie geen foutmelding of een teken dat ik iets verkeerd heb gedaan
PS: ik werk niet met authentificatie in 2 stappen, wellicht goed om te weten.
Groet,
Erwin