Toon posts:

Locatie mini-lan (6P) met vast internet.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wij zijn op zoek naar een locatie om te lannen. We zoeken voornamelijk op bungalow huisjes, maar het blijkt dat veel parken over zijn gegaan op wifi internet. De meeste spellen die we gaan spelen hebben stabiel en ong 50m/b internet nodig.

Dus mijn vraag is; Zijn er hier mensen die een locatie hebben of weten waar wij 20 t/m 23 mei kunnen lannen met vast internet en een prijscategorie van ongeveer 350 euro.

Ik hoop dat iemand hier iets weet want ik ben nu ongeveer een maand aan het rondbellen en niemand lijkt meer vast internet te hebben.

Alvast bedankt,

Dominic.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:44
Ik belde altijd scoutinggroepen op. Die hebben vaak wel hun pand te verhuren voor in het weekend.

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:46
Lannen als in zonder internet? neem een switch mee en koppel de computers daarmee aan elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trommelrem
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-11-2021
Neem een goede router mee met 4G module. Zorg ervoor dat je 4G dongle geen NAT doet, zodat je geen NAT-achter-NAT krijgt. Bijvoorbeeld de Draytek 2925L is geschikt voor gaming omdat je normaal NAT hebt ipv NAT achter NAT door een dongle.

4G is betrouwbaarder en sneller dan ADSL en al helemaal betrouwbaarder dan lokale gastnetwerkjes. Als het goed weer is dan kun je de 4G snelheid zelfs iets opvoeren door de kabels van de externe antennes zo kort mogelijk te houden en de router op het dak te zetten.

[ Voor 45% gewijzigd door Trommelrem op 29-04-2016 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:44
Wat ik in het verleden nog wel meemaakte is dat er WIFI werdt aangeboden, dit vaak via een routertje ging waarop ook Gigabit aansluitingen zitten.

Hierop hebben wij toen een CAT 5e/Cat 6 kabel aangesloten en die verbonden met onze GB Switch. Daarop de andere computers aangesloten en GO WITH THE FLOW!

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!