Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 20:01
Ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn van het gebruik van een Nederlands netflix account in Portugal. Als ik google dan vind ik voornamelijk oude (<2015) berichten die melden dat het in principe mogelijk is alleen met het lokale aanbod en zonder Nederlandse ondertiteling. Maar als ik nu inlog met mijn Nederlanse account via een locale wifi connectie zie ik zowel Nederlands als Portugees aanbod, ook zie ik bekende Hollywood titels vertaald in het Portugees staan. Verder zou er geen Nederlandse ondertiteling zijn maar bij 60% van series/films die ik geprobeerd had was er dus wel Nederlandse ondertiteling.

Het huis waar het geïnstalleerd moet worden is ook voor de verhuur bedoeld (voornamelijk Nederlanders en Engelsen) dus essentieel dat het fatsoenlijk werkt, aangezien je er ook niet zomaar even naar toe rijdt om het te repareren.

Het plan is overigens om het te gebruiken via een apple tv (v2?), zou ik hiermee ook bijvoorbeeld NPO en RTL gemist kunnen gebruiken?

Alvast dank voor de hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor een sluitend antwoord: Bel Netflix. Veel eenvoudiger dan het hier vragen.

Uit ervaring: Ik gebruik mijn nederlandse Netflix in Polen, Duitsland en Frankrijk (en nederland natuurlijk).

Er lijkt op slechts een deel van het aanbod in het buitenland NL ondertitels te zijn. Niet op alles in ieder geval, maar ik kan in Duitsland bijvoorbeeld ook andere series bekijken dan in NL, of Polen. Die hebben dan in ieder geval geen NL ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-10 09:27
Zoals hierboven wordt gezegd, voor een echt sluitend antwoord kan je het beste even contact leggen met Netflix.

Maar in principe is het zo dat je alleen de beschikbaarheid hebt over de library van het land waar jij je op dat moment bevind. Mbt tot ondertiteling is zeer vermoedelijk afhankelijk van de versies van films en series die er in het buitenland worden gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:34

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

In welk land je je account hebt gemaakt, maakt niet uit. Als je Netflix gebruikt, krijg je altijd de content te zien voor het land waar je je op dat moment fysiek bevindt. Dus in Portugal zal dat de Portugese content zijn, met Portugese ondertiteling. Als er in Portugal überhaupt Netflix beschikbaar is, want als het daar niet beschikbaar is krijg je niets.

Slotje dus maar want verder valt er weinig over te zeggen. Als iemand dit topic graag weer geopend zou willen zien, stuur mij dan een DM.

[ Voor 17% gewijzigd door Mx. Alba op 21-04-2016 09:42 ]

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Dit topic is gesloten.