Ik vroeg me af wat de mogelijkheden zijn van het gebruik van een Nederlands netflix account in Portugal. Als ik google dan vind ik voornamelijk oude (<2015) berichten die melden dat het in principe mogelijk is alleen met het lokale aanbod en zonder Nederlandse ondertiteling. Maar als ik nu inlog met mijn Nederlanse account via een locale wifi connectie zie ik zowel Nederlands als Portugees aanbod, ook zie ik bekende Hollywood titels vertaald in het Portugees staan. Verder zou er geen Nederlandse ondertiteling zijn maar bij 60% van series/films die ik geprobeerd had was er dus wel Nederlandse ondertiteling.
Het huis waar het geïnstalleerd moet worden is ook voor de verhuur bedoeld (voornamelijk Nederlanders en Engelsen) dus essentieel dat het fatsoenlijk werkt, aangezien je er ook niet zomaar even naar toe rijdt om het te repareren.
Het plan is overigens om het te gebruiken via een apple tv (v2?), zou ik hiermee ook bijvoorbeeld NPO en RTL gemist kunnen gebruiken?
Alvast dank voor de hulp.
Het huis waar het geïnstalleerd moet worden is ook voor de verhuur bedoeld (voornamelijk Nederlanders en Engelsen) dus essentieel dat het fatsoenlijk werkt, aangezien je er ook niet zomaar even naar toe rijdt om het te repareren.
Het plan is overigens om het te gebruiken via een apple tv (v2?), zou ik hiermee ook bijvoorbeeld NPO en RTL gemist kunnen gebruiken?
Alvast dank voor de hulp.