Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik ben benieuwd hoeveel mijn werkgevers in mijn pensioenpot hebben gestopt, maar op https://www.mijnpensioenoverzicht.nl/ vind ik alleen nog maar maandbedragen?

Vroeger zag ik heel netjes een bedrag, dat was de hoeveelheid die mijn werkgever in totaal had ingelegd op mijn pensioen.

Nu moet ik mijn huidige loon invullen, of ik alleenstaand ben en dan zie ik maandbedragen hoeveel pensioen ik in de toekomst zou kunnen verwachten.

Is het niet meer mogelijk om te achterhalen welk bedrag in je persoonlijke pensioenpot zit?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 26-09 18:52

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Die staan gewoon netjes in de jaaropgaven van je pensioenverstrekker...

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melniek
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19:13
Alleen bij kapitaal of premieovereenkomsten is het gebruikelijk je gespaarde kapitaal te tonen. Je bouwt immers een kapitaal op, waarmee je op jouw pensioendatum een uitkering mee aankoopt.

Als je in een middelloonregeling zit bouw je een aanspraak (per jaar) op en is het niet gebruikelijk het kapitaal te tonen. Het kapitaal zegt immers niets, omdat je al een (gegarandeerde) uitkering hebt.