Hallo allemaal,
Onderstaand systeem is besteld op de videokaart na. Ik heb wat onderzoek gedaan, en mijn keuze valt op de sapphire radeon r9 4gb vanwege de prestatie en geluidsbeoordelingen. Ik wil toch even jullie advies/mening voordat ik deze aankoop doe waar ik weer een aantal jaar mee vooruit wil kunnen.
Meningen over de videokaart
Ik ga de kaart gebruiken voor spellen zoals Star Wars Battlefront en Far Cry Primal. Dit moet vloeiend met mooie kwaliteit kunnen draaien. Ik hoef geen 3d/4k, maar high instellingen en een fijne framerate is wel gewenst. Ik heb een goed koelende kast (Antec) die ik weer gebruik voor dit systeem. Warmte en dus geluid zou geen probleem moeten zijn..
Voeding
Volgens mijn berekening is 450w voldoende. Als dit echter niet zo is, waarschuw me dan aub. Ik krijg de onderdelen vrijdag, dan kan ik 'm nog retouren.
Wat is je budget?
Zolang de prijs/kwaliteit maar goed is voor mijn wensen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb tot nu toe een AMD Radeon gebruikt, 1GB, heel tevreden over geweest. Dat betekend niet dat ik geen andere merken wil proberen.
Alvast bedankt voor jullie input/advies/moeite!
Onderstaand systeem is besteld op de videokaart na. Ik heb wat onderzoek gedaan, en mijn keuze valt op de sapphire radeon r9 4gb vanwege de prestatie en geluidsbeoordelingen. Ik wil toch even jullie advies/mening voordat ik deze aankoop doe waar ik weer een aantal jaar mee vooruit wil kunnen.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600 Boxed | € 218,95 | € 218,95 |
| 1 | Asus B150 Pro Gaming | € 117,50 | € 117,50 |
| 1 | Sapphire Nitro R9 380 4G D5 met backplate | € 206,95 | € 206,95 |
| 1 | WD Blue WD10EZEX, 1TB | € 49,- | € 49,- |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2A2133C13R | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Corsair CX450M | € 52,70 | € 52,70 |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,33 | € 86,33 |
| Bekijk collectie | Totaal | € 797,38 | |
Meningen over de videokaart
Ik ga de kaart gebruiken voor spellen zoals Star Wars Battlefront en Far Cry Primal. Dit moet vloeiend met mooie kwaliteit kunnen draaien. Ik hoef geen 3d/4k, maar high instellingen en een fijne framerate is wel gewenst. Ik heb een goed koelende kast (Antec) die ik weer gebruik voor dit systeem. Warmte en dus geluid zou geen probleem moeten zijn..
Voeding
Volgens mijn berekening is 450w voldoende. Als dit echter niet zo is, waarschuw me dan aub. Ik krijg de onderdelen vrijdag, dan kan ik 'm nog retouren.
Wat is je budget?
Zolang de prijs/kwaliteit maar goed is voor mijn wensen.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb tot nu toe een AMD Radeon gebruikt, 1GB, heel tevreden over geweest. Dat betekend niet dat ik geen andere merken wil proberen.
Alvast bedankt voor jullie input/advies/moeite!
"Don't let the fear of losing be greater than the excitement of winning."