USB ingestoken, computer reset uit zichzelf.

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:00
Wie kan mij helpen, wordt er gek van. Is een Logitech optical, en MSI kt7-266 pro.

• Memendo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08 15:51

Memendo

V4-power/Team BSD

Gewoon aansluiten op je ps2 geprobeert? Dat heeft die muis ook als het goed is!! En USB is geen Ik-hang-alles-er-maar-ff-aan-poort!
Gebruik je poorten waar ze voor zijn dus ps2 voor je muis en lpt voor een printen en scanner op usb (bandbreedte)

• Takahandar
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-08 22:37
Ik heb het ook met me Guilemot Dual Analog gamepad.
Als ik zegmaar de pc opstart met de gamepad aangesloten. Dan trek ik het er maar altijd uit voordat ik pc aanzet. Dan als alles is opgestart douw ik um er weer in

• Albinoraptor
Ik heb alleen muis op USB zitten voor de rest niets. En ben verloop stukje kwijt,(van usb->ps/2) vandaar.
En vind het erg irrtant om steeds achter pc te duiken om weer uit tehalen en in te pluggen.

Verwijderd

Ik heb dit ook al gehad, toen heb ik ergens gelezen dat het aan de voeding lag, allesinds bij mij toch maar of dat waar was weet ik nog altijd niet

Ik denk omdat je tevens een zeer goed systeem hebt :) dat de voeding ook wel in orde zal zijn

Ik zou zeggen probeer eens andere drivers te installen

• Albinoraptor
Nee ligt denk ik ook niet aan drivers. Zou kunnen maar kom er nu acter dat hij soms ook reboor als ik muis er uit heb. Sanp er echt niets van. Iemand nog meer problemen daar mee gehad? Of weet iemand nog een oplossing.

Verwijderd

Misschien toch een voedingsprobleem? Wellicht sluiting tussen 2 van de connectors ofzo :?

Verwijderd

boeit niet dat je die muis eraan hangt.. misschien een bios update/

• VO-Zephyr
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 28-03-2024
conflicT?

• Stoffel
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 25-05 17:40

Stoffel

Engineering the impossible

andere USB poort al een geprobeerd?
misschien is er een contactje een beetje scheef in die ene ofzo...

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-08 08:08

Zak

eerste wat ik dacht toen ik dit las was Voedingsprobleem

• Albinoraptor
Als het de voeding is, wat is er dan precies mis mee?

• Saus
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dan heeft je voeding te weinig power

hoeveel watt is je voeding?

• viper
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19-08 19:38
Bij de bouw van moederborden/chipsets wordt nergens exact gespecificeert hoeveel volt/ampere er op de ps/2, usb etc moet staan. Nu komt het dus regelmatig voor dat als je apparaten eraan hangt die vrij veel spanning standaard vragen (optische/draadloze muizen) etc.. Daardoor komt het vaak voor dat pc's dan niet willen booten. Een beetje creatief aan de gang met aansluitingen wisselen moet helpen. Lees anders ff de C'T van vorige maand.. staat het in uitgelegd..

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

ik denk eerder aan een ander probleem: Moederbord probleem. Door een brak schroefje waarmee de video kaart veels te strak gespannen werd is die kaart er een keer tijdens gebruik eruit gesprongen. Resultaat: AGP poort was niet helemaal lekker meer. Als gevolg had dat dat de pc heel vaak zonder rede opnieuw ging opstarten. Met een nieuw moederbord was het weg. Probeer anders eens een moederbord van iemand te lenen en kijk of het dan over is.

MechWarrior || Monsters Game

• Albinoraptor
Heb een 300W voeding, heb het gevraagd bij MSI nederland en zij zeggen dat er een probleem was met eerdere mobo's dus dat zal het wel zijn.

Verwijderd

Op maandag 25 juni 2001 20:27 schreef Albinoraptor het volgende:
Heb een 300W voeding, heb het gevraagd bij MSI nederland en zij zeggen dat er een probleem was met eerdere mobo's dus dat zal het wel zijn.
Ja, terugsturen naar MSI, die lui doen nooit moeilijk, krijg je gelijk een nieuwe.
Pagina: 1