Autoradio en speakers in laten bouwen

Pagina: 1
Acties:
  • 396 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Hallo,
Ik heb pas een Toyota aygo uit 2006 gekocht en het geluid is echt slecht. Ik wil een nieuwe autoradio installeren en nieuwe speakers met goede geluidskwaliteit en goede bass. Heeft dat wel zin voor zo n oude auto en welke raden jullie mij aan, wat kwalitatief en betaalbaar is. Ik ben maar een student 😩

Alvast bedankt.

...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Wat heb je zelf gevonden etc? genoeg informatie te vinden, als je maar inzet toont. Als student zou je dat moeten weten.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Dit vind ik... Google
Ga eens vragen bij de lokale autoboer of radioboer wat mogelijk is....

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Als ik er verstand van zou hebben, dan zou ik het zelf gevonden hebben. Ik ben een vrouw en echt een leek op dit gebied

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-09 09:12

Ardana

Moderator General Chat

Mens

in deze wereld heb je 2 opties: of je betaalt voor advies, of je verdient advies. Hier op Tweakers verwachten we dat je zelf aantoonbaar moeite doet. Je vraag is zo breed, en zo afhankelijk van zoveel factoren, dat we op basis van wat je nu verteld hebt, je echt geen zinnig antwoord kunnen geven.

Overigens is vrouw én leek zijn geen enkel excuus. Ook vrouwen kunnen Google gebruiken, en iedereen is ooit leek geweest. Het komt op mij eerder over als hier op Tweakers misbruik maken van je vrouwelijkheid "oh, kijk mij eens niet-technisch zijn, er is vast wel een stoere jongen die mij wil helpen". Sorry, maar daar kan ik (als mede-vrouw) gewoon erg slecht tegen. Je hebt 10 vingers en verstand, je kan Google gebruiken.

[ Voor 41% gewijzigd door Ardana op 20-04-2016 00:20 ]

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Met bovenstaande reacties en met een verwijzing naar Het algemeen beleid #topicplaatsen is volgens mij alles wel gezegd. Dit topic gaat op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.