Geen reactie kunnen plaatsen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Mijn vraag
Ik wilde zojuist reageren op het artikel: "Nieuwe BenchDB - Development-iteratie #84". Nu ik een reactie wil plaatsen, krijg ik de melding: "Geen reactie ingevoerd.". Terwijl ik toch écht een reactie heb ingevoerd :P.

Is deze bug bekend? Tenminste, ik denk dat het om een bug gaat.

Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 64-bit in combinatie met Google Chrome 50.0.2661.75 (64-bit).

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Tabblad van Tweakers afgesloten, en Chrome opnieuw opgestart.. :P

Meer is niet te proberen denk ik.

[ Voor 6% gewijzigd door Anonymoussaurus op 19-04-2016 22:16 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Alle reacties

• Blizz
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 02:20
Ik heb het probleem gevonden: het beletselteken (…). Er gaat iets mis zodra je dat karakter invoert.

Ik gebruik de Safari Tech Preview R2 op OS X 10.11.4.

Het probleem doet zich niet voor als je reageert via de http://tweakers.net/reacties/wijzig/0000000/ pagina, dus het is beperkt tot de inline editor. Wordt het karakter misschien niet geëscapet? De full-page editor zet het om naar &#8230 ;

[ Voor 48% gewijzigd door Blizz op 19-04-2016 23:31 ]

Klachten over mijn reacties kunnen naar /dev/null

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online

Anonymoussaurus

Medewerker van Oxygen Updater

Topicstarter
Blizz schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:26:
Ik heb het probleem gevonden: het beletselteken (…). Er gaat iets mis zodra je dat karakter invoert.

Ik gebruik de Safari Tech Preview R2 op OS X 10.11.4.

Het probleem doet zich niet voor als je reageert via de http://tweakers.net/reacties/wijzig/0000000/ pagina, dus het is beperkt tot de inline editor. Wordt het karakter misschien niet geëscapet? De full-page editor zet het om naar &#8230 ;
Lijkt me niet. In mijn bericht staat alleen "..." en niet dat als je iemand quote die ook weer iemand heeft ge-quote. Wat resulteert in 3 puntjes.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• J_Gonggrijp
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-09-2023
Ik had hetzelfde probleem in Safari 9.1 onder OS X 10.10.5. Ik dacht dat ik helemaal niet kon reageren (steeds "geen reactie ingevoerd"), maar nu ik de post van Blizz heb gezien, vermoed ik dat het misschien aan het gedachtestreepje (em dash) lag. Daarom bij deze meteen een inline reply test zonder speciale tekens.

Edit: inderdaad, nu ging het wel meteen goed. Blijkbaar ligt het aan dat gedachtestreepje (—).

[ Voor 16% gewijzigd door J_Gonggrijp op 20-04-2016 09:04 . Reden: Testresultaat ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:34

crisp

Devver

Pixelated

I made fix0r :)

Intentionally left blank