Utms

Pagina: 1
Acties:

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Heb iemand al enig id wanneer dit begint in nederland ?

En is het dan echt met van die foontjes waar een camera+beeldscherm in zit dat je elkaar ook kan zien. (want ik heb bij sommige mensen echt niet de behoefte om die te zien)

• The_Wireless_Guy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-08 17:18

The_Wireless_Guy

Finally found an icon

Dat is allemaal erg onduidelijk, eerst was er sprake van eerste helft 2002 toen werd het tweede helft en nu wordt zelfs 2004 genoemd zonder duidelijke maand.

Nee gelukkig zijn al die ideeen met camera's niet echt waar. In sommige gevallen is dat wel mogelijk maar niet als je buiten bent. De gepaarde frequenties die een redelijk bereik hebben kunnen maximaal 160 kb/s aan en dat is te weinig voor kwalitatief goede bewegende beelden. Alleen via de niet gepaarde frequenties kunnen snelhden van 2 mb/s gehaald worden maar die zullen voornamelijk voor interne sites gebruikt worden.En die kunnen waarschijnlijk alleen in grote gebouwen geplaatst kunnen worden maar daar kan ik geen zekerheid over geven.

Antenne en masten malloot

• Foxke
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
En als dat beschikbaar is, zal je nog wel een paar jaar willen wachten als je die prijzen ziet denk ik :(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
nou kijk als je een laptop heb en je moet op internet stel voor je werk ofzow.
2mbit is toch lekker snel.

Verwijderd

2 MB max!!! Sit is onder ideale omstandigheden het maximale wat UMTS kan halen. De aanbieder wil sowieso al lager aanbieden, omdat hij dan meerdere mensen tegelijkertijd bezig kan laten zijn en daarnaast heb je nooit te maken met ideale omstandigheden. Reken maar op 100 of 200 KB ;)

Verwijderd

Dit jaar voor zakerlijke markt: GPRS;
Volgend jaar voor consumenten: GPRS;
Vanaf 2004 langzame opbouw van UMTS.
Pagina: 1