[dislectie] hoeveel forum deelnemers heb je nodig om een peertje te vervangen ?

Probeer het eens zonder custom css of doe een keer ctrl + f5 (cache legen)
Welke browser gebruik je? (zie http://tweakers.net/devicedetect)
[ Voor 29% gewijzigd door _David_ op 19-04-2016 19:17 ]
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
En het rare heb het probleem alleen in FF, IE en Edge beiden geven wel de kolommen weer.
Welke versie van FF? De screenshot die ik hierboven heb geplaatst is van Firefox 47.0a2player-x schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 20:02:
Custom stylesheet en RSS trackers staan beide uit.
En het rare heb het probleem alleen in FF, IE en Edge beiden geven wel de kolommen weer.
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Heb geen bijzondere plug-ins, en heb ook niks veranderd, voor een paar versies, en 45.0.2 draaide eerst zonder problemen.
Intentionally left blank
Commandline FTW | Tweakt met mate
Als ik te ver inzoom op een pagina, dan verdwijnen de twee kolommen met informatie.

Probleem dus opgelost, alleen weet ik niet of dit nu echt een bug is of niet.
Nee, het is een feature. Wanneer er geen ruimte is om de kolommen weer te geven, dan worden ze simpelweg weggelaten. Wanneer je inzoomt past er steeds minder op je scherm, dus op een gegeven moment worden de kolommen niet meer weergegeven.player-x schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:16:
Probleem dus opgelost, alleen weet ik niet of dit nu echt een bug is of niet.
Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.