Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Internetten, photoshop/illustrator en gamen. Nou game ik niet super veel maar het gaat er meer om dat ik No Man's Sky hier goed op kan spelen als die uit komt. Games die ik momenteel speel zijn: Sims 4, Cities Skylines en ik wacht ook op Planet Coaster.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelfde prijs als PS4 dus rond 400 max 500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en beeldscherm. Ook heb ik vorig jaar nog een nieuwe videokaart en voeding in mijn huidge pc gezet. Als er betere alternatieve voor de voeding en videokaart zijn binnen mijn budget dan hoor ik het graag.
MSI Radeon HD 7850 1GB
Seasonic S12II-520 520W ATX2
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het totale pakket om er een PC van te maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik een nieuwe 520W voeding heb en ik die zou willen blijven gebruiken om geld te besparen, zou het fijn zijn als andere componenten genoeg hebben aan deze voeding. Verder heb ik niet super veel eisen.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan dus standaard instellingen is voldoende denk ik.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een PC die vergelijkbaar is met een PS4, qua graphics. Dit omdat ik No Man's Sky wil spelen die alleen voor de PS4 en PC uit komt. Ik ben geen fanatieke gamer, dus vandaar dat een goede PC misschien wat meer voor mij is ipv een PS4. Het gaat bij mij echt niet om de looks van het aparaat ofzo, als hij het maar goed kan.
Ik hoop dat iemand voor mij een lijstje kan maken van een PC die sowieso No Man's Sky goed kan draaien.
Hier de minimale specs van NMS:
Besturingssysteem: Windows 7
Processor: Intel Core i3
Geheugen: 8 GB RAM
Grafische kaart: nVidia GTX 480
Opslagruimte: 10 GB beschikbare ruimte
Thanks!
Internetten, photoshop/illustrator en gamen. Nou game ik niet super veel maar het gaat er meer om dat ik No Man's Sky hier goed op kan spelen als die uit komt. Games die ik momenteel speel zijn: Sims 4, Cities Skylines en ik wacht ook op Planet Coaster.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zelfde prijs als PS4 dus rond 400 max 500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Muis, toetsenbord en beeldscherm. Ook heb ik vorig jaar nog een nieuwe videokaart en voeding in mijn huidge pc gezet. Als er betere alternatieve voor de voeding en videokaart zijn binnen mijn budget dan hoor ik het graag.
MSI Radeon HD 7850 1GB
Seasonic S12II-520 520W ATX2
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het totale pakket om er een PC van te maken.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor andere merken.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Aangezien ik een nieuwe 520W voeding heb en ik die zou willen blijven gebruiken om geld te besparen, zou het fijn zijn als andere componenten genoeg hebben aan deze voeding. Verder heb ik niet super veel eisen.
Ga je overklokken?
Nog nooit gedaan dus standaard instellingen is voldoende denk ik.
Wat verwacht je van ons?
Ik ben op zoek naar een PC die vergelijkbaar is met een PS4, qua graphics. Dit omdat ik No Man's Sky wil spelen die alleen voor de PS4 en PC uit komt. Ik ben geen fanatieke gamer, dus vandaar dat een goede PC misschien wat meer voor mij is ipv een PS4. Het gaat bij mij echt niet om de looks van het aparaat ofzo, als hij het maar goed kan.
Ik hoop dat iemand voor mij een lijstje kan maken van een PC die sowieso No Man's Sky goed kan draaien.
Hier de minimale specs van NMS:
Besturingssysteem: Windows 7
Processor: Intel Core i3
Geheugen: 8 GB RAM
Grafische kaart: nVidia GTX 480
Opslagruimte: 10 GB beschikbare ruimte
Thanks!