aparte css forum

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
beste devvers

zouden jullie de mogelijkheid kunnen bieden om op gathering.tweakers.net/ een andere custom CSS te laden dan op tweakers.net/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-10 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Er zijn al een hoop elementen voor alleen het forum. En als je iets als Stylish gebruikt, kan 't al. Maar je zal 't vast hebben over de karma feature.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
dat klopt, ik ben een CSS aan het maken waarvan ik voor tweakers.net en gathering.tweakers.net probeer zo goed mogelijk na te maken. voor tweakers.net wil ik proberen de V2 of V3 layout uit 1999 te reproduceren, en voor gathering.tweakers.net de restyle van 23 februari 1999.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Succes! Ik denk dat als je het hele elementpad neemt, je wel een aardig eind kan komen. Maar omdat die versies nou niet echt mobiel vriendelijk zijn, lijkt het mij makkelijker voor je om een add-on te gebruiken. Ik heb mijn CSS (>1,1k regels) ook via m'n browser toegepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
met @media kan ik die ongemakken wel voorkomen :)

overgens heb ik hier een screenshot van een vroege versie van mijn forum css

maar ik denk dat 2 css en server side gebruiksvriendelijker is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Maar je moet ook bedenken hoeveel moeite het kost voor de ontwikkelaars om dit te implementeren vs de vraag naar deze feature. Hoeveel gebruikers zouden het gaan gebruiken? Ik denk dat jij de enige bent momenteel. De rest doet sowieso al geen enorme wijzigingen. Ik denk dat ik een van de grootste custom CSS heb en ik moet 'm eigenlijk maar eens in m'n voorkeuren gooien, beter voor onderhoud op meerdere systemen. :P

Pagina: 1