Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
Beetje moeilijke titel, sorry daarvoor.

Ik heb momenteel een oude TomTom one XL in de auto. Deze zat erin toen ik de auto kocht. Deze TomTom is nogal verouderd en er zijn geen kaarten meer beschikbaar. Hij is echter ingebouwd (kabel achter dashbord) en bevestigd op een Brodit houder specifiek voor mijn auto.

Ik zou nu heel graag een Tomtom kopen die gewoon in de brodit past, zodat ik die kan blijven gebruiken. Ik kan echter niet ontdekken of en evt. welke recente TomTom zou passen (wellicht weet ik niet de juiste zoektermen). Ik hoef niet zo'n hele dure, gebruik hem niet heel vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gadgeteer schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:33:
Ik zou nu heel graag een Tomtom kopen die gewoon in de brodit past, zodat ik die kan blijven gebruiken. Ik kan echter niet ontdekken of en evt. welke recente TomTom zou passen (wellicht weet ik niet de juiste zoektermen). Ik hoef niet zo'n hele dure, gebruik hem niet heel vaak.
Misschien is het handig om even wat tyepnummers en wat meer informatie te geven:
  • Welke auto heb je?
  • Welke Bordit houder?
  • Welke TomTom XL?
  • Heeft je Brodit houder ook een voedingskabel ingebouwd voor de TomTom of zit dit los?

[ Voor 18% gewijzigd door rens-br op 19-04-2016 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 03-10 08:18
rens-br schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:41:
[...]

Misschien is het handig om even wat tyepnummers en wat meer informatie te geven:
  • Welke auto heb je?
  • Welke Bordit houder?
  • Welke TomTom XL?
  • Heeft je Brodit houder ook een voedingskabel ingebouwd voor de TomTom of zit dit los?
Eh.. |:(

Auto Renault Laguna 2005 (geen idee wat de auto er mee te maken heeft)
Brodithouder... eh.. juist.. waar vind ik dat?
TomTom, kijk ik na werktijd even, wist niet dat er verschillende one XL's waren.... Hij ligt thuis.

hmm Google laat nogal wat XL varianten zien... twijfel nu zelfs of het een one is of een go... Lijkt wel een processorfabrikant met al die namen die voor consumenten niet meer duidelijk zijn.

Mijn probleem is juist die voedingskabel. Die zit in de houder. Zo uit mijn hoofd betreft dat zo'n miniUSB, precies in het midden. Als deze los kan/kon (heb dit wel geprobeerd maar lukte niet, ik kan de houder er eens uitschroeven om te kijken of hij los kan) dan was een ander type geen probleem (dan verving ik alleen de houder).

Ik heb totaal geen ervaring met en kennis van navigatiesystemen en hoe deze zijn ingebouwd.

[ Voor 8% gewijzigd door Gadgeteer op 19-04-2016 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Gadgeteer schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:50:
[...]
Auto Renault Laguna 2005 (geen idee wat de auto er mee te maken heeft)
Meer informatie. Altijd beter!
Brodithouder... eh.. juist.. waar vind ik dat?
Geen idee. Misschien dat de foto al genoeg resultaat geeft om wat verder mee te kunnen.
Mijn probleem is juist die voedingskabel. Die zit in de houder. Zo uit mijn hoofd betreft dat zo'n miniUSB, precies in het midden. Als deze los kan/kon (heb dit wel geprobeerd maar lukte niet, ik kan de houder er eens uitschroeven om te kijken of hij los kan) dan was een ander type geen probleem (dan verving ik alleen de houder).
Zal inderdaad waarschijnlijk wel miniUSB zijn. Maar volgens een handleiding van één TomTom One XL zit die niet in het midden.

[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 19-04-2016 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dit hoort in Mobile Aankoopadviesforum. Ik ga je topic echter niet verplaatsen omdat we een beetje eigen inzet van je verwachten. Bij het openen van een topic in het aankoopadviesforum krijg je een template te zien. Ik wil je vragen om die zo uitgebreid mogelijk in te vullen.

Dit topic gaat dus dicht.

Dit topic is gesloten.