Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Outlook 2010] Mail beantwoorden met andere VAN mailadres.

Pagina: 1
Acties:

• psvunited
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08-09 13:29
In Outlook Express was dit mogelijk, maar in Outlook 2010 kan ik het niet vinden.

Situatie:

info@domein.nl stuurt mail naar jan@domein.nl.
jan@domein.nl reageert op de doorgestuurde mail van info@domein.nl, maar hier staat automatisch het mail adres jan@domein.nl. Het is de bedoeling dat er automatisch info@domein.nl staat, dus dat Jan automatsich reageert via info@domein.nl en niet via zijn persoonlijke mailadres.

Nu kan je het inderdaad elke keer handmatig selecteren, maar dit is niet gewenst.

Ik ben benieuwd of iemand van jullie weet hoe ik dit kan instellen.

Alvast bedank!

• Brahiewahiewa
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-09-2022

Brahiewahiewa

boelkloedig

Daar zijn vele invoegtoepassingen voor. Waarom heb jij di niet gevonden op Google?

QnJhaGlld2FoaWV3YQ==

• psvunited
Brahiewahiewa schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:53:
Daar zijn vele invoegtoepassingen voor. Waarom heb jij di niet gevonden op Google?
Als ik het had gevonden via Google had ik dit topic niet aangemaakt...
Mogelijk het gebruik van de verkeerde trefwoorden?

Nog steeds ben ik geïnteresseerd in de oplossing..

• Flimovic
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-11 14:01

Flimovic

PC Gamer / BBQ-liefhebber

psvunited schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:01:
[...]

Als ik het had gevonden via Google had ik dit topic niet aangemaakt...
Mogelijk het gebruik van de verkeerde trefwoorden?

Nog steeds ben ik geïnteresseerd in de oplossing..
`
Nieuw bericht --> Opties --> Van

Sorry, niet goed gelezen, hier los je het probleem niet mee op.

[ Voor 9% gewijzigd door Flimovic op 19-04-2016 14:06 ]

Steam/Discord: Flimovic

• psvunited
Inmiddels (tijdelijk) opgelost door de invoegtoepassing Bells & Whistles. Deze invoegtoepassing is maar 30 dagen gratis, jammer genoeg.

Voor dat ik deze invoegtoepassing had gevonden heb ik nog via VBA geprobeerd om dit voor elkaar te krijgen, jammer genoeg niet gelukt.

Mocht iemand nog een gratis oplossing hebben dan hoor ik het graag!

• X-DJiNn
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20:08

X-DJiNn

Knooier !

Ik ga er van uit dat Jan één van de medewerkers is die mail beantwoord welke gestuurd zijn naar info@domein.nl

Wanneer Jan altijd reageert via info@domein.nl zou je in de "Account-instellingen" van Jan zijn mail adres in outlook gewoon moeten vervangen door die van info@domein.nl.

Op deze manier kan hij zijn persoonsgerichte mail altijd ontvangen, en worden alle mail-beantwoordingen naar info@domein.nl gestuurd.

Maar iets zegt me dat je dit niet helemaal zo bedoeld.

SE5K-RWB // 20x S500 Optimizers // 10x 455WP Longhi 42 graden Oost / 10x 455WP Longhi 42 graden West // Totaal 9100WP // Marstek Venus E3.0 5,12kWh

• Paul
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:43
Is info@ een tweede mailbox waar Jan ook rechten op heeft? Dan kun je die mailbox toevoegen aan Outlook (met gebruik van Jan zijn inlognaam).

Als je dan reageert op een mailtje uit de info-mailbox (of een nieuw mailtje maakt terwijl je mail in die mailbox aan het lezen bent) dan staat de afzender automatisch goed.

"Your life is yours alone. Rise up and live it." - Richard Rahl
Rhàshan - Aditu Sunlock

Pagina: 1