Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil MSCA certificering gaan behalen en ik denk erover om dit te doen via icttrainingen.nl. Wie heeft ervaring met dit bedrijf en wil zijn of haar mening hierover delen.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2016 13:41 . Reden: Spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jimbo123
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 26-03-2023
Geen ervaring mee, ik heb in het verleden wel eens positieve ervaringen gehad met Compu'train terwijl ik trainingen bij Azlan wat minder prettig heb ervaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Ik heb een kleine ABAP online cursus gevolgd hier en was hier zeker tevreden over. Het is online en er zitten opdrachten bij aan het einde van elk hoofdstuk. De interface had iets soepeler gekund en sommige opdrachten iets duidelijker, maar zeker het informatieve gedeelte werkt fijn en gedoseerd.

Je hebt de kans om scores bij te houden en je kan hoofdstukken terugpakken tot 3 maanden.

Door persoonlijke omstandigheden had in een week langer extra toegang nodig tot de cursus, met 1 telefoontje kreeg ik er 3 weken bij en werd mijn login verlengd.

Ik kan het dus wel aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

SWS ==> W&I.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mopshondje
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 29-08 08:25
Ik volg hier mijn 70-680 en 70-685 inclusief lab.

Het had op bepaalde vlakken wat beter ingericht kunnen worden qua functionele instellingen.
Maar verder werkt het prima, de filmpjes soort van CBT nugget achtig zijn zeer prettig (Geen vervelende stem en veel afwisseling).

Ook qua support reageren ze snel en boden mij zelfs nog een extra maand gratis aan.

Prijs/kwaliteit zit je goed bij hun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordsomar
  • Registratie: Mei 2021
  • Laatst online: 13-01-2024
Waar-de-loos. Je krijgt een aantal filmpjes van onderwerpen die 5-10 jaar geleden actueel waren te zien. Deze kan je volledig overslaan en je kan direct de toetsen (verplicht aan het einde van elke module) maken. Je krijgt simpelweg multiple choice vragen aan het einde van elke module en als je deze maar over en over doet (of screenshots maakt en de vragen goed invult) dan slaag je. Maar een toekomstige werkgever zal hier alleen maar negatief over denken, als deze icttrainingen.nl kent. Laat ik het zo zeggen, ik heb een cursus Java programmeren via deze website gekocht. Ik heb nooit zelf ook maar iets in java te hoeven programmeren om deze cursus af te ronden. Hoe kan je een cursus programmeren aanbieden als je mensen niet laat programmeren? Goede vraag. Want deze vraag heb ik ook aan icttrainingen.nl gesteld (bijna 3 maand geleden). Tot op heden geen antwoord gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiredQueso
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 25-08 14:00
Het certificaat van icttrainingen.nl zal doorgaans niet veel waarde aan gehecht worden, daar dat niet een officieel iets is of van Microsoft is. Veel waardevoller is het een Microsoft certificaat te halen, door het doen van een Microsoft examen. Microsoft zelf heeft de term MCSA een paar jaar geleden al geschrapt, dus heel actueel is een MCSA-cursus ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Een 7 jaar oud topic hiervoor omhoog schoppen is niet nodig. Slotje.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.