Mijn vraag:
Ik ben op zoek naar zowel een OS X client, als een iOS client voor het lezen (en bijhouden) van mijn RSS feed (Tweakers). Het werkt voor mij niet lekker om een aantal keer per dag naar de (mobiele) website te gaan op ofwel m'n iPhone, ofwel m'n Mac. Op iOS maak ik op het moment gebruik van Boxcar. Deze toont me een simpele lijst met nieuwe updates en geeft Push meldingen. Zodra er een nieuw artikel beschikbaar is toont eerst een kleine summary, waarna met een klik op een knop het volledige artikel wordt ingeladen (geen browser, gewoon 'native' text).
Mijn wensen/eisen:
- Push meldingen bij nieuwe berichten
- Native reading, geen browser shit.
- Sync tussen OS X en iOS (lees artikel op de ene, wordt afgevinkt op de ander)
- Net als hierboven, de push melding ook verdwijnt op het andere apparaat.
- Op iOS eerst een short summary, daarna eventueel volledig artikel
- Op OS X hoeft dit niet per sé, is wel een leuke extra. Anders gewoon volledige artikelen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Boxcar for iOS - https://boxcar.io
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Feedly
- Newsify
- RSS Reader
- LuckyNews
- PushBullet
Mochten jullie iets weten wat al in bovenstaand lijstje staat, maar aan mijn wensen/eisen voldoet, schroom niet te antwoorden. Mogelijk heb ik ergens een instelling gemist?
Ik ben op zoek naar zowel een OS X client, als een iOS client voor het lezen (en bijhouden) van mijn RSS feed (Tweakers). Het werkt voor mij niet lekker om een aantal keer per dag naar de (mobiele) website te gaan op ofwel m'n iPhone, ofwel m'n Mac. Op iOS maak ik op het moment gebruik van Boxcar. Deze toont me een simpele lijst met nieuwe updates en geeft Push meldingen. Zodra er een nieuw artikel beschikbaar is toont eerst een kleine summary, waarna met een klik op een knop het volledige artikel wordt ingeladen (geen browser, gewoon 'native' text).
Mijn wensen/eisen:
- Push meldingen bij nieuwe berichten
- Native reading, geen browser shit.
- Sync tussen OS X en iOS (lees artikel op de ene, wordt afgevinkt op de ander)
- Net als hierboven, de push melding ook verdwijnt op het andere apparaat.
- Op iOS eerst een short summary, daarna eventueel volledig artikel
- Op OS X hoeft dit niet per sé, is wel een leuke extra. Anders gewoon volledige artikelen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
- Boxcar for iOS - https://boxcar.io
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
- Feedly
- Newsify
- RSS Reader
- LuckyNews
- PushBullet
Mochten jullie iets weten wat al in bovenstaand lijstje staat, maar aan mijn wensen/eisen voldoet, schroom niet te antwoorden. Mogelijk heb ik ergens een instelling gemist?