The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Je hebt van die setjes, plakpapier waar je op kunt printen en dat op de cd plakken.
Ja, dat wist ik al, maar aangezien mijn printer een niet al te beste is (HP-610) moet ik naar een kopie-winkel om aan een goede kopie te komen. de vraag is, hoe krijg ik deze erop ??Op zaterdag 23 juni 2001 21:54 schreef Vae_Victis het volgende:
Je hebt van die setjes, plakpapier waar je op kunt printen en dat op de cd plakken.
The trade of the tools
Kunnen ze bij de kopie winkel niet op die 'plakpapier' kopieren.
Anders zit er niets anders op dan knippen en plakken.
SilentSnow zegt dat ie t labeltje al geprint heeft.....Op zaterdag 23 juni 2001 21:54 schreef Vae_Victis het volgende:
Je kunt gewoon Pritt gebruiken, maar je moet wel zorgen dat het er echt overal onderzit, en je moet ook zorgen dat er geen klontjes inzitten.. Eigenlijk kun je elke soort lijm gebruiken die de cd niet aantast. Je moet het wel heel goed laten drogen
Ja, anders vliegt de lijm in het ronde als je hem erin flikkert.Op zaterdag 23 juni 2001 21:59 schreef rival24 het volgende:
[..]
...
Je moet het wel heel goed laten drogen
Ik neem aan dat dit wel kan, maar daarmee gaat de kwaliteit van de kopie verloren.Op zaterdag 23 juni 2001 21:59 schreef Vae_Victis het volgende:
Kunnen ze bij de kopie winkel niet op die 'plakpapier' kopieren.
Als ik dan toch aan lijm vast zit:
harde (pritt ofzow) lijm
of
Zachte (vloeibare) lijm ???
The trade of the tools
gewoon niet doen, heb ook wel eens cd's gekregen met zon mooie sticker, en die cd's waren onstabiel
dus dan zwabbert ie heen en weer door je cd speler,. en dan slaat ie aan 1 kant steeds over
heb die stickers en plaatjes er gewoon afgesloopt,. lijm verwijderd, en ze doen het perfect!!
(mijn tip
)
dus dan zwabbert ie heen en weer door je cd speler,. en dan slaat ie aan 1 kant steeds over
heb die stickers en plaatjes er gewoon afgesloopt,. lijm verwijderd, en ze doen het perfect!!
(mijn tip
[Eos 50D] [Tamron 11-18] [Canon 24-85] [Canon 50 1,8] [Sigma 70-200 2.8] [Speedlight 580EX]
Verwijderd
Ik wou eerst ook zo'n cd in me cd-speler in me auto douwen, toen deed hij het dus niet omdat die sticker op een of andere manier die cd "remt" (frontloader)ofzoiets, ik die sticker eraf getrokken en spelen... toen ik dus cd 2 aan het ontstickeren was trok ik heel die "zilverachtige folie" eraf dus kon gelijk de cd uit het raam pleuren. Als ik zelf cd's brand pak ik gewoon mijn mooie zwarte edding3000 benzinestift en schrijf in heeeeeeeeeeeeeeeele mooie letters op hoe die cd heetOp zaterdag 23 juni 2001 23:44 schreef answer_man het volgende:
gewoon niet doen, heb ook wel eens cd's gekregen met zon mooie sticker, en die cd's waren onstabiel
(mijn tip)
Verwijderd
heb je een scanner? zo, ja zo'n set kopen om labels er op te doen, plaatje scannen. In sofware van de labelset plakken dan printen en klaar.
CD door de printer halen ?!
Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur
Verwijderd
Is dit wat ??Op zondag 24 juni 2001 01:38 schreef Arjan_A het volgende:
CD door de printer halen ?!
Verwijderd
Ik ben het eens met de mensen die zeggen dat je geen plaatje op de cd moet plakken, heb er ook hele slechte ervaringen mee, cd'tjes die gaan slingeren en zo, er zijn ook al verhalen bekend van cd-rom drives die erdoor gesloopt zijn. neem gewoon een goede cd-r stift en dan is het ook wel duidelijk wat erop staat, zeker als je de cd dan nog in een mooie jewelcase met mooi hoesje doet.:)
ik heb ook zo'n kit om stickers mee te plakken maar vind het altijd maar een kut klus. Dus ik gebruik inderdaad gewoon een edding.
Maar waarom wil je zo onwijs graag die sticker erop hebben, is die zo bijzonder ofzo?
Maar waarom wil je zo onwijs graag die sticker erop hebben, is die zo bijzonder ofzo?
Ik vertel alleen mijn ervaring, die is HEEL slecht met stickers.
De data laag laat absoluut los op de lange duur!!!!!
Mijn advies luidt dus: NIET DOEN die plakrommel. De lijm doet de dragende laag loslaten.
Gewoon een goede viltstift gebruiken.
Groeten,
Stella-Fornax.
De data laag laat absoluut los op de lange duur!!!!!
Mijn advies luidt dus: NIET DOEN die plakrommel. De lijm doet de dragende laag loslaten.
Gewoon een goede viltstift gebruiken.
Groeten,
Stella-Fornax.
Zo heb je hem; Zo ben je hem kwijt!
Wanneer je met een inktjet stickers gaat printen, zorg er dan wel voor dat je het vel eerst een flinke tijd laat drogen, voor je de sticker van het vel afhaalt.
Anders is de inkt bijvoorbeeld nog nat en dan gaan de randjes van de sticker bol staan en da's niet fijn in een 50-speed speler.
Anders is de inkt bijvoorbeeld nog nat en dan gaan de randjes van de sticker bol staan en da's niet fijn in een 50-speed speler.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Pagina: 1