Acties:
  • +3 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11
Ryan_ schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:10:
Nu tijdelijk aanbieding bij Microsoft zoals een paar maanden geleden met de gratis 15GB. Registreren via de link met Microsoft account en niet vergeten op te zeggen na 1 jaar!

http://click.microsoftema...7890652bc56debf3378287abd
  • Jaarabonnement
  • Voor 1 pc of Mac, 1 tablet, inclusief iPad, Android of Windows, plus 1 telefoon
  • Volledig geïnstalleerde versies van Word, Excel, PowerPoint, Outlook, OneNote en nog veel meer
  • 1 TB cloudopslag
  • Doorlopende toegang tot update
Belangrijke aanvulling: Het werkt niet als je gekozen hebt de 15GB OneDrive storage te behouden destijds en nog niet tegen deze limiet aan zit:
Zoals u weet zal de hoeveelheid opslagruimte voor de meeste OneDrive-accounts wijzigen van 15 GB naar 5 GB. U hebt eerder aangegeven dat u de gratis opslagruimte van 15 GB wilt behouden. Uw account zal daarom niet door deze wijzigingen worden getroffen. We willen gebruikers die tegen de nieuwe limiet aan zitten of deze overschrijden, een aanbod doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:59

Perkouw

Moderator General Chat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:42
Bedankt voor de tip :)
Het werkt schijnbaar ook niet in mijn geval. Heb alleen nooit iets met OneDrive gedaan.

Home Assistant configuratie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:38
Volgens mij werkt het niet meer.

Ook met een nieuw account lukt het me niet

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13:05
Nog een aanvullen op mijn eerdere post, creditcard is wel verplicht. Ook bij een Paypal betaling.

[ Voor 4% gewijzigd door Ryan_ op 19-04-2016 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job_h
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 17:11
funk-e schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:58:
Volgens mij werkt het niet meer.

Ook met een nieuw account lukt het me niet
Het werkt:
1. als je NIET de aanbieding gebruikt hebt om 15GB OneDrive storage te houden en nu dus 5GB hebt,
2. OF als je wel de aanbieding gebruikt hebt en 15GB gehouden hebt, maar die 15GB al vol hebt.

Althans, tot zover ik het begrepen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik kreeg vanmorgen ook deze mail, had het gisteren al geregeld via de link hierboven. Werkte perfect :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54
Sorry, maar je komt niet in aanmerking om Office tegen deze prijs te kopen. Je kunt Office tegen de normale prijs aanschaffen.
Heb vier verschillende e-mailadressen gebruikt, geen succes. Van de ene weet ik zeker dat ik 5GB OneDrive heb, maar wil niet lukken. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 17:33
Dit is hoe ik het gekregen heb. Ik heb al 140GB gratis van de diverse acties. Ik had 33GB erin staan, dus 25% vol.
Ik klik op de email genaamd "Important changes to Onedrive" (die ik zelf gekregen had, stond in de Ongewenst folder), geen creditcard nodig, alleen Paypal.

Cool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
oheng schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:15:
geen creditcard nodig, alleen Paypal.

Cool.
Dat is raar, ik krijg namelijk de volgende melding:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Gp325XIC24oZLFYfvL3APJM5/full.png

Ik heb geen CC.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryan_ op 21-04-2016 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:26

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hmm, gisterenavond eens de link gepakt om deze office versie te installeren en Office 2013 eraf gehaald.
Wil nu niet meer installeren omdat het installatiepakket denkt dat office 2013 er nog opstaat.Diverse methodes geprobeerd om het te verwijderen maar werkt niet. Zit nu in de twillight zone tussen 2 office pakketten en er werkt er geen :')

Vanavond maar eens verder rommelen, anders maar een topic openen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oheng
Ryan_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 08:29:
[...]

Dat is raar, ik krijg namelijk de volgende melding:

Ik heb geen CC.
Het enige wat ik kan zeggen: Ik heb Paypal niet gekoppeld aan mijn bankrekening, en ik heb geen CC, nooit gehad. Toen ik Office 365 ging bestellen stond er € 0,-
ik had de keuze tussen CC of Paypal. Ik heb dus Paypal gekozen. Op de Paypal website zelf meende ik iets gezien te hebben over Paypal koppelen aan je bankrekening, klik hier voor akkoord (of iets dergelijks). Ik heb gewoon alles geaccepteerd.
Paypal automatisch laten afschrijven van de bankrekening staat nog steeds uit bij mij.

Ik denk dat het vooral misgaat als je OneDrive niet vol genoeg is. Ik had dus 33GB erin staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
oheng schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:37:
[...]
Het enige wat ik kan zeggen: Ik heb Paypal niet gekoppeld aan mijn bankrekening, en ik heb geen CC, nooit gehad. Toen ik Office 365 ging bestellen stond er € 0,-
ik had de keuze tussen CC of Paypal. Ik heb dus Paypal gekozen. Op de Paypal website zelf meende ik iets gezien te hebben over Paypal koppelen aan je bankrekening, klik hier voor akkoord (of iets dergelijks). Ik heb gewoon alles geaccepteerd.
Paypal automatisch laten afschrijven van de bankrekening staat nog steeds uit bij mij.

Ik denk dat het vooral misgaat als je OneDrive niet vol genoeg is. Ik had dus 33GB erin staan.
Ik heb nu 101GB gebruikt van de 230GB maar lijkt me niet daar aan te liggen. Lijkt me een PayPal dingetje. Ik heb dus ook niets gekoppeld bij PayPal. Dat wil ik ook niet. Ik zal eens kijken naar de stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oheng
Ryan_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 12:48:
[...]

Ik heb nu 101GB gebruikt van de 230GB maar lijkt me niet daar aan te liggen. Lijkt me een PayPal dingetje. Ik heb dus ook niets gekoppeld bij PayPal. Dat wil ik ook niet. Ik zal eens kijken naar de stappen.
Oja, 1 belangrijk punt: de link hier op de website bracht me naar de engelse versie. In het emailbericht dat ik kreeg ging ik naar de Nederlandstalige website. Mijn MS account staat ook ingesteld op Nederlands. Let daarop, sommige mensen hebben om bepaalde redenen hun MS account op de USA staan.
Pagina: 1