quantum break geen benchmarks

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
ik zie msfi afterburner, fraps en evga precision x niet werken linksboven op mijn scherm tijdens het spelen van quantum break. hoe komt dit ? hoe haal ik deze tevoorschijn ? dit had ik ook toen ik directx 12 inschakelde met tomb raider. gebruikt quantum break ook directx 12 ?

Alle reacties

• aercaen
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-01 16:57

aercaen

Proud framerate whore

Ik denk niet dat dit iets met directx 12 te maken heeft. Maar wel met UWP (universal windows platform), alle games gereleased via de windows store kunnen niet gebruik worden met overlays.

• Farabi
  • Niet online
maar zodra ik directx 12 aanzet in tomb raider, verdwijnt die overlay ook ineenkeer ? ik denk toch dat het met die directx 12 te maken heeft.

[ Voor 24% gewijzigd door Farabi op 19-04-2016 15:42 ]

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:40

nelizmastr

Goed wies kapot

Zou kunnen, maar als je hem uit de Windows store hebt dan heb je een UWP app en daar gaat het niet werken. Is helaas geen mogelijkheid voor. Zoals al is aangehaald is er geen overlay ondersteuning, een techniek die vereist is voor wat je wil.

I reject your reality and substitute my own - R7 5800X3D - B550M PG Riptide - 32GB Ballistix DDR4-3600 @ C15 - RX7800XT - V750 Gold

• CMSTRR
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 27-04-2024

CMSTRR

HP Elitebook 820 G3

Is er een site waar je een code kunt kopen ofzo? Ik vind 69,99 schofterig veel.

• Farabi
  • Niet online
CMSTRR schreef op woensdag 20 april 2016 @ 23:07:
Is er een site waar je een code kunt kopen ofzo? Ik vind 69,99 schofterig veel.
heb hem op tweakers voor 20 kunnen bemachtigen :9

• MetalSonic
  • Laatst online: 22:55
Dit spel is bagger op de pc op dit moment, daar geef je toch niet meer dan 30 euro aan uit? Sowieso verwacht ik snel een flinke price drop. Alan Wake was ook al heel snel heel goedkoop. Dit soort games slaan niet aan bij de grote massa. Alan wake was btw mijn favoriete x360 game en sowieso een top 3 all time game _O_

• Farabi
  • Niet online
ik vind dit spel echt een aparte ervaring. je zit gewoon een tv serie te spelen.

• MetalSonic

• Farabi
  • Niet online
ik stoor me er niet zoveel aan. ik ben een persoon die prima op 30fps kan spelen.

• MetalSonic
lennox-06 schreef op donderdag 21 april 2016 @ 00:18:
ik stoor me er niet zoveel aan. ik ben een persoon die prima op 30fps kan spelen.
Dan ben ik jaloers. Ik had dat vroeger ook. Op zowel de consoles als op de pc.. Op de x360 kon je bij sommige games blij zijn als je al de 30 haalde... Mijn vorige pc's hadden vaak wel een tegen dia show ervaring als 't druk werd op 't scherm..

Echter, sinds 2-3 jaar moet 't gewoon rond de 60 fpszitten.. Ik ben verslaafd geraakt aan die vloeiende ervaring.
Pagina: 1