Hoi allemaal,
Ik heb een beetje budget weten te verzamelen voor diverse upgrades voor mijn huidige PC. Hoewel ik al aardig wat zelf rond heb gekeken de laatste paar maanden, zit ik toch nog met wat vragen.
Voornamelijk zit ik met het RAM geheugen in mijn maag en de cpu koeling. Ik heb diverse forum artikelen en reviews gelezen, maar kom er toch niet helemaal uit, onderaan heb dan wel wat geselecteerd, maar of het een goede keuse is weet ik dus niet, hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen.
Ik zoek een?
Diverse componenten, waarvan ik de cpu, moederbord en voeding al heb uitgezocht, hoewel andere suggesties altijd welkom zijn. Het gaat mij voornamelijk om het RAM geheugen en cpu koeling, ik heb all diverse producten bekeken en reviews gelezen voor alle componenten, maar kom er niet helemaal uit.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf erg goede ervaring me MSI and Be Quiet, hoewel ik open sta voor andere suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
De PC gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen, GTA 5, LoL, WoW, Diablo 3 en nog een paar andere, daarnaast doe ik wat aan surfen op het net, Netflix, Youtube kijken, en soms wat 3D model designing met Blender. In de toekomst wil ik graag de mogelijkheid hebben om uptegraden, overclocken. Bijvoorbeeld een tweede videokaart.
Wat ik al heb en wat ik graag zou willen aanschaffen:
Mijn huidige PC:
Eventuele Upgrades:
Hoop hiermee genoeg informatie te hebben verschaft.
Ik heb een beetje budget weten te verzamelen voor diverse upgrades voor mijn huidige PC. Hoewel ik al aardig wat zelf rond heb gekeken de laatste paar maanden, zit ik toch nog met wat vragen.
Voornamelijk zit ik met het RAM geheugen in mijn maag en de cpu koeling. Ik heb diverse forum artikelen en reviews gelezen, maar kom er toch niet helemaal uit, onderaan heb dan wel wat geselecteerd, maar of het een goede keuse is weet ik dus niet, hoop dat jullie mij verder op weg kunnen helpen.
Ik zoek een?
Diverse componenten, waarvan ik de cpu, moederbord en voeding al heb uitgezocht, hoewel andere suggesties altijd welkom zijn. Het gaat mij voornamelijk om het RAM geheugen en cpu koeling, ik heb all diverse producten bekeken en reviews gelezen voor alle componenten, maar kom er niet helemaal uit.
Wat is je budget?
Mijn budget is ongeveer 700 euro.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf erg goede ervaring me MSI and Be Quiet, hoewel ik open sta voor andere suggesties.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken?
De PC gaat voornamelijk gebruikt worden om te gamen, GTA 5, LoL, WoW, Diablo 3 en nog een paar andere, daarnaast doe ik wat aan surfen op het net, Netflix, Youtube kijken, en soms wat 3D model designing met Blender. In de toekomst wil ik graag de mogelijkheid hebben om uptegraden, overclocken. Bijvoorbeeld een tweede videokaart.
Wat ik al heb en wat ik graag zou willen aanschaffen:
Mijn huidige PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Phenom II X6 1090T Black Edition | € 0,- | € 0,- |
| 1 | ASRock 870 Extreme3 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MSI GeForce GTX 970 GAMING 4G | € 345,- | € 345,- |
| 1 | Samsung Spinpoint F3 HD103SJ, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Fractal Design Define R5 Zwart | € 101,95 | € 101,95 |
| 1 | Samsung Syncmaster 2443BW Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Scythe Mugen 2 Rev. B | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/8G | € 79,95 | € 79,95 |
| 1 | be quiet! S6-SYS-UA-550W | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Samsung 850 EVO 250GB | € 86,33 | € 86,33 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 613,23 | |
Eventuele Upgrades:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-6600K Boxed | € 235,91 | € 235,91 |
| 1 | MSI Z170A GAMING M5 | € 171,95 | € 171,95 |
| 1 | be quiet! Dark Rock 3 | € 57,20 | € 57,20 |
| 1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 83,95 | € 83,95 |
| 1 | be quiet! Dark Power Pro 11 650W | € 151,95 | € 151,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 700,96 | |
Hoop hiermee genoeg informatie te hebben verschaft.